Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    wat een bizar ding, maar ik vind het wel wat hebben

en die motor, jezus.. 650 pk, atmosferisch, V12.. Ferrari bouwt toch echt fantastische motoren
    Tot je dagelijks met zo een motor moet leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten

Godverdomme En wat een geluid er ook uit die dingen komt

Comment

• TDF Blue

Comment

• Ferrari 360 met Tubi Testpipes en een Testarossa met Fuchs uitlaten!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• what the F !!
            Zalige die plofjes
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Terechte vraag. Ik denk wel dat dit echt een luxe bak is, desondanks die gigantisch krachtige en nerveuze motor.

Comment

• Een dieseltje voor het drukke verkeer en de V12 ferrari voor 's avonds als de snelwegen open zijn , er weinig volk op de baan is en wanneer je puur van autorijden kan genieten

een foto die dit beeld illustreert op dat deel van de V12 na , but you get the picture

Dromen...

Comment

• Puur genieten van autorijden doe ik wel ergens anders dan op een autostrade, ook al is ze leeg. Maar bon, ik begrijp waar je naartoe wilt.

Comment

• Ik ga meer op hoge snelheid cruisen (voor zover die dat kan) dan op binnenbaantjes breken . Dat gebeurt ook , maar ik prefereer laid back cruisen met een muziekje op de achtergrond

Comment

• Heerlijk dat die regelmatig wordt buitengehaald
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        wa's daar grappig aan...ik zou daar elk moment ten volle van genieten

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Altijd lekker zo'n Stradale!

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Heerlijk dat die regelmatig wordt buitengehaald
                              sweet

een van de 10 echte Nart Spyders s/n 10749
                              prachtig ding, laatste keer dat ik die gezien heb is al van 2007 geloof ik

Comment

• Gisteren zijn er hier een stuk of 20 Ferrari's gepasseerd in de Vlaamse Ardennen.

Moet écht hemels zijn met zo'n kar in dit weer.

Comment

• Vandaag een heerlijke, overigens ook de eerste, California gezien

Hij leek serieus goed op de ferrari california bi-colore, maar dan in Grigio Silverstone, en dan met gele remklauwen. Weet iemand of dat mogelijk is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                    Vandaag een heerlijke, overigens ook de eerste, California gezien

Hij leek serieus goed op de ferrari california bi-colore, maar dan in Grigio Silverstone, en dan met gele remklauwen. Weet iemand of dat mogelijk is?
                                    bij Ferrari is allles mogelijk zolang je betaald!

Comment

• Kwa profiellijn toch de mooiste Ferrari in de catalogus in mijn ogen.

Ferrari California by StephenHall, on Flickr

Comment

• Vandaag @ Francorchamps:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
                                          Vandaag @ Francorchamps:

Op Belgische platen?

Nero Enzo is

Comment

Working...
                                          X