Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    stel dat maar eens deftig af
    Zo moeilijk deftig af te stellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Zo moeilijk deftig af te stellen?

Nja, eens je zes dubbele carburateurs deftig hebt lopen, ben je een tijdje bezig ja.

En om de zoveel maand mag het opnieuw gebeuren
      (tenminste als je ermee rijdt, en niet ergens in een showroom laat staan blinken )

Comment

• carlo sprak ervan dat 3 dubbele webers (zoals bv op de een TR5) al om de 1500km moeten afgesteld worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Nja, eens je zes dubbele carburateurs deftig hebt lopen, ben je een tijdje bezig ja.

En om de zoveel maand mag het opnieuw gebeuren
          (tenminste als je ermee rijdt, en niet ergens in een showroom laat staan blinken )
          Wist niet dat dit zulke difficile motoren waren, gelukkig is er veel veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Wist niet dat dit zulke difficile motoren waren, gelukkig is er veel veranderd.

WTF gast.

Slaag hebben ofwa!?

Niets van die zever, carbu's rulen hard! Je hebt de 400 ook in 'i', injectie dus, maar heeft 20pk minder, en is bagger!
            Dat loopt veel te mooi, zo'n injectieding.

Comment

WTF gast.

Slaag hebben ofwa!?

Niets van die zever, carbu's rulen hard! Je hebt de 400 ook in 'i', injectie dus, maar heeft 20pk minder, en is bagger!
              Dat loopt veel te mooi, zo'n injectieding.

"Kruipt in z'n schelp" Ik heb wel respect voor dat soort karren maar echt "praktisch" zijn die ni echt imo. Maar jullie autotechneuten snappen daar veel meer van en kunnen daar desnoods zelf aan werken dus vandaar de passie voor carbu's

Comment

• Ik ben allesbehalve een techneut maar carbu's zijn

De sound

Comment

• voor matteus

Comment

• faaaaaak

Comment

• Der heeft er nog lang eentje staan rotten bij ons aan't magazijn.

Comment

Der heeft er nog lang eentje staan rotten bij ons aan't magazijn.

Er staat nog zo een te rotten aan ne kleerwinkel in regio A'pen (mortsel dacht ik ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Er staat nog zo een te rotten aan ne kleerwinkel in regio A'pen (mortsel dacht ik ?)
                          Borsbeek. Kleding Lenders. Dit staat daar echt al een paar jaar op die parking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Borsbeek. Kleding Lenders. Dit staat daar echt al een paar jaar op die parking
                            Amai, dat die mij daar nog niet opgevallen is.

Is dat er geen met reclame van lenders op de zijkant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Amai, dat die mij daar nog niet opgevallen is.

Is dat er geen met reclame van lenders op de zijkant?
                              Ja. Een blauwe.

Last edited by ; 17/10/2007, 19:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                Ja. Een blauwe.

Heb die zien staan toe ik om mijn alfa ging (Ranst) weet er hier iemand de chassisnummer ?

Comment

• haha tis een frankietje

Comment

haha tis een frankietje

Comment

haha tis een frankietje
                                      Er stond eigenlijk Lenders. Ik probeerde Frankie te overtuigen dat ding te gaan kopen.
                                      Hij wil er doodgraag een, maar hij mag niet van z'n madam ofzo denk ik

Comment

• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Working...
                                          X