Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs het 100% correct dat een M3 GT vooraan witte pinkers en achteraan oranje had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenSaai...
Ik dacht, die gaat daar ineens keihard beginnen driften ofzo, maar nee... niks van datte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOp deze foto heeft 'm witte inkers achteraan. Het is een voorstellingsfoto van BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKerel die voor het eerst de Ring doet met een E9xM3
http://www.autojunk.nl/2010/12/duits...ring-in-een-m3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenKerel die voor het eerst de Ring doet met een E9xM3
http://www.autojunk.nl/2010/12/duits...ring-in-een-m3
doet mij een beetje denken aan iemand eigenlijk, die rijstijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGastje blijkt 14 te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenongelofelijk hoe goed de DSC systemen geworden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs het 100% correct dat een M3 GT vooraan witte pinkers en achteraan oranje had?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOp deze foto heeft 'm witte inkers achteraan. Het is een voorstellingsfoto van BMW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep. Heb hier ergens nog de (nogal zeldzame) flyer ervan.
Klopt niet. Op de Duitse, Belgische en Nederlandse markt kwam die 100% zeker met witte pinkers vooraan en oranje achteraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenongelofelijk hoe goed de DSC systemen geworden zijn
Stel je voor dat je die tegenkomt op de ring
Comment
Comment