Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik kan btw nog niet echt wennen aan die 458... zal langzamerhand wel beter worden. Ik vond de F430 eerst ook niets, vooral de voorkant.
    Maar inmiddels in de goede kleur kan ik hem wel waarderen.
    en profiel is de f430 wel een stuk beter dan de 360 IMO
    Porsche 911 Turbo S (1987):

Mazda Miata MX5 (1991) DAILY:

BMW E30 325i ///M (circuit/ring-auto):

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Het turbotijdperk

Comment

• Fak ja. 1000pk uit een 1.5 liter.

Ofzo

Fantastisch.

Comment

• Ik heb zaterdag een parelmoerwitte 599 gezien met een antraciet dak en stijlen. Hij had ook een donker bruin interieur. Iemand een idee of dit een special edition was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Ik heb zaterdag een parelmoerwitte 599 gezien met een antraciet dak en stijlen. Hij had ook een donker bruin interieur. Iemand een idee of dit een special edition was?
                Da's een HGTE. Maar die duo-tone lak is 'gewoon' een (kostelijke) optie.

( http://www.autogespot.com/nl/viewima...01122009174744 )
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Da's een HGTE. Maar die duo-tone lak is 'gewoon' een (kostelijke) optie.

( http://www.autogespot.com/nl/viewima...01122009174744 )
                  Haha, dat was hem, thx!! Weet je van waar die is? Wil hem nog wel es zien

Comment

• Ferrari special tijdens de Essen Motorshow 2009 (al was dit waarschijnlijk een vermomde vorm van lege plaats vullen !) nog nooit zoveel plaats tussen de auto's geweten was wel eens leuk zoveel ruimte
                    Op de hele beurs 26 Ferrari's gezien al was het niveau niet super maar het is crisis voor iedereen.
                    Essen Motorshow 2009

Comment

• Essen Motorshow 2009

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Ferrari special tijdens de Essen Motorshow 2009 (al was dit waarschijnlijk een vermomde vorm van lege plaats vullen !) nog nooit zoveel plaats tussen de auto's geweten was wel eens leuk zoveel ruimte
                          Op de hele beurs 26 Ferrari's gezien al was het niveau niet super maar het is crisis voor iedereen.
                          Essen Motorshow 2009

1 van de knapste Ferrari's ooit.
                          edit: En daarachter staat nog een favoriet.

Comment

• Vanaf donderdag 10/12 mag je bieden ...

Troostwijk Veilingen verzorgt online veilingen uit faillissement of vrijwillige verkoop door Europa. Groot aanbod van machines en bedrijfsinventaris.

Comment

Ik heb zaterdag een parelmoerwitte 599 gezien met een antraciet dak en stijlen. Hij had ook een donker bruin interieur. Iemand een idee of dit een special edition was?
                              In de buurt van Hasselt?

Comment

• Ik denk het wel want ik heb die daar ook al 2 keer gezien.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                  Ik denk het wel want ik heb die daar ook al 2 keer gezien.
                                  Machtig ding. 'ie is altijd sneller weg aan de lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                    In de buurt van Hasselt?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                    Ik denk het wel want ik heb die daar ook al 2 keer gezien.
                                    Nee, in Maaseik op de markt.

Comment

• Comment

• Waarom nog een camera kopen, je vindt zo ook wel foto's...

Comment

Waarom nog een camera kopen, je vindt zo ook wel foto's...
                                          als ik geen camera zou gekocht hebben, dan zou je die foto's niet vinden, dus je moet wel een camera kopen Geezer

Comment

Working...
                                          X