Ooit getwijfeld hebben tussen een Puma en een Cougar, is dat ook goed?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FORD Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk BerichtenWelke banden liggen er standaard op een Focus II Sport?
205/50R17
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk BerichtenEn welk merk?
Is een beetje afhankelijk van wat ze op dat moment in de fabriek hebben liggen, voor zover ik weet gebruikt men:
- Michelin
- Conti
- Pirelli
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtendie tjoenersmondeo staat wel een beetje heel neig voor aap tussen al die cosworth en ander RS'en....Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenOp die lampen en de velgen na is ie helemaal OEM.
Weinig tjoening aan in mijn ogen, maar ieder z'n ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIs die Sierra jullie oude maar dan met andere velgen?
Comment
-
Voor Shauni
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurzey Bekijk BerichtenVandaag een goede 150km (70-30% snelweg-stad) met een Ford S-Max 2.0TDCI van een week oud gereden. Man wat een heerlijke wagen! Ik heb echt van elke km genoten.. super! Had ik kinderen, wist ik wel wat kopen.
Ik heb zelf met een vorige Galaxy talloze km's tegen m'n gedacht gereden, nu geniet ik van elke km met m'n huidige wagens, en ik wil absoluut niet onterecht de huidige s-max over dezelfde kam scheren als ie 't niet verdient...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
damn, 'k had gehoopt op een berline of break. Al weet ik niet hoe monovolume-achtig een touareg rijdt.
Nog iemand met de nieuwe s-max of galaxy gereden, die eventueel kan vergelijken met een zafira-galaxyI-alhambra-sharan-scenic-espace- ... ?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment