Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was aan't denken: nu nog zwarte ringen rond de koplampen. Maar dan moet meteen dat kieuwtje ook zwart. En dan de raamlijst ook, misschien. én de klinken, én de tankdop?
Deze morgen bij Agence Rosseel 2 rode Clubmans voor de deur. Mini-freaks!
Ik zie ze ook regelmatig passeren, als ik in Latem ben kom ik altijd hun rode Clubman tegen.
Die hebben ook een erg leuk wagenpark: Mk. I Cooper S, Mk. I Cooper S Cabriolet, verscheidene Mk. II's, Clubmans, Dodge RAM (met sticker "I wish I was a mini ofzo'), Defender 110, Jeep Wrangler,..etc)
Ik zie ze ook regelmatig passeren, als ik in Latem ben kom ik altijd hun rode Clubman tegen.
Die hebben ook een erg leuk wagenpark: Mk. I Cooper S, Mk. I Cooper S Cabriolet, verscheidene Mk. II's, Clubmans, Dodge RAM (met sticker "I wish I was a mini ofzo'), Defender 110, Jeep Wrangler,..etc)
Ik vermoed dat die Clubmans meestal in Latem staan, want was de eerste keer dat ik ze hier zag.
Hun wagenpark is inderdaad dik in orde. Hebben ook nog een Porsche Cayenne en een 911.
Comment