voor de echte ford-lovers hier, wanneer komt de nieuwe Galaxy, zal hij een andere naam krijgen, zijn er al fotos, ...?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Knappe Fiesta.
Komt bij mijn vrouw zeker in aanmerking als vervanging voor ons Golfke van 14 jaar. Hopelijk is hij nog door de keuring deze week, maar anders...
Ben je tevreden van deze Fiesta ? Welke motor en uitvoering is dit ? Ziet er perfect uit. Kan voor mijn part niets aan verbeterd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdrieJa, ben daar wel tevreden van, trekt wel niet zo vlug op... Tis een 1,4 tdci trend met hedgren 2 pack. Mijn vriendin heeft dan nog de spoiler en velgen in optie genomen. En dan werd hij nog es 5tal cm verlaagd..
Ik dacht effe dat het de Sport- of ST-uitvoering was.
(Ik vermoed wel dat wij voor een 1.4 of 1.6 benz zullen gaan, aangezien er nooit meer dan 10.000 km per jaar mee gereden zullen worden...)
Wat heb je gebruikt om hem 5 cm lager te krijgen (merk/prijs ?) en heeft de Ford-dealer daarvoor zelf gezorgd ?
Comment
-
Mooie foto's van de nieuwe Titanium X.
En ja, achteraan is hij helemaal OK zo.
Vooraan vind ik het ook wel geslaagd, maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar de neus van de ST (of dus Titanium X van vorig jaar).
De foto's hierboven tonen de nieuwe Titanium X in zijn nieuwe standaarduniform, met leder/alcantara zetels edm., zoals je hem op de Ford-site vindt dus :
(Met die 18", zou ik hem persoonlijk wel iets laten verlagen.)Last edited by K2; 09/01/2006, 16:28.
Comment
-
Mustang V8 Turbo - 400pk/550Nm/0-100: 4.7s
Als ik nu echt eens geld teveel heb, dan bestel ik me toch wel zoiets.
De herinneringen aan ongelooflijk knappe Mustangs van tussen 1965 en 1975 komen weer helemaal terug als ik dit zie !
http://www.autowereld.com/nieuws.asp...a=1&fr=6&me=49Last edited by K2; 09/01/2006, 16:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauniIk zal het onderwerp nog eens vanonder het stof halen met wat verse foto's
Onze en die van een kameraad...
Een vriend van mij heeft ook een Escort Cosworth. De wagen is geprepareed om te racen, maar hij wordt ook gebruikt voor op de baan. Mijn vriend woont in Zelem, waar nog een echte Cosworth specialist woont: Vilters. Ik weet niet of ge deze garage al kent.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBProficiat, twee prachtige auto's.
Een vriend van mij heeft ook een Escort Cosworth. De wagen is geprepareed om te racen, maar hij wordt ook gebruikt voor op de baan. Mijn vriend woont in Zelem, waar nog een echte Cosworth specialist woont: Vilters. Ik weet niet of ge deze garage al kent.
Maar ik blijf er persoonlijk liever weg...
Pas op: Vilters kan veel en weet veel, maar ik heb soms de indruk dat het hem allemaal niet meer interesseert
Maar eender welk onderdeel => 99% zeker dat ie het heeft liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBEen vriend van mij heeft ook een Escort Cosworth. De wagen is geprepareed om te racen, maar hij wordt ook gebruikt voor op de baan. Mijn vriend woont in Zelem, waar nog een echte Cosworth specialist woont: Vilters. Ik weet niet of ge deze garage al kent.
Comment
-
Ford Genk is 'Pilot plant' nieuwe modellen
05 juli 2005 - (c) Copyright Auto 55
"Begin 2006 begint Ford met de introductie van drie nieuwe modellen (de nieuwe Mondeo, een SAV en de opvolger van de Galaxy met de codenaam LMV –Luxury Multipurpose Vehicle-) die op een gezamenlijk platform in de Limburgse productiefaciliteit van de constructeur gebouwd zullen worden.
In de aanloop naar die productie is een ‘Pilot plant’ ingericht in één van de fabriekshallen. De twee volumeversies worden daar momenteel reeds in kleine series gebouwd. De prototypes worden daarbij zorgvuldig aan de ogen van het brede publiek onttrokken. De proeffabriek dient om na te gaan of de computerontwerpen die de ontwikkelingsingenierus hebben uitgewerkt ook daadwerkelijk gerealiseerd kunnen worden, of de onderdelen nauwkeurig passen en op welke manier ze ingebouwd kunnen worden.
De teams zijn samengesteld uit Britse prototypebouwers en product- en lanceringspecialisten uit Genk en Duitsland. Ze doen er vijftien dagen over om de ruwbouwexemplaren te trimmen, uit te testen en de chassislijn goed voor gebruik te verklaren. De preproductiemodellen worden aan dezelfde kwaliteitstests onderworden als de seriemodellen."
Positief voor de Belgische autoindustrie, en Genk in het bijzonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blink360cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooool
Dit kwam ik hiernet ook tegen op't net ... 'k vind hem zóooo geil :
Where do I sign ?
Alleen jammer van't verbruik van zo'n 3.0 V6
Comment
Comment