Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterend ding hé.
Dat front is ongelooflijk imposant:
Ik ben al 'n tijdje fan van de 6c SS'en, erg knappe dingen waar héél wat interessante variaties van bestaan.
Die 1900 CSS die er dit jaar was mag er anderzijds ook wel zijn.
Ik ben helemaal weg van alfa's en vooral modellen
die door madeno racing onder handen zijn genomen. Zelf staat hier voor de deur een 156 2,5 v6 madeno racing, 220 pk. precies als foto 5 alleen dan in het zwart.
Nee die vleugel vind zelf ook helemaal niet mooi,
Maar het is wel origineel.
Weet ik wel. Toen de 156 nog niet zo lang uit was zag je regelmatig eentje rondrijden met zo'n strijkplank. Meestal hadden ze dan nog telefoonschijven als velgen of zelfs wieldoppen. Zo'n spoiler zou nog gaan als je ook schorten rondom hebt en een sportieve velg steken hebt, anders vind ik het helemaal niks.
Weet ik wel. Toen de 156 nog niet zo lang uit was zag je regelmatig eentje rondrijden met zo'n strijkplank. Meestal hadden ze dan nog telefoonschijven als velgen of zelfs wieldoppen. Zo'n spoiler zou nog gaan als je ook schorten rondom hebt en een sportieve velg steken hebt, anders vind ik het helemaal niks.
Dan weet je helemaal niet wat je ziet,
Als je zo'n strijkplank erop monteer,Doe dan mooie originele velgen eronder.
een strijkplank in combinatie met wieldoppen Maar ik zou zo'n strijkplank niet zo snel op een mooie 156 monteren.
Comment