Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Coole plaat maar die velgen, originele zijn beter/mooier.
+ te 'cleane' achterkant
Inderdaad, spijtig van de velgen.
Ik stond onlangs bij de bandenboer. Hij had net een setje velgen voorzien van een carbonlaag en gepolierde randen. Voor onder een Saab. Volgens de klant ging dit leverbaar worden vanaf 2009 bij Saab. Maar hij wou ze nu al.
Velgen vallen nog mee maar het zijn die dakrails...
Idd, dakrails zijn veel te hoog. De uitlaten zouden we iets hoger mogen hangen zodat deze op 1 lijn komen met de onderzijde van de bumper. En dan nog die grijze streep tussen de achterlichten weg.
Idd, dakrails zijn veel te hoog. De uitlaten zouden we iets hoger mogen hangen zodat deze op 1 lijn komen met de onderzijde van de bumper. En dan nog die grijze streep tussen de achterlichten weg.
Raf, stel die 9-3 cabrio van jou eens voor, ze verdient het
iemand bij PFS al via die cheque/international money order-betaling besteld? 'k heb een bestelling geplaatst, maar ik dacht dat dat een gewone overschrijving was. nu blijkt dat niet geval te zijn, de bank kan me moeilijk helpen en raadde mij aan om het via de post te doen. de post zegt dat enkel met Western Union zal gaan 'k heb nu een mailtje gestuurd naar de mannen van PFS om te vragen of ze dit accepteren, maar anders zal ik dus op mijn kin kunnen kloppen wrs
Geen idee, weet enkel dat ze een goeie support bieden dus je gaat snel antwoord krijgen. Weet wel niet hoe het zit in het weekend. In de week krijg je binnen een half uur antwoord
Comment