Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALPINA Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Haha, den sukkel

Da's een 320d

Comment

• maar met meer pk's toch?

Comment

• Dunno, kan zijn dat ie gechipt is ofzo

Is van een (ex-)student uit Gent, en heb die wagen hier nog standaard gezien, met '20d uitlaatje, iets later met Alpina rims en schorten, en nu blijkbaar met andere uitlaat en belettering...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
            Dunno, kan zijn dat ie gechipt is ofzo

Is van een (ex-)student uit Gent, en heb die wagen hier nog standaard gezien, met '20d uitlaatje, iets later met Alpina rims en schorten, en nu blijkbaar met andere uitlaat en belettering...
            ah ok,ik dacht dat je gewoon met het feit lachte dat een Alpina D3 maar een 2.0d is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              een beetje een rood interieur is wel tof, maar 't kan erover gaan

dat contrast
              So gay

Comment

Had het echt niet door dat 't geen echte was. Waaraan kan je dat nog zien, dat het geen echte D3 Biturbo is?

Comment

Is de auto van mijn vader, voor een jaartje ... Zijn S-type moest het nog een jaar uitzingen maar de boite heeft het begeven en de auto was een economisch totaal verlies ... dus verkocht voor een goeie prijs en dan moest er snel wat anders komen ... toevallig stond op dat moment MichM3 z'n Roadster S te koop en ja ... ik heb wat druk uitgeoefend

doe de groeten aan je vader.... en zeg hem dat hij altijd eens mee mag rijden met mijn S5.... staat tijdens de week op dezelfde parking overdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                    Had het echt niet door dat 't geen echte was. Waaraan kan je dat nog zien, dat het geen echte D3 Biturbo is?
                    Ik denk dat je het bij deze heel moeilijk kan zien, waarschijnlijk zal je het het gemakkelijkst merken in het interieur en onder de kap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Langs buiten? Remmen van de 330d. Maar da's nauwelijks met 't blote oog te zien, eigenlijk.

Langs binnen aan de donkerblauwe tellercombo met Alpina-opschrift, en het Alpina-typeplaatje.

Comment

• Aan de tellerpartij normaal gezien.

Comment

Ondertussen 93k km en hij doet het fantastisch ... sinds deze week staan de zomervelgjes er terug onder

Da hangt precies ook serieus laag bij de grond. Al veel geschraapt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                            doe de groeten aan je vader.... en zeg hem dat hij altijd eens mee mag rijden met mijn S5.... staat tijdens de week op dezelfde parking overdag
                            Haha, doe ik zeker Ik heb 'm er zondagochtend nog zien staan en ik vroeg naar "die S5", m'n vader vertelde dat jij een van de weinige collega's was die enig besef had van wat een Alpina Z4 was
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Da hangt precies ook serieus laag bij de grond. Al veel geschraapt?
                              Nope, nog nooit. Gewoon wat opletten voor scherpe vluchtheuvels en de ondergrondse garages eerst eens checken vooraleer je binnenrijdt ...
                              1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Nope, nog nooit. Gewoon wat opletten voor scherpe vluchtheuvels en de ondergrondse garages eerst eens checken vooraleer je binnenrijdt ...
                                Lijkt me nog een interessant topic.
                                Welke garages in België kan je binnen met een lage sportkar zonder ergens te blijven hangen. Want schrapen is 1 ding, maar als je echt niet binnenkan sta je daar mooi halverwege

Comment

• prachtig Alexanderr!!! ...zo is 'm op z'n best hé
                                  Porsche 996 GT3 RS
                                  Porsche 964 RS
                                  BMW ///M3 e30
                                  Mercedes c250 CDI AMG
                                  www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                    prachtig Alexanderr!!! ...zo is 'm op z'n best hé
                                    Inderdaad! Ben blij dat m'n vader de ophanging netjes gelaten heeft zoals het was
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Lijkt me nog een interessant topic.
                                      Welke garages in België kan je binnen met een lage sportkar zonder ergens te blijven hangen. Want schrapen is 1 ding, maar als je echt niet binnenkan sta je daar mooi halverwege
                                      Kinepolis in Leuven lukt niet. Heb daar nog vastgezeten met m'n 6 ... ik begin achteruit terug naar boven te rijden, en net op het moment dat ik weggeraak, komt er een 996TT met een vrouw aan't stuur binnengereden ... die durfde natuurlijk niet achteruit terug naar boven, dus ik heb zowel de Porsche als de mijne mogen achteruit uitrijden ...
                                      Daardoor ook het begin van onze film gemist, khad weer al mijn punten
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Die 320d van die tijd heb ik verkocht en heb dan een Alpina D3 biturbo gekocht

Comment

• Moh, komt da tegen! Hij zit hier gewoon

Comment

Working...
                                          X