Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik zou ze beide int rood nemen
    Rode M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Rode M3

Toere's rode M3 :inlove

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
        Toere's rode M3 :inlove

Tank joe

Comment

• Orange BMW 1M, Kowloon Bay, Hong Kong by Kevin Ho 車 Photography, on Flickr

Comment

• BMWOCHK, Tai Po, Hong Kong by Kevin Ho 車 Photography, on Flickr

blijf dat toch een geweldig kleur vinden voor op een E46 M3

Comment

• ik niet, is veel te flets dat phoenix gelb. Geef mij maar een meer uitgeproken geel dan zo'n gebroken geel. Maar ja dat is allemaal persoonlijke smaak
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Nieuwe M6 gespot in Gent aan de Bijloke (slagerij Harry en Rika). Nuja weet niet zeker of het een M was, had alleszins 4 uitlaatpijpjes, maar ik passeerde vrij snel dus heb er niet zoooo goed op gelet.

Comment

• GruppeM installed on the car.

Comment

• frozen orange =>
                    'k word er niet warm van... (smaken en kleuren hé)
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                      frozen orange

Glimmend oranje is veel mooier.

Comment

• Vind dat frozen orange ook niet mooi, maar wou het toch eens delen met jullie,

het lukt me nooit om foto's te posten en ze hier te zien, behalve deze van flickr.
                        kan me mss iemand hier over tips geven
                        :s

Comment

• ImageUploadedByTapatalk1354142222.091885.jpg
                          Vandaag deze gezien, niet zo'n goede foto.. Maar toch een indrukwekkende wagen op de baan! Je ziet het direct tov een gewone 5 imo

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Comment

• Ik vraag mij altijd af hoe je matte lak moet onderhouden, kan mij daar niets bij voorstellen.

Comment

• normaal zou weinig mogelijk over wrijven anders wordt het weer glanzend,
                              ook wordt het niet gewassen met gewone auto shampoo maar met ontvetter
                              dacht ik toch ergens gelezen te hebben

Comment

• Zeker niet in de carwash/wastraat gaan en ook geen hogedrukreiniger gebruiken. Is dus = handwas (maar ik veronderstel dat de meeste autoliefhebbers dit zowizo doen )

Er bestaat inderdaad een shampoo speciaal voor matte lakken, maar mij hebben ze altijd aangeraden om gewoon warm/lauw water te gebruiken.
                                Maar die shampoo kan inderdaad handig zijn om vetplekken/vogelresten te verwijderen. En vogeluitwerpsels asap verwijderen aangezien dit anders de lak beschadigd ( heeft namelijk geen beschermlaag)

just my 2 cents...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                                  Zeker niet in de carwash/wastraat gaan en ook geen hogedrukreiniger gebruiken. Is dus = handwas (maar ik veronderstel dat de meeste autoliefhebbers dit zowizo doen )

Er bestaat inderdaad een shampoo speciaal voor matte lakken, maar mij hebben ze altijd aangeraden om gewoon warm/lauw water te gebruiken.
                                  Maar die shampoo kan inderdaad handig zijn om vetplekken/vogelresten te verwijderen. En vogeluitwerpsels asap verwijderen aangezien dit anders de lak beschadigd ( heeft namelijk geen beschermlaag)

just my 2 cents...
                                  Ik ga met mijn gewrapte grill nogaltijd in de carwash alst nodig is. Je mag daar zo goed mogelijk opzitten met de hogedrukreiniger, dat maakt niets uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    Ik ga met mijn gewrapte grill nogaltijd in de carwash alst nodig is. Je mag daar zo goed mogelijk opzitten met de hogedrukreiniger, dat maakt niets uit.

matte lak is niet hetzelfde als een wrap he xenobe

matte lak is echt lak die mat is zonder bescherming door vernis...
                                    wrap is gewoon een plastiek velletje erover,... matte wrapping weet ik wel niet of hetzelfde geld als matte lak

Comment

• Matte lak is niet mat en heeft ook gewoon een blanke lak laag als afwerking.
                                      De lak laag zorgt voor de matte afwerking.

Je kan bv een auto gewoon in metallic spuiten en hem afwerken met een blanke matte lak laag, zo krijg je metallic matte auto.

Comment

Working...
                                      X