zéker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saab stelt herstart productie opnieuw uit
21/07/11, 17u45
© reuters
Saab stelt de herstart van de productie uit naar een latere datum. Normaal zou de noodlijdende Zweedse autoconstructeur de productie herstarten op 9 augustus, maar dat wordt eerder eind augustus of begin september zijn. Dat heeft moederbedrijf Swedish Automobile gemeld.
De productie bij Saab ligt al enkele weken stil omdat het bedrijf geen geld heeft om leveranciers te betalen. Begin juli kwam een herstart dichterbij door de goedkeuring van de Zweedse regering voor de vastgoeddeal die Swedish Automobile sloot.
"We hebben van de leveranciers nog niet alle benodigde toezeggingen voor de leveringen gekregen. Niet alle leveranciers konden op tijd leveren als gevolg van de zomervakantie en productieonderbrekingen in deze periode", aldus Swedish Automobile donderdag.
Saab leed in 2010 een operationeel verlies van circa 3,1 miljard Zweedse kroon (330 miljoen euro), bij een omzet van 6,3 miljard kroon (690 miljoen euro). Moederbedrijf Spyker Cars meldde over 2010 een totaalverlies van 218 miljoen euro.(demorgen.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendat wordt moeilijk, ik moet een bod doen in de plaats van m'n collega.
Hoeveel km heb je nu?
Heb nog geen idee of ze een probleem heeft met lpg. Ik hoop van niet, anders probeer ik haar wel te overtuigen. Ben nu in verlof, ik spreek er haar over als ik terug aan 't werk ben.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
hello,
Sinds gisteren ben ik trotse 2e bestuurder van een saab 9-3 vector van 2006 geworden.
Hij moet nog ingeschreven worden maar de 80km's die ik er al mee heb afgelegd waren zalig.
Hij staat nu nog maar op de oprit en ik heb al plannen. ik zou graag in de hoedenplank -> 4 deurs 2 6"x9" speakers willen steken. er zitten nu al 7 speakers in met een versterker onder de bestuurderszetel.
heeft er iemand tips welke speakers er onmiddelijk passen en welke versterker ik er dan zou moeten bijnemen?
mvg,
eillienroc
Comment
-
7 speakers en nog niet genoeg? in ieder geval, pioneer en jbl hebben mooie 6x9 speakers, zeker rekening houden met de inbouwhoogte
snap niet goed waarom je dit eigenlijk wilt doen, ik denk dat het origineel systeem toch een mooi gebalanceerd setje is of niet? Volgens mij gaan een paar externe speakers erbij voor een volledig verkeerd geluidsbeeld zorgen...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
vooraan is alles wel goed in orde maar achteraan zitten is minder leuk er zitten enkel 2 speakers voor de hoge tonen.
ik ben een grote geluidsliefhebber en natuurlijk met een versterker wil ik enkel de lage geluiden eruit filteren en natuurlijk kan je het volume daar ook aanpassen .
het feit is gewoon de inbouwhoogte waar ik rekening mee moet houden... als er iemand concrete speakers weet? ik zou daar al goed mee geholpen zijn.
De speakerlocaties liggen al op een goede plaats maar de kartonspeakers van saab kunnen niet tippen aan de standaard 8 speaker installatie van pioneer in de skoda octavia van mijn ouders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenSaab stelt herstart productie opnieuw uit
21/07/11, 17u45
© reuters
Saab stelt de herstart van de productie uit naar een latere datum. Normaal zou de noodlijdende Zweedse autoconstructeur de productie herstarten op 9 augustus, maar dat wordt eerder eind augustus of begin september zijn. Dat heeft moederbedrijf Swedish Automobile gemeld.
De productie bij Saab ligt al enkele weken stil omdat het bedrijf geen geld heeft om leveranciers te betalen. Begin juli kwam een herstart dichterbij door de goedkeuring van de Zweedse regering voor de vastgoeddeal die Swedish Automobile sloot.
"We hebben van de leveranciers nog niet alle benodigde toezeggingen voor de leveringen gekregen. Niet alle leveranciers konden op tijd leveren als gevolg van de zomervakantie en productieonderbrekingen in deze periode", aldus Swedish Automobile donderdag.
Saab leed in 2010 een operationeel verlies van circa 3,1 miljard Zweedse kroon (330 miljoen euro), bij een omzet van 6,3 miljard kroon (690 miljoen euro). Moederbedrijf Spyker Cars meldde over 2010 een totaalverlies van 218 miljoen euro.(demorgen.be)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten155k... maar in ieder geval, hij komt voorlopig niet te koop te staan want er is nog iets mis met m'n versnellingsbak (normaal enkel de keerringen die lekken) en ik zet de mensen niet graag in 't zak__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eillienroc Bekijk Berichtenvooraan is alles wel goed in orde maar achteraan zitten is minder leuk er zitten enkel 2 speakers voor de hoge tonen.
ik ben een grote geluidsliefhebber en natuurlijk met een versterker wil ik enkel de lage geluiden eruit filteren en natuurlijk kan je het volume daar ook aanpassen .
het feit is gewoon de inbouwhoogte waar ik rekening mee moet houden... als er iemand concrete speakers weet? ik zou daar al goed mee geholpen zijn.
De speakerlocaties liggen al op een goede plaats maar de kartonspeakers van saab kunnen niet tippen aan de standaard 8 speaker installatie van pioneer in de skoda octavia van mijn ouders...
Als ik me niet vergis zijn het trouwens speakers van Pioneer die er reeds in hangen.
Proficiat met de Saab in elk geval.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenSuper vet, die dingen. Is dat definitief of haal je op het einde van de vakantie dat ding er gewoon weer af en monteer je je kofferdeksel opnieuw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenSuper vet, die dingen. Is dat definitief of haal je op het einde van de vakantie dat ding er gewoon weer af en monteer je je kofferdeksel opnieuw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
waarom?
km-stand, motor (cc en kW), bouwjaar, vraagprijs aub?
Gekende problemen?TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
m'n collega is geïnteresseerd, eigenaar heeft reeds mailtje gekregen en bericht op z'n antwoordapparaat dat we de wagen wensen 'te reserveren' en willen komen kijken.
Ze vindt het een prachtige combinatie van model en kleur__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment