Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALPINA Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Dunno, kan zijn dat ie gechipt is ofzo
Is van een (ex-)student uit Gent, en heb die wagen hier nog standaard gezien, met '20d uitlaatje, iets later met Alpina rims en schorten, en nu blijkbaar met andere uitlaat en belettering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDunno, kan zijn dat ie gechipt is ofzo
Is van een (ex-)student uit Gent, en heb die wagen hier nog standaard gezien, met '20d uitlaatje, iets later met Alpina rims en schorten, en nu blijkbaar met andere uitlaat en belettering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichteneen beetje een rood interieur is wel tof, maar 't kan erover gaan
dat contrast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenDunno, kan zijn dat ie gechipt is ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIs de auto van mijn vader, voor een jaartje ... Zijn S-type moest het nog een jaar uitzingen maar de boite heeft het begeven en de auto was een economisch totaal verlies ... dus verkocht voor een goeie prijs en dan moest er snel wat anders komen ... toevallig stond op dat moment MichM3 z'n Roadster S te koop en ja ... ik heb wat druk uitgeoefend
doe de groeten aan je vader.... en zeg hem dat hij altijd eens mee mag rijden met mijn S5.... staat tijdens de week op dezelfde parking overdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHad het echt niet door dat 't geen echte was. Waaraan kan je dat nog zien, dat het geen echte D3 Biturbo is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHad het echt niet door dat 't geen echte was. Waaraan kan je dat nog zien, dat het geen echte D3 Biturbo is?
Langs binnen aan de donkerblauwe tellercombo met Alpina-opschrift, en het Alpina-typeplaatje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOndertussen 93k km en hij doet het fantastisch ... sinds deze week staan de zomervelgjes er terug onder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtendoe de groeten aan je vader.... en zeg hem dat hij altijd eens mee mag rijden met mijn S5.... staat tijdens de week op dezelfde parking overdag1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDa hangt precies ook serieus laag bij de grond. Al veel geschraapt?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNope, nog nooit. Gewoon wat opletten voor scherpe vluchtheuvels en de ondergrondse garages eerst eens checken vooraleer je binnenrijdt ...
Welke garages in België kan je binnen met een lage sportkar zonder ergens te blijven hangen. Want schrapen is 1 ding, maar als je echt niet binnenkan sta je daar mooi halverwege
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenprachtig Alexanderr!!! ...zo is 'm op z'n best hé1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLijkt me nog een interessant topic.
Welke garages in België kan je binnen met een lage sportkar zonder ergens te blijven hangen. Want schrapen is 1 ding, maar als je echt niet binnenkan sta je daar mooi halverwege
Daardoor ook het begin van onze film gemist, khad weer al mijn punten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Die 320d van die tijd heb ik verkocht en heb dan een Alpina D3 biturbo gekocht
Comment
Comment