Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIs 27500 een goeie prijs voor een fully loaded (smg, 19", navi, nappa zimt, xenon,...) e46 m3 van 2001?
Als je ermee gaat rijden: neem 'n forummer mee met veel kennis op dat vlak: gTa of M-optic zullen je zeker met dat blok kunnen helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHangt ervan af: heeft ie alle nodige terugroepacties ondergaan? (oliepomp bv?) Want ik weet dat 2001 'n jaar was waarbij ze 'n paar problemen met de motor gehad hebben.
Als je ermee gaat rijden: neem 'n forummer mee met veel kennis op dat vlak: gTa of M-optic zullen je zeker met dat blok kunnen helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenValt jullie iets op aan deze foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHij is gewassen!
Neen, hij is al een maand niet gewassen ofzo. Kijk naar de achterruit poes!
Comment
-
De L? Lekker vloeken zeg :p 400 pk en een L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDe L? Lekker vloeken zeg400 pk en een L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtensubliem
ga je ook met de M5 je examen afleggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenschitterende M5 toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtensubliem
ga je ook met de M5 je examen afleggen?
Comment
-
Ah dus je hebt je officieel rijbewijs nog niet?
Lol wist ik niet. Roep me maar in de vakantie als je een chauffeur nodig hebt voor na 22u of feestdagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenValt jullie iets op aan deze foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenProbeer de uitlaatjes eens op te blinken ,Matthi
Zou eigenlijk niet mogen.
Comment
Comment