Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Dit is een nieuwe. Alleen eentje van 2008.
    Moh, is dat diene Mk.I 997 turbo cabrio met Tiptronic die zo lang in de showroom heeft gestaan? Met full carrerarood leder binnenin?

Comment

• Geen tiptronic, maar de rest wel inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        De Harris/Röhrl RS...

Mogelijks de vetste trackday-velgen voor uw RS...

Rode kruisjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Geen tiptronic, maar de rest wel inderdaad.
          Hè, geen automaat?

Der stond toch écht lang een turbo cabrio met automaat in de showroom? Ben nu wel ni meer zeker of 't die kleurencombo was... Of was het een coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Hè, geen automaat?

Der stond toch écht lang een turbo cabrio met automaat in de showroom? Ben nu wel ni meer zeker of 't die kleurencombo was... Of was het een coupé?

Dat was er denk ik een in een speciale kleur, zo blauwachtig (een Bentley kleur), met rood leer binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Hè, geen automaat?

Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
              Dat was er denk ik een in een speciale kleur, zo blauwachtig (een Bentley kleur), met rood leer binnen.

Inderdaad dat is die volgens mij.

Die zilvere cabrio heeft twee jaar in de showroom gestaan en heeft al 2 jaar een handbak.

Comment

• Heeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
                +
                is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
                2.0 JTDm

Comment

• Juist, dat was die in ... euhm ... hoe heet dat ... fountain blue (die turbo cabrio steptronic). Of was het nog lichter dan fountain blue? Die 4S Coupé Steptronic (997) die er een tijd te koop heeft gestaan (tweedehands) of misschien nog staat, da's alleszins fountain blue. Fucking vette kleur, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Heeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
                    +
                    is er een verschil in betrouwbaarheid tussen de 280pk motor (3.2) in de Boxster 987 en de 295 motor (3.4) uit de Cayman?
                    De madam van de Harley Davidson shop in Gent (Latem) rijdt met een zwarte Cayman S met full carrerarood interieur. Kar staat zo goed als dagelijks op de parking daar, ga 'es kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      Heeft er soms iemand een foto van een Cayman met volleder terracotta interieur?
                      +
                      Wou dit initieel ook, maar heb toch maar cocoa gekozen.
                      Dealer wist me te vertellen dat klanten vrij snel op het terracotta kleur uitgekeken zijn.

Wat betreft betrouwbaarheid stel je best dezelfde vraag eens op dit forum:
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Terracotta is idd redelijk fel. Ik zou het ook niet nemen.
                        Nu ja, rood is nog erger natuurlijk.

Cocoa is een goeie optie als je geen zwart wilt vind ik.

Comment

• Cocoa is zonder twijfel een schitterende kleur. Als het niet clasht met het exterieur is het een absolute aanrader!

Comment

• Iemand ervaring met Hermes Sportwagencentrum in Lanaken.

Heeft precies redelijk wat tweedehands Porsches staan.

Iemand tip van een goed tweedehands Porsche handelaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Iemand tip van een goed tweedehands Porsche handelaar?
                              Porsche-dealers in Duitsland (en nee dat is geen grap)

Comment

• Inderdaad naar Duitsland gaan kijken. Ik ben de afgelopen maanden al een paar keren tot in Duitsland gereden om naar een wagen te gaan kijken. Invoeren zou poepsimpel zijn (alleen gekloot met de BTW en daar wil ik nog iets op vinden ). In Lanaken ben ik vroeger een paar keren gaan kijken voor een 996/996 4S/996 turbo en telkens waren er een paar punten zodat ik tegen mezelf zei "afblijven, laten staan die wagen". In België zou ik alleen nog een wagen bij een officiële porschegarage kopen, daar is 1 jaar garantie tenminste ECHT 1 jaar garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                  Inderdaad naar Duitsland gaan kijken. Ik ben de afgelopen maanden al een paar keren tot in Duitsland gereden om naar een wagen te gaan kijken. Invoeren zou poepsimpel zijn (alleen gekloot met de BTW en daar wil ik nog iets op vinden ). In Lanaken ben ik vroeger een paar keren gaan kijken voor een 996/996 4S/996 turbo en telkens waren er een paar punten zodat ik tegen mezelf zei "afblijven, laten staan die wagen". In België zou ik alleen nog een wagen bij een officiële porschegarage kopen, daar is 1 jaar garantie tenminste ECHT 1 jaar garantie.
                                  Welk gekloot met de BTW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    Welk gekloot met de BTW?
                                    ik kan mij daar wel iets bij voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DVW Bekijk Berichten
                                      Wou dit initieel ook, maar heb toch maar cocoa gekozen.
                                      Dealer wist me te vertellen dat klanten vrij snel op het terracotta kleur uitgekeken zijn.

Wat betreft betrouwbaarheid stel je best dezelfde vraag eens op dit forum:
                                      http://www.planet-9.com/
                                      Hoort imo in combinatie met zwart, veel minder fel...

Comment

• Zonet de grijze Turbo met de mk2-velgen en de omgebouwde achterkant zien staan aan de zuid: zeer knap gedaan Matheus. De combinatie van het donkergrijs met dat rode interieur leek (vanop een afstand van 20m althans) trouwens zeer geslaagd!

Comment

• Alle kleuren mogelijk...
                                          Dat gaat wat geven.

Comment

Working...