Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe Harris/Röhrl RS...
Mogelijks de vetste trackday-velgen voor uw RS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenGeen tiptronic, maar de rest wel inderdaad.
Der stond toch écht lang een turbo cabrio met automaat in de showroom? Ben nu wel ni meer zeker of 't die kleurencombo was...Of was het een coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, geen automaat?
Der stond toch écht lang een turbo cabrio met automaat in de showroom? Ben nu wel ni meer zeker of 't die kleurencombo was...Of was het een coupé?
Dat was er denk ik een in een speciale kleur, zo blauwachtig (een Bentley kleur), met rood leer binnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, geen automaat?
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenDat was er denk ik een in een speciale kleur, zo blauwachtig (een Bentley kleur), met rood leer binnen.
Inderdaad dat is die volgens mij.
Die zilvere cabrio heeft twee jaar in de showroom gestaan en heeft al 2 jaar een handbak.
Comment
-
Juist, dat was die in ... euhm ... hoe heet dat ... fountain blue (die turbo cabrio steptronic). Of was het nog lichter dan fountain blue? Die 4S Coupé Steptronic (997) die er een tijd te koop heeft gestaan (tweedehands) of misschien nog staat, da's alleszins fountain blue. Fucking vette kleur, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHeeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
+
is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHeeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
+
is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
Dealer wist me te vertellen dat klanten vrij snel op het terracotta kleur uitgekeken zijn.
Wat betreft betrouwbaarheid stel je best dezelfde vraag eens op dit forum:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIemand tip van een goed tweedehands Porsche handelaar?(en nee dat is geen grap)
Comment
-
Inderdaad naar Duitsland gaan kijken. Ik ben de afgelopen maanden al een paar keren tot in Duitsland gereden om naar een wagen te gaan kijken. Invoeren zou poepsimpel zijn (alleen gekloot met de BTW en daar wil ik nog iets op vinden). In Lanaken ben ik vroeger een paar keren gaan kijken voor een 996/996 4S/996 turbo en telkens waren er een paar punten zodat ik tegen mezelf zei "afblijven, laten staan die wagen". In België zou ik alleen nog een wagen bij een officiële porschegarage kopen, daar is 1 jaar garantie tenminste ECHT 1 jaar garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenInderdaad naar Duitsland gaan kijken. Ik ben de afgelopen maanden al een paar keren tot in Duitsland gereden om naar een wagen te gaan kijken. Invoeren zou poepsimpel zijn (alleen gekloot met de BTW en daar wil ik nog iets op vinden). In Lanaken ben ik vroeger een paar keren gaan kijken voor een 996/996 4S/996 turbo en telkens waren er een paar punten zodat ik tegen mezelf zei "afblijven, laten staan die wagen". In België zou ik alleen nog een wagen bij een officiële porschegarage kopen, daar is 1 jaar garantie tenminste ECHT 1 jaar garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWelk gekloot met de BTW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DVW Bekijk BerichtenWou dit initieel ook, maar heb toch maar cocoa gekozen.
Dealer wist me te vertellen dat klanten vrij snel op het terracotta kleur uitgekeken zijn.
Wat betreft betrouwbaarheid stel je best dezelfde vraag eens op dit forum:
http://www.planet-9.com/
Comment
Comment