Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da zou jammer zijn.
Hopelijk gewoon een fout(je). Bij de dealer zag ik vorige maand een GTC in groen metallic met die pano-ruit staan, en die staat ook nier op de CC.
Wat ik mij ook nog afvraag, waar zit de interieurverlichting voor de bestuurders en passagierszetel te verlichten (anders boven de spiegel)?
Volgens mij tusse de twee zonnekleppen (op de foto met de rode auto zie je het links boven)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hij staat niet aan de showroom zelf normaal gezien, vorige keren stond hij altijd aan de andere kant van de straat op de hoek (opvallende plaats).
Zou je er eens een mooie foto van willen trekken, ik heb alleen maar foto's van op de site zelf.
Edit: dit is nu mss een lompe vraag maar kun je op het DVD navigatie systeem van Opel ook gewoon een dvd film bekijken?
iemand een idee of er van mijne signum een deftig schaalmodel te verkrijgen is??? heb al is langsgeweest bij die modellenwinkel in het shoppingcenter van wijnegem, zonder resultaat
iemand een idee of er van mijne signum een deftig schaalmodel te verkrijgen is??? heb al is langsgeweest bij die modellenwinkel in het shoppingcenter van wijnegem, zonder resultaat
Schuco heeft een 1:43 schaalmodel van de Signum.
Helaas zit je met hetzelfde probleem als ik met de Vectra: De schaalmodellen zijn pré-facelifts
Comment