Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OPEL Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dunno why, maar zo'n Astra CC vind ik echt een bloedmooie wagen. Er staat/stond een zwarte bij onze garagist. 'k Heb er al véél rondgelopen

Weekje terug nog eens meegeweest met een Speedster (2.2i). Erg geestige wagen maar als daily... Pffrt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten

Ook een pareltje vind ik

Die velgen direct op het schroot

Comment

• Vraagje over de antenne.

Voor de moment rij ik met een Golf 5. Ik parkeer in Bxl in ondergrondse parking.
        Max 1.8m ofzoiets. Op sommige stukken iets lager waardoor mijn antenne tegen het plafond schuurt.

Mijn nieuwe wagen, Opel Astra Break Cosmo wordt geleverd ergens in Juni.

Nu is mijn vraag kan de antenne van een opel ook geleverd worden in de vorm van een haaievin zoals je ziet bij andere merken?

Bovenstaande heeft geen antenne, is dit een optie??

--> deze ook niet

--> deze heeft dan weer wel een antenne

Comment

• Die van op die eerste foto heeft toch zo'n haaienvin?

Wij hebben op onze Enjoy een lange antenne...

Dus ik vermoed dat je dat wel als optie kan nemen...

Comment

• Neen geen haaievin te verkrijgen. Er zijn wel twee antennelengtes in omloop bij Opel.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Zonet een goeie toer gaan doen met de GTC..... voor de eerste keer een serieuze rit alleen!!

Echt zalig!

Comment

• Ook nog een schoon machientje tegegekome:

Comment

Ook een pareltje vind ik
                  Staat hier ook op't forum te koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Die velgen direct op het schroot
                    Ter ere van ? (klikkie)

*edit*

Ze zijn niet chromé, zoals 't op de eerste foto een beetje lijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                      Ter ere van ? (klikkie)
                      Het is mijn persoonlijke mening
                      Ik vind het echt jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Basspower Bekijk Berichten
                        Ook nog een schoon machientje tegegekome:

Nice!
                        Zelf gemaakte foto? Ziet er echt goed uit in die combinatie, sportief.

Comment

• idd een schoon Corsake.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• opel Belgium wist nog niet te vertellen wanneer de GT in de showrooms komt te staan...

Comment

• ik vind dat een te gekke gtc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                ik vind dat een te gekke gtc

Ze hadde die beter ook GTC genoemd, de Corsa GTC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
                                  Staat hier ook op't forum te koop
                                  Bij deze verkocht

Comment

opel Belgium wist nog niet te vertellen wanneer de GT in de showrooms komt te staan...

er zijn er in belgie al 2 verkocht.
                                    2 zwarte en in 1 daarvan heb ik al gezeten op 't werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      er zijn er in belgie al 2 verkocht.
                                      2 zwarte en in 1 daarvan heb ik al gezeten op 't werk.
                                      Heb nochtans al een rode zien rijden op Belgische platen.

Comment

• Comment

concurrentie voor de Renault Modus?

Comment

Working...
                                          X