Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SKODA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Proper en clean. Enkel die sticker achteraan er nog af.
    ik hoop van niet het is niet mijn auto, mijn broer heeft al gezorgd voor die cleane achterkant vind ik al erg genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      1 pietluttig detail, waar ik me bij de vorige octavia stoorde dat je de pinkers in de zijspiegels binnenin de auto zag knipperen is op de nieuwe het design aangepast...je ziet het niet meer...maar omdat je het niet meer ziet hebben ze in de buitenspiegel een herhalingsled gestoken zodat je toch de knippers nog ziet oplichten als chauffeur

waarschijnlijk is mijn uitleg weer kompleet onduidelijk
      Knap in het zilver!

Kleine verklikker in de spiegel is er ook bij de Golf 6.

Comment

• ik snap dat niet

Comment

• als de caravan insteekt dat je dan een controle krijgt oke

Comment

• ik begin het te snappen als je afslaat en de led knippert kijk je extra in je spiegels hopelijk...beter als dodehoekontrole

Comment

• nog wat mee gereden en dat moteurke is echt ongelooflijk, net als de kleine turbo's van andere merken waarschijnlijk

normaal optrekken komt die niet boven de 1400, 120 per uur is 2100 toeren...voor een 1200 cc-ke
              had ni anders verwacht eigenlijk hoor maar het is toch bevestigd

moeder reed dit weekeind naar zee, heenweg 6.2, terugweg 5.5 en ze rijdt 110 (maar ik heb al gemerkt dat kerktorengerij wat anders is)

auto is nog niet ingereden, staan nog geen 500 km op, bc is ook nog niet gecheckt met realiteit

Comment

• dat toerental, daar kom je dus niet aan met een benz auto-5-bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  dat toerental, daar kom je dus niet aan met een benz auto-5-bak
                  Vooruitgang bobo

Die 1.2 heeft mij ook verbaasd hoor, had die met manuele zesbak in een Beetle als vervangwagen en dat is echt een leuk ding.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• moest een goekope reductieverhouding voorhanden zijn genre chippers, ik zou kopen

Comment

• Mijn zus heeft gisteren haar nieuwe Skoda Roomster gaan oppikken. Vrouwen blijven geen vrouwen als ze tegendraads kunnen doen. Bij de bestelling moest ze geen bleutooth hebben, bij de levering moest het er weer wel in. Aangezien het voor de garage gisteren een brugdag was, was er geen verkoper aanwezig die véél info kon geven. Nu zou ze graag originele bleutooth hebben, maar is dit origineel na te plaatsen bij een Roomster? Ze heeft een Amundsen navigatie en MDI-pakket. De verkoper die de wagen afleverde zei dat niet bij alle Skoda's originele bleutooth na te plaatsen is. Maar weet iemand of dit bij een Roomster mogelijk is?

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• In sommige modellen is dit zelf standaard moet moet je betalen om het te activeren met vcds.

Normaal is dat perfect achteraf te installeren. Via kufatek kan je vanalle modules en aansluitbekabeling kopen om het in te bouwen.

http://www.kufatec.de/shop/de/fiscon-bluetooth-integration

http://www.carsystems.pl/bluetooth-kits-parts,c32.html
                        Last edited by IbifaHo; 04/05/2014, 20:53.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• de skoda octavia break 1.2 tsi dsg klokte zijn eerste tank af tegen 6.6 gemeten

wel 2x kust overenweergerij

Comment

• eerste tank RS: 9,1; 3e tank 11,2

2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              eerste tank RS: 9,1; 3e tank 11,2

Hehe dat zal niet met eco driving geweest zijn
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• inrijden he

toen ik gisteren ging tanken, nog 13km tot bij mij thuis @120 cruise control: 7,6 liter. cool.
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

inrijden he

toen ik gisteren ging tanken, nog 13km tot bij mij thuis @120 cruise control: 7,6 liter. cool.
                                  Voor een benzine is dat lang niet slecht, ik zat daar minder dan een liter onder met m'n audi TDI aan die snelheid. Maar ja oude techniek (pompverstuiver).
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

inrijden he
                                    toch serjeus doorgepapt ? of korte stukken ?

Comment

• iets met doorpappen ja jup. en ook 3x naar brussel moeten rijden om 8 à 9u 's morgens. niet bepaald zuinig, zo filerijden.
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Voor wanneer staat de nieuwe Superb gepland?

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

Comment

• 2015 dacht ik
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X