En er zijn mooiere velgen dan dat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenme like it
maar je hebt gelijk
Comment
-
Hoe zie je de verschillen tussen MK I prefacelift en facelift?
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...c&locale=nl_BE is dit bvb een facelift? Omdat ie er pas was in 2004 dacht ik maar die is ouder?
En wat is 't verschil tussen volgende sturen, ze zijn toch beide Multifunctioneel? Is dat verschil tussen de facelift?
Edit: zegt dat er nog verschillen in 't interieur zijn, de opbergvakjes, en gaat er dus van uit dat dat facelift verschil is
Maar die in de eerste link heeft dan een nog ander interieur? Kastje rechts maar een opbergvak links?...
Comment
-
Is een prefacelift in de advertentie. Je ziet het aan koplampen en achterlichten, én inderdaad dat stuur. Facelift MCS'en hebben een driespakig stuur.
Tenzij de enkele gevallen waarin een facelift-stuur is nageplaatst
Comment
-
Ik zie alleen het opbergvakje links van de stuurkolom bij de prefacelift als verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk zie alleen het opbergvakje links van de stuurkolom bij de prefacelift als verschil.
De andere heeft een vak links en een kastje rechts
en de laatste heeft geen vak links en een kastje rechts
denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDe ene heeft een vak links en rechts van de middenconsole
De andere heeft een vak links en een kastje rechts
en de laatste heeft geen vak links en een kastje rechts
denk ik
Nee, weet ik niks van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk heb te weinig ervaring met Mini's, maar is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude Cooper S? Bouwkwaliteit? Verbruik?
Behoort ook hier tot de mogelijkheden: tweedehands binnen een maand of 6.
edit: de MKI verbruikt een 12-13l, de MKII kan je met een 8-9l laten bollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk weet zo eentje staan, hij is wel wat verbouwd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk heb te weinig ervaring met Mini's, maar is er een groot verschil tussen de nieuwe en de oude Cooper S? Bouwkwaliteit? Verbruik?
Behoort ook hier tot de mogelijkheden: tweedehands binnen een maand of 6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHad jij ook zwarte striping? Weet het niet meer
De motor is nog intact, dat is toch veel he .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenja de Mk.II is degelijker gebouwd, beter chassis, VEEL betere remmen, sneller, zuiniger én maakt een mooier geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenKan je er nog opplaatsen he .
De motor is nog intact, dat is toch veel he .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenmmmm, de MKI heeft toch een veel leukere sound!
Comment
Comment