Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En er zijn mooiere velgen dan dat...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      me like it
      uw onderschrift

maar je hebt gelijk

Comment

• Red Hot van m'n maat

Comment

• Hoe zie je de verschillen tussen MK I prefacelift en facelift?

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE is dit bvb een facelift? Omdat ie er pas was in 2004 dacht ik maar die is ouder?

En wat is 't verschil tussen volgende sturen, ze zijn toch beide Multifunctioneel? Is dat verschil tussen de facelift?

Edit: zegt dat er nog verschillen in 't interieur zijn, de opbergvakjes, en gaat er dus van uit dat dat facelift verschil is

Maar die in de eerste link heeft dan een nog ander interieur? Kastje rechts maar een opbergvak links?...

Comment

• Is een prefacelift in de advertentie. Je ziet het aan koplampen en achterlichten, én inderdaad dat stuur. Facelift MCS'en hebben een driespakig stuur.

Tenzij de enkele gevallen waarin een facelift-stuur is nageplaatst
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• okay en de handschoenkastjes, wat is daar de verklaring van, want de drie links zijn drie verschillende kast combinaties

Comment

• Ik zie alleen het opbergvakje links van de stuurkolom bij de prefacelift als verschil.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Ik zie alleen het opbergvakje links van de stuurkolom bij de prefacelift als verschil.
                  De ene heeft een vak links en rechts van de middenconsole
                  De andere heeft een vak links en een kastje rechts
                  en de laatste heeft geen vak links en een kastje rechts

denk ik

Comment

• Deze kleurencombinatie aub

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Wel andere velgen

Comment

• Ik weet zo eentje staan, hij is wel wat verbouwd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          De ene heeft een vak links en rechts van de middenconsole
                          De andere heeft een vak links en een kastje rechts
                          en de laatste heeft geen vak links en een kastje rechts

denk ik
                          Opbergvakjes

Nee, weet ik niks van
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik heb te weinig ervaring met Mini's, maar is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude Cooper S? Bouwkwaliteit? Verbruik?

Behoort ook hier tot de mogelijkheden: tweedehands binnen een maand of 6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Ik heb te weinig ervaring met Mini's, maar is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude Cooper S? Bouwkwaliteit? Verbruik?

De motor is al volledig anders ( SC vs turbo )...

edit: de MKI verbruikt een 12-13l, de MKII kan je met een 8-9l laten bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                Ik weet zo eentje staan, hij is wel wat verbouwd .
                                Had jij ook zwarte striping? Weet het niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Ik heb te weinig ervaring met Mini's, maar is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude Cooper S? Bouwkwaliteit? Verbruik?

ja de Mk.II is degelijker gebouwd, beter chassis, VEEL betere remmen, sneller, zuiniger én maakt een mooier geluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Had jij ook zwarte striping? Weet het niet meer
                                    Kan je er nog opplaatsen he .
                                    De motor is nog intact, dat is toch veel he .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      ja de Mk.II is degelijker gebouwd, beter chassis, VEEL betere remmen, sneller, zuiniger én maakt een mooier geluid.
                                      mmmm, de MKI heeft toch een veel leukere sound!

Comment

Kan je er nog opplaatsen he .
                                        De motor is nog intact, dat is toch veel he .
                                        Laten opplaatsen zal niet simpel zijn, vooral het dak brengt wat problemen vrees ik Wat is de exacte naam van dat donkerrood?

Comment

mmmm, de MKI heeft toch een veel leukere sound!
                                          tis een kwestie van smaak, dat compressor gejank vind ik echt niet mooi.. de JCW uitlaat zoals die van wannes is wel knap van sound

Comment

Working...
                                          X