Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUBARU Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    Als we nu allebei zo'n p1 bestellen in Engeland, dan krijgen we misschien korting op verzendkosten . Ik heb daarstraks een mail verstuurd, ze gingen eens uitrekenen wat de totaalprijs gaat zijn om zo'n p1 naar hier te brengen, homologeren en keuren

Ikke jaloers

Comment

Als we nu allebei zo'n p1 bestellen in Engeland, dan krijgen we misschien korting op verzendkosten . Ik heb daarstraks een mail verstuurd, ze gingen eens uitrekenen wat de totaalprijs gaat zijn om zo'n p1 naar hier te brengen, homologeren en keuren
      Kunt ge me op de hoogte houden?
      En verzendkosten zijn er in principe niet é, je gaat er gewoon zelf om met tijdelijke platen. Toch?

Comment

• zou je die dan ombouwen met stuur links?? Of hou je em zo??
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          zou je die dan ombouwen met stuur links?? Of hou je em zo??
          Hangt ervan af, moet nog eens horen bij o.a. ScoobySimon en andere mensen die daar ervaring mee hebben. Ik weet ook ni of ik de aanpassing motorisch wel vlot zou kunnen meemaken.

Comment

• Ik ga normaal ook naar dat Sub Event in York. M'n maat z'n vriendin heeft claustrofobie in de Eurotunnel en ik wil me graag op offeren.

Hij rijdt met een MY05 WRX

Grtz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
              Hangt ervan af, moet nog eens horen bij o.a. ScoobySimon en andere mensen die daar ervaring mee hebben. Ik weet ook ni of ik de aanpassing motorisch wel vlot zou kunnen meemaken.
              Het stuur omzetten bij een Subaru is geen enkel probleem, je moet op een 2000 euro rekenen om het stuur om te zetten. Bij een Nissan Skyline is dat zo goed als ommogelijk om het stuur om te zetten, vanwege de ligging van de turbo of zoiets, ik weet het niet juist meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                Ik ga normaal ook naar dat Sub Event in York. M'n maat z'n vriendin heeft claustrofobie in de Eurotunnel en ik wil me graag op offeren.

Hij rijdt met een MY05 WRX

Grtz,
                Ik ga ook van de partij zijn met mijn Sub, hopelijk krijgen we Steve en Subaru555 ook mee.

Comment

Het stuur omzetten bij een Subaru is geen enkel probleem, je moet op een 2000 euro rekenen om het stuur om te zetten. Bij een Nissan Skyline is dat zo goed als ommogelijk om het stuur om te zetten, vanwege de ligging van de turbo of zoiets, ik weet het niet juist meer.
                  Had ik ook gehoord, maar ben vooral geinteresseerd of de kostprijs dus ook daar rond draait.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                  Ik ga ook van de partij zijn met mijn Sub, hopelijk krijgen we Steve en Subaru555 ook mee.
                  Wij (pa, schoonbroer en ik) gaan zo goed als zeker.
                  Ik heb al pak info ontvangen van de organisatie en het belooft echt super te worden!

Comment

Wij (pa, schoonbroer en ik) gaan zo goed als zeker.
                    Ik heb al pak info ontvangen van de organisatie en het belooft echt super te worden!
                    Mooi zo de info wat je hebt ontvangen zeker hier posten, wil ook op de hoogte blijven

Comment

Had ik ook gehoord, maar ben vooral geinteresseerd of de kostprijs dus ook daar rond draait.
                      Als je het door Prodrive laat doen kost het naar het schijnt 2500 euro, dus dan moet dat toch goedkoper te doen zijn ook . En daarbij, het stuur aan de rechterkant is voor mij eigenlijk niet echt een probleem. Alleen voorbijsteken is niet altijd even gemakkelijk, alhoewel met de nodige pk kan dat toch geen probleem zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                        Mooi zo de info wat je hebt ontvangen zeker hier posten, wil ook op de hoogte blijven
                        Doe ik zeker vanaf die info concreet is.
                        Ze zijn zelf nog volop aan het plannen en het organiseren, maar als het hen allemaal lukt dan belooft het super te worden. Van zodra ik alles weet stuur ik je het zeker door

Comment

Als je het door Prodrive laat doen kost het naar het schijnt 2500 euro, dus dan moet dat toch goedkoper te doen zijn ook . En daarbij, het stuur aan de rechterkant is voor mij eigenlijk niet echt een probleem. Alleen voorbijsteken is niet altijd even gemakkelijk, alhoewel met de nodige pk kan dat toch geen probleem zijn
                          Ja voila, maar ik ben motorisch gestoord é , dus schakelen met links kan misschien problemen geven. Heb dat nog nooit gedaan

Comment

Ja voila, maar ik ben motorisch gestoord é , dus schakelen met links kan misschien problemen geven. Heb dat nog nooit gedaan
                            Misschien toch maar best een Impreza P1 kopen met automaat

Comment

Misschien toch maar best een Impreza P1 kopen met automaat
                              Zou ideaal zijn

NOT

Comment

Doe ik zeker vanaf die info concreet is.
                                Ze zijn zelf nog volop aan het plannen en het organiseren, maar als het hen allemaal lukt dan belooft het super te worden. Van zodra ik alles weet stuur ik je het zeker door
                                Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                                  Ik ga mee op voorwaarde dat Subaru555 zorgt voor een goede en vooral een goedkope overnachtingsplaats met bewaking op de parking voor mijn Subje, dat Subaru555 zorgt voor goedkope tickets voor de Eurotunnel, dat Subaru555 ervoor zorgt dat alles geregeld geraakt, dat Subaru555 ervoor zorgt dat er om de 300 km een tankstation voorzien is .

Zodus Subaru555, REGEL ET

Comment

Stel:Je staat aan een slagboom voor een ondergrondse garage en je moet een ticketje nemen.Doe dat maar eens als je rechts in u auto zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                      Stel:Je staat aan een slagboom voor een ondergrondse garage en je moet een ticketje nemen.Doe dat maar eens als je rechts in u auto zit
                                      doe keer nie moeilijk

Comment

doe keer nie moeilijk
                                        Ik moet mijn mede postbedeler behoeden voor een misstap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                          Ik moet mijn mede postbedeler behoeden voor een misstap
                                          Bwa, nen Type R vind ik geen misstap
                                          En derbij, op de 'Ring staat er toch vaak iemand aan de slagboom?

Comment

Working...