Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik zie ze nog steeds graag...

Damn dat was een leuke meet

Organiseer je het dit jaar nog eens?
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dat zie ik wel zitten ja...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En ter gelegenheid was dat juist die meeting?

edit: net te laat dus.
        Herorganiseren
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Die meeting was op Zolder. Er was toen de BMW 130i-cup. Ik heb toen een BMW-meeting georganiseerd. Mede door het schitterende weer was het een succes. het is ondertussen al bijna 2 jaar geleden.

Vorig jaar heb ik geen BMW-meeting georganiseerd omdat op dezelfde dag als de 130i-cup in Zolder was, er ook een BMW-meeting was van bimmerboard.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Racing Dynamics Typhoon Roadster: 7.5 V12, 655pk...
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Racing Dynamics heeft de BMW 6-serie onder handen genomen en legt er een nieuwe direct-injection, Valvetronic 7,5 liter V-12 met een BMW M3 CSL 6-Speed SMG II Sequential gearbox in! De 6-serie “Typhoon Roadster” krijgt daardoor een vermogen van 655 pk en is verkrijgbaar als coupe en cabrio. Om de 7,5 liter V12 motor wat […]

Comment

• Veel power, weinig roadster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                Dit zou ook mijn keuze zijn, maar tis moeilijk om mijn pa te overtuigen, hij vind zijn huidige velgen zo knap. Ik kan da nie begrijpen, véél te klein!
                Echt hè, die velg zou jullie auto af maken!

Mijn vader heeft ook het 'te kleine velg sydroom' dus ik kan je frustratie absoluut begrijpen.

Comment

• Nja

Bij de auto van mijn pa zijn vriendin heb ik gelukkig nog de wieldoppen kunnen afraden.. Haar velgen zijn ook niet de knapste, maar tis nog cava..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                    Racing Dynamics
                    Die maken sublieme blokken, maar verkoop in Europa interesseert hen niet. Heb 'es middels 't VIN van een M van een kennis informatie aangevraagd, geen antwoord gekregen, herhaald, nog steeds niks, dan maar naar de States gemaild en daar antwoordden ze dat de verkoopsdienst voor Europa eigenlijk onbestaande is. Alles wordt gemaakt in Italië, en is zo goed als integraal bedoeld voor de States.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Die meeting was op Zolder. Er was toen de BMW 130i-cup. Ik heb toen een BMW-meeting georganiseerd. Mede door het schitterende weer was het een succes. het is ondertussen al bijna 2 jaar geleden.

Vorig jaar heb ik geen BMW-meeting georganiseerd omdat op dezelfde dag als de 130i-cup in Zolder was, er ook een BMW-meeting was van bimmerboard.
                      Huh dit was toch vorig jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Huh dit was toch vorig jaar?
                        Nope. Die meeting was in 2007.

Comment

• Racing dynamics noemt RD sport in the usa. Goede dienst gemaild? De naam racing dynamics bestaat nog wel maar in the usa is dat een goedkope knock off reseller die brol verkoopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            Racing dynamics noemt RD sport in the usa. Goede dienst gemaild? De naam racing dynamics bestaat nog wel maar in the usa is dat een goedkope knock off reseller die brol verkoopt.
                            Ja, hoor. Wees gerust, ik heb de hele historie van zeer dichtbij kunnen volgen via 'n kennis.

Comment

• kristof?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                Nope. Die meeting was in 2007.
                                Soit, maar ik reken met zomers. Was vergeten dat het 2009 was.

Afgelopen zomer was het 1 jaar geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                  Soit, maar ik reken met zomers. Was vergeten dat het 2009 was.

Afgelopen zomer was het 1 jaar geleden.
                                  Kan 't zijn dat jij toen je arm in de plaaster had?

Comment

• oud en nieuw

Comment

• Oud >>>> Nieuw echt big time.

Comment

• op die foto ja, anders niet

E70 vind ik echt een knappe jeep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Oud >>>> Nieuw echt big time.
                                          Mja echt wel niet Nieuw is zoveel keer knapper
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X