Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Dat is het dus. Interpretatie maakt dat je bij de ene niks krijgt en bij de andere een uitbrander en een boete.
    Dan ben je meestal gejost , want de meeste van die paljassen , als je die hun verstand in een duif steekt vliegt ze achteruit, maw de gewone werkman/vrouw , is weeral de klos.
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

das een beetje wel wat ze hier graag ook doen met de vlaams blok-stem...noem hem simpel en voel jezelf eerder superieur/slimmer/socialer en weetikwat nog allemaal, want das de simpelste manier natuurlijk om hun succes te verklaren, dan moet je de moeite niet doen verder te kijken dan de neus lang is

maar de realiteit is natuurlijk dat in elke laag van de bevolking zit dat soort kiezer
      Eerste klanten om 7.15 uur al aan Brico in Wondelgem

Bij de Brico in Wondelgem stonden de eerste klanten al klaar om 7.15 uur. "Drie kwartier voor we openden", zegt zaakvoerder Ronald Van Loo. Het leidde tot een ferme wachtrij. "We hadden een rij met 50 personen met een kar, daarnaast stond een andere rij te wachten voor een kar",

=> Dat is wat ik bedoel met simpele zielen en die vind je heus niet alleen in het VB-kamp maar overal. t is geen Vlaams belang, geen Belgisch belang maar eigen belang.... Meerderheid is 'slim' genoeg om op gelijk welke manier een inkomen te verwerven maar voor de rest is het toch oppervlakkigheid troef. De koers, de voetbal, wat gaan we eten vanavond, wat gaan we zien op tv/Netflix en waar gaan we op vakantie. Dat is het zo'n beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Typisch Belgisch, regels maar met 150 uitzonderingen zodat niemand er nog uit wijs geraakt.
        We laten de agent die je laat stoppen maar volgens zijn 'denken' beslissen.
        Neen, heel simpele regels.

Inbreuken op de social distancing en het samentroepen van mensen streng beboeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Neen, heel simpele regels.
          Dat bestaat in België niet.

Hier zijn té veel mensen allerlei die hunne zeg over alles en niets moeten hebben.
          Daardoor krijg je altijd regels met een hoop uitzonderingen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Het is niet gemakkelijk:
            simpele regel: doe-het-zelf zaken en tuincentra mogen openen.
            Ik vind dat vrij duidelijk en besef dat er evenwel twijfelgevallen kunnen opduiken, maar als je dan hoort dat sommigen bv. Een Action ook een doe-het-zelf zaak willen noemen...
            Dan moet je wel 150 uitzonderingen gaan maken he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Dan ben je meestal gejost , want de meeste van die paljassen , als je die hun verstand in een duif steekt vliegt ze achteruit, maw de gewone werkman/vrouw , is weeral de klos.
              Het feit dat je deze onzin uitkraamt doet me vermoeden dat indien men uw verstand, in zoverre je dat hebt, in een duif zou stoppen, die duif eerder in een comateuze toestand terecht zou komen.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het feit dat je deze onzin uitkraamt doet me vermoeden dat indien men uw verstand, in zoverre je dat hebt, in een duif zou stoppen, die duif eerder in een comateuze toestand terecht zou komen.
                  zijde gij soms zo ne rotzak ? smijt het dan in de groep ik zal u mijn mening is geven dan wat ik van zo paljassen denk
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• oh boy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                        Eerste klanten om 7.15 uur al aan Brico in Wondelgem

Bij de Brico in Wondelgem stonden de eerste klanten al klaar om 7.15 uur. "Drie kwartier voor we openden", zegt zaakvoerder Ronald Van Loo. Het leidde tot een ferme wachtrij. "We hadden een rij met 50 personen met een kar, daarnaast stond een andere rij te wachten voor een kar",

=> Dat is wat ik bedoel met simpele zielen en die vind je heus niet alleen in het VB-kamp maar overal. t is geen Vlaams belang, geen Belgisch belang maar eigen belang.... Meerderheid is 'slim' genoeg om op gelijk welke manier een inkomen te verwerven maar voor de rest is het toch oppervlakkigheid troef. De koers, de voetbal, wat gaan we eten vanavond, wat gaan we zien op tv/Netflix en waar gaan we op vakantie. Dat is het zo'n beetje.
                        gisteren bij de colruyt zelfde file >>> naar de duurdere delhaize geweest
                        op zich toch geen probleem met file...vind jij dat ze te dicht bij u komen ga je weg...als ze nooit gesloten waren geweest had je nu ook geen file...zelfde met keuring, garages, actions etc...allemaal gecreeerd...cafes evenementen cinema's moesten dicht verder niets

zeker voor de die hard keihard lock downers ide je aan het werk wil krijgen over 2 weken is een beetje mengen onder het volk niet zo slecht

en die langere afstanden waren nooit het probleem, zelfs de open scholen...dat was politieke beslissing

(en er is niets per se mis met oppervlakkigheid, als ze hun oppervlakkigheid momenteel op 1.5 mtr beleven)

Comment

• Idd het is eig heel simpel: afstand houden (zeker in een binnenruimte), geen handen geven, handen wassen, plexi glaasje aan de kassa, en je hebt al veel opgelost. Winkels hoeven daarom niet toe. In nederland gaat de ikea terug open binnenkort.
                          Wat wel gevaarlijk blijft zijn aerosolen, als in een binnenruimte iemand praat, roept, zingt... ontstaan er aerosolen die uren in de lucht blijven hangen. Als ik in de supermarkt iemand luid zie telefoneren, dan houd ik mijn hart vast. Zolang mensen hun mond dicht houden is er eig geen probleem, met of zonder mondmasker.

Comment

• Iedereen zat te kappen op NL, Zweden, UK, Brazilië etc.en het ging daar één grote ramp zijn, alsook in Afrika etc. Ik stel toch vast dat het daar allemaal toch niet zoveel erger is dan hier of zelfs minder erg. Dus enige realiteitszin zou niet slecht zijn bij onze veiligheidsraad volgende week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Innige deelneming.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

gisteren bij de colruyt zelfde file >>> naar de duurdere delhaize geweest
                                op zich toch geen probleem met file...vind jij dat ze te dicht bij u komen ga je weg...als ze nooit gesloten waren geweest had je nu ook geen file...zelfde met keuring, garages, actions etc...allemaal gecreeerd...cafes evenementen cinema's moesten dicht verder niets
                                Voilà, zo is dat!

Comment

• Tja, als je aan hun verlof raakt...

Minister van Onderwijs Ben Weyts houdt er rekening dat dit schooljaar wat langer duurt dan normaal. De vakbonden schieten het idee meteen af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                    Iedereen zat te kappen op NL, Zweden, UK, Brazilië etc.en het ging daar één grote ramp zijn, alsook in Afrika etc. Ik stel toch vast dat het daar allemaal toch niet zoveel erger is dan hier of zelfs minder erg. Dus enige realiteitszin zou niet slecht zijn bij onze veiligheidsraad volgende week.
                                    Plaatsen gelijk in Afrika ed. zou ik toch nog mee oppassen, met daar nu al zo'n uitspraken over te doen. Op sommige plaatsen zie je dingen verschijnen dat er in 1 dorp evenveel doden zouden zijn als dat er van het hele land gerapporteerd zijn.

Comment

Tja, als je aan hun verlof raakt...

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...er-schooljaar/
                                      Nja, zeg elders eens "je krijgt geen verlof meer, je hebt dat nu al gehad".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

Nja, zeg elders eens "je krijgt geen verlof meer, je hebt dat nu al gehad".
                                        Ah ja da's juist, twee maanden min een week is geen verlof meer.

Comment

Tja, als je aan hun verlof raakt...

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...er-schooljaar/
                                          Het is dat die mensen in de paasvakantie niks gedaan hebben... Je zou eens moeten weten.

Nu, leerkrachten doen meestal toch door tot de 2de week van juli.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X