Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Amerikanen steken blijkbaar graag turbo's op de E46 M3
    idd, belachelijk

Comment

• turbo's moet je op een E36 steken, zoals die groene GT overlaatst aan de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        idd, belachelijk
        Doet me denken aan de race-sim Forza Motorsport 2, je kunt praktisch op iedere auto een turbo plaatsen, behalve op de BMW's in het spel

BMW wil het gewoon niet zien gebeuren wss.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
          Doet me denken aan de race-sim Forza Motorsport 2, je kunt praktisch op iedere auto een turbo plaatsen, behalve op de BMW's in het spel

BMW wil het gewoon niet zien gebeuren wss.
          Dat zou het concept totaal verkl*ten

Comment

• een M hoort atmo te zijn idd. Voor lagere modellen vindt ik het zeker goed dat ze turbo's beginnen te plaatsen, het drukt immers de kosten.(taxen,...) Wie een M kooopt kijkt meestal niet zo achter tax en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              turbo's moet je op een E36 steken, zoals die groene GT overlaatst aan de ring
              euhm, eigenlijk was ik er echt wel zot van, gewoon omdat die kar helemaal geprepareerd was. Op Crois ga je genieten van een atmoblokje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Ik vind hem via deze hoek getrokken niet genoeg tot zijn recht komen.
                Da's gewoon omdat je eerst die foto van de E46 hebt gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  die nummerplaat
                  Inderdaad bangelijke bak en deze dan http://www.auto55.be/fotospecials/11...3-aangescherpt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichten
                    Inderdaad bangelijke bak en deze dan http://www.auto55.be/fotospecials/11...3-aangescherpt
                    4deurs M3 ziet er toch zoveel stoerder uit als de QP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Respect voor zo'n ongelofelijk verregaande ombouw. Dit mag je imo bijna écht een "E39 M5 touring" noemen.

Alleen jammer (imo) dat 'ie niet de 100% OEM looks nastreeft, bij de creatie van een niet-bestaand model is dat imo net het hoogste goed. Helemaal origineel, zodat zelfs kenners effe met de handen in het haar staan te krabben en gaan twijfelen of 't niet een originele one-off betreft ofzo.

Comment

• Fak, ik ga nooit begrijpen waarom ze geen E39 M5 Touring hebben gemaakt bij Bmw.

Zo eentje is dus perfect in mijn ogen.

Comment

• De break is in de States en het Oosten sowieso niet in trek, en BMW zag dus weinig heil in de M5 touring (waarvan meer dan de helft is verkocht in de States). Bovendien was men niet zeker dat een break wel het zeer sportieve karakter van BMW M kon belichamen (terwijl de E39 M5 eigenlijk vooral een autobahn-raket was, weliswaar eentje die ook goed bochten kon nemen, maar 't was alleszins geen wedelkoning).

Ik vind het ook jammer, maar so be it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Fak, ik ga nooit begrijpen waarom ze geen E39 M5 Touring hebben gemaakt bij Bmw.

Zo eentje is dus perfect in mijn ogen.
                              Hell yeah, droom machine

Van mij mogen ze die retro-actief invoeren

Comment

• Zalige creatie! Nog niet dikwijls gezien in touring uitvoering. Bemerk 1 ding dat de velgen niet de standaard kleur hebben precies... Is wel maar een detail maar kom...

Meer info over deze?

Comment

• Waren er niet een paar "echt" gemaakt, o.a. eentje voor een of andere chief bij BMW? Dacht zoiets is gehoord te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Waren er niet een paar "echt" gemaakt, o.a. eentje voor een of andere chief bij BMW? Dacht zoiets is gehoord te hebben.
                                    Zou het niet weten, wat ik wel weet is dat ik er wel eens mee op vakantie wil gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Waren er niet een paar "echt" gemaakt, o.a. eentje voor een of andere chief bij BMW? Dacht zoiets is gehoord te hebben.
                                      Ik meen 1 foto gezien te hebben van een E39 M5 Touring aan het hoofdbureay van M Gmbh..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                        Ik meen 1 foto gezien te hebben van een E39 M5 Touring aan het hoofdbureay van M Gmbh..
                                        Deze?

Was die niet van een of andere directeur?

Comment

• Jup die bedoelde ik

Comment

Working...
                                          X