Er staat net een heel schone te koop KLIK
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OPEL Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenEr staat net een heel schone te koop KLIK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik zou zeggen ik koop die voor men vriendin, maar die heeft geen kleurenschermnavigatie... en geen panoruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik zou zeggen ik koop die voor men vriendin, maar die heeft geen kleurenschermnavigatie... en geen panoruit
De sportzetels zijn een enorm verschil tegen de gewone.
Iemand een idee van de prijs van de zetels van de OPC line die op het salon stond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenIk zou er zo graag is mee gaan rijden, maar dan ben ik verkocht denk ik .. goohh
Wat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenWat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenonder een verlichtingspaal gaan staan?
dat zou wel eens kunnen helpen ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenja, ik herken precies ook de haag van willemoons
Een BH - bekende haag
Comment
-
Nu ik die astra gtc int wit zie...
Witte GTC met 2008 OPC kit, pano ruit (want het zwarte gedeelte past perfect bij ne witte! )
en Irmscher grille zonder chroom en die auto is AF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik denk dat ik zo een astra voor men vriendin ga bestellen maar dan in het wit... maar zeker met de opc-kit en de pano-ruit
Casablanca white is niet te combineren met de pano-ruit
Toch nie op de configurator
Juist op die kleur gaat dat geweldig overkomen met dat zwarte gedeelte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenCasablanca white is niet te combineren met de pano-ruit
Toch nie op de configurator
Juist op die kleur gaat dat geweldig overkomen met dat zwarte gedeelte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenWat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik ga kijken
Zou je er eens een mooie foto van willen trekken, ik heb alleen maar foto's van op de site zelf.
Edit: dit is nu mss een lompe vraag maar kun je op het DVD navigatie systeem van Opel ook gewoon een dvd film bekijken?Last edited by Talldega; 27/01/2008, 22:29.Opel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenEdit: dit is nu mss een lompe vraag maar kun je op het DVD navigatie systeem van Opel ook gewoon een dvd film bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk BerichtenZou je er eens een mooie foto van willen trekken, ik heb alleen maar foto's van op de site zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichteniemand een idee of er van mijne signum een deftig schaalmodel te verkrijgen is??? heb al is langsgeweest bij die modellenwinkel in het shoppingcenter van wijnegem, zonder resultaat
Helaas zit je met hetzelfde probleem als ik met de Vectra: De schaalmodellen zijn pré-facelifts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenSchuco heeft een 1:43 schaalmodel van de Signum.
Helaas zit je met hetzelfde probleem als ik met de Vectra: De schaalmodellen zijn pré-facelifts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenSchuco heeft een 1:43 schaalmodel van de Signum.
Maar idd jammer als je van je nieuwe kar een schaalmodel zoekt, mss komt dat binnenkort nog op de markt maar is dan wel vrij laat.2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
Comment