Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die meeting was op Zolder. Er was toen de BMW 130i-cup. Ik heb toen een BMW-meeting georganiseerd. Mede door het schitterende weer was het een succes. het is ondertussen al bijna 2 jaar geleden.
Vorig jaar heb ik geen BMW-meeting georganiseerd omdat op dezelfde dag als de 130i-cup in Zolder was, er ook een BMW-meeting was van bimmerboard.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Die maken sublieme blokken, maar verkoop in Europa interesseert hen niet. Heb 'es middels 't VIN van een M van een kennis informatie aangevraagd, geen antwoord gekregen, herhaald, nog steeds niks, dan maar naar de States gemaild en daar antwoordden ze dat de verkoopsdienst voor Europa eigenlijk onbestaande is. Alles wordt gemaakt in Italië, en is zo goed als integraal bedoeld voor de States.
Die meeting was op Zolder. Er was toen de BMW 130i-cup. Ik heb toen een BMW-meeting georganiseerd. Mede door het schitterende weer was het een succes. het is ondertussen al bijna 2 jaar geleden.
Vorig jaar heb ik geen BMW-meeting georganiseerd omdat op dezelfde dag als de 130i-cup in Zolder was, er ook een BMW-meeting was van bimmerboard.
Racing dynamics noemt RD sport in the usa. Goede dienst gemaild? De naam racing dynamics bestaat nog wel maar in the usa is dat een goedkope knock off reseller die brol verkoopt.
Racing dynamics noemt RD sport in the usa. Goede dienst gemaild? De naam racing dynamics bestaat nog wel maar in the usa is dat een goedkope knock off reseller die brol verkoopt.
Ja, hoor. Wees gerust, ik heb de hele historie van zeer dichtbij kunnen volgen via 'n kennis.
Comment