Oorspronkelijk geplaatst door Hans
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk BerichtenDa zou heel fijn zijn alvast bedankt'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenCoole plaat maar die velgen, originele zijn beter/mooier.
+ te 'cleane' achterkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenCoole plaat maar die velgen, originele zijn beter/mooier.
+ te 'cleane' achterkant
Ik stond onlangs bij de bandenboer. Hij had net een setje velgen voorzien van een carbonlaag en gepolierde randen. Voor onder een Saab. Volgens de klant ging dit leverbaar worden vanaf 2009 bij Saab. Maar hij wou ze nu al.
Als dat waar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVelgen vallen nog mee maar het zijn die dakrails...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
Idd, dakrails zijn veel te hoog. De uitlaten zouden we iets hoger mogen hangen zodat deze op 1 lijn komen met de onderzijde van de bumper. En dan nog die grijze streep tussen de achterlichten weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenRaf, stel die 9-3 cabrio van jou eens voor, ze verdient het
Comment
-
-
iemand bij PFS al via die cheque/international money order-betaling besteld? 'k heb een bestelling geplaatst, maar ik dacht dat dat een gewone overschrijving was. nu blijkt dat niet geval te zijn, de bank kan me moeilijk helpen en raadde mij aan om het via de post te doen. de post zegt dat enkel met Western Union zal gaan 'k heb nu een mailtje gestuurd naar de mannen van PFS om te vragen of ze dit accepteren, maar anders zal ik dus op mijn kin kunnen kloppen wrs2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Geen idee, weet enkel dat ze een goeie support bieden dus je gaat snel antwoord krijgen. Weet wel niet hoe het zit in het weekend. In de week krijg je binnen een half uur antwoord2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment