Had eerst de foto niet gezien. Anyway, MX5 met turbo en pakweg 200pk zou wel vet zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MAZDA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHad eerst de foto niet gezien. Anyway, MX5 met turbo en pakweg 200pk zou wel vet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHad eerst de foto niet gezien. Anyway, MX5 met turbo en pakweg 200pk zou wel vet zijn
Compressor en turbo... bvb BBR die een auto levert met NA 218pk en NC 235pk
Ik ben aan het kijken voor een BBR NC in Belgie te homologeren
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNee, met 200 pk atmo zou VET zijn!2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNee, met 200 pk atmo zou VET zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOf variabele valve timing
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNee, met 200 pk atmo zou VET zijn!
Een MX5 mag niet te zwaar zijn op de neus. Rond de 150PK is ideaal (denk ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOf een rotor
Zoals de Hansa23R dus
231pk in een NC... maar geef mij toch liever de Cosworth compressor met evenveel pk.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEerlijk? Geef mij dan maar een S2000.
Een MX5 mag niet te zwaar zijn op de neus. Rond de 150PK is ideaal (denk ik).2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKrijgt ge dat door de keuring, zo'n MX-5 met cosworth compressor?
Niet gemakkelijk maar ik heb goeie sporen al : misschien langs duitsland (nieuwe wagen kopen, direkt compressor laten installeren, direkt keuren in Duitsland voor inschrijving (de Coswotrh is TUV gekeurd).. en zo is de wagen officieel gekeurd voor heel Europa) of gewoon de volledige stappen in belgie doen... maar het zou toch mogelijk moeten zijn.
Nu nog tijd vinden, dat is mijn biggest problem...2014 Porsche Boxster 981
2015 BMW serie 2 Cab 220d
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenBen aan het kijken voor een eenmalige homologatie
Niet gemakkelijk maar ik heb goeie sporen al : misschien langs duitsland (nieuwe wagen kopen, direkt compressor laten installeren, direkt keuren in Duitsland voor inschrijving (de Coswotrh is TUV gekeurd).. en zo is de wagen officieel gekeurd voor heel Europa) of gewoon de volledige stappen in belgie doen... maar het zou toch mogelijk moeten zijn.
Nu nog tijd vinden, dat is mijn biggest problem...
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Zo te zien aan toerental en snelheidsgrens is dat de gouwe ouwe 2.3T?
Comment
Comment