Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenRode M3
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenToere's rode M3 :inlove
Comment
-
-
BMWOCHK, Tai Po, Hong Kong by Kevin Ho 車 Photography, on Flickr
blijf dat toch een geweldig kleur vinden voor op een E46 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtenfrozen orange
Comment
-
ImageUploadedByTapatalk1354142222.091885.jpg
Vandaag deze gezien, niet zo'n goede foto.. Maar toch een indrukwekkende wagen op de baan! Je ziet het direct tov een gewone 5 imo
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Comment
-
Zeker niet in de carwash/wastraat gaan en ook geen hogedrukreiniger gebruiken. Is dus = handwas (maar ik veronderstel dat de meeste autoliefhebbers dit zowizo doen )
Er bestaat inderdaad een shampoo speciaal voor matte lakken, maar mij hebben ze altijd aangeraden om gewoon warm/lauw water te gebruiken.
Maar die shampoo kan inderdaad handig zijn om vetplekken/vogelresten te verwijderen. En vogeluitwerpsels asap verwijderen aangezien dit anders de lak beschadigd ( heeft namelijk geen beschermlaag)
just my 2 cents...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenZeker niet in de carwash/wastraat gaan en ook geen hogedrukreiniger gebruiken. Is dus = handwas (maar ik veronderstel dat de meeste autoliefhebbers dit zowizo doen )
Er bestaat inderdaad een shampoo speciaal voor matte lakken, maar mij hebben ze altijd aangeraden om gewoon warm/lauw water te gebruiken.
Maar die shampoo kan inderdaad handig zijn om vetplekken/vogelresten te verwijderen. En vogeluitwerpsels asap verwijderen aangezien dit anders de lak beschadigd ( heeft namelijk geen beschermlaag)
just my 2 cents...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk ga met mijn gewrapte grill nogaltijd in de carwash alst nodig is. Je mag daar zo goed mogelijk opzitten met de hogedrukreiniger, dat maakt niets uit.
matte lak is echt lak die mat is zonder bescherming door vernis...
wrap is gewoon een plastiek velletje erover,... matte wrapping weet ik wel niet of hetzelfde geld als matte lak
Comment
Comment