Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 4.6 motor is in basis de Rover V8 van 3.5l uit de Rover P5.
Dit is een zeer betrouwbaar maar verouderd blok,maar rijdt door zijn "displacement" wel zeer aangenaam.
Een 4.6i op lpi met 270 000 km. Zal dat nog een tijdje meegaan ?
En bestaat er een mogelijkheid om zo'n wagen in te schrijven als lichte vracht, maar de 5 zitplaatsen behouden?
Kennis heeft ooit zo eentje nieuw gekocht, en er 260.000km op LPG mee kunnen bollen.
Enige waar je voor moet opletten is dat je er eentje hebt met een dubbele uitlaat achteraan (eentje links, eentje rechts). Je hebt ook 4.6HSE's met enkele uitlaat, en die staan meer in panne dan dat ze rijden. Nu ben ik wel niet zeker wanneer dat veranderd is.
De motor is in beperkte mate betrouwbaar, als je een goede motor hebt kan je daar wel 50 tot 100.000km probleemloos mee bollen. Heb je pech en heb je er toch een probleem mee, verwacht dan maar een fikse rekening
een maat van mij heeft een RR 4.6 autobiography een heeft op 180.000 km de luchtvering moeten vervangen (kost van dik 1500 euro) en even later had hij join de culasse
Comment