Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben nu geen diesel-hater, zoals er hier wel enkelen zijn op het forum, als het gewoon is om rustig met het verkeer mee te gaan rijd ik zelfs liever met een diesel. Maar als ik een echt snelle wagen zou willen, zou ik me al snel laten verleiden tot een benzine. Hoewel een 535d nu niet direct een trage wagen genoemd kan worden.
Ik ben nu geen diesel-hater, zoals er hier wel enkelen zijn op het forum, als het gewoon is om rustig met het verkeer mee te gaan rijd ik zelfs liever met een diesel. Maar als ik een echt snelle wagen zou willen, zou ik me al snel laten verleiden tot een benzine. Hoewel een 535d nu niet direct een trage wagen genoemd kan worden.
Idd,
Maar als je al eens met een 535 megeweest bent en dan denk je aan de benzineprijzen en het meerverbruik van een benzine. Dan denk ik dat je keuze snel gemaakt is.
Zo een 535d trekt al heel goed hoor...
bij de meeste mensen wel, tegenwoordig ... denk ik toch
buiten de lagere taksen voor kleine motoren is er eigenlijk geen enkel voordeel aan benzinerijden in België. en als BMW dan met zoiets als de 535d op de markt komt, tja
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Na diverse Volkswagen-tuners komt Volkswagen nu zelf met een bodykit voor de Passat. Het complete pakket bestaat uit onder andere een voor- en achterbumper, achterspoiler, uitlaatsysteem en 18 inch wielen. Het geeft de Passat een lekker dikke en sportieve uitstraling.
Het design van de Passat is vooral gericht op de zakelijke rijder. De auto oogt dan ook zakelijk en voor sommige mensen een tikkeltje saai. Volkswagen komt de wens van vele sportieve klanten tegemoet door de Passat te leveren met het V-Line pakket. Het complete pakket is door Volkswagen zelf ontwikkeld en geeft de Passat ineens een wel heel sportieve uitstraling. De onderdelen doen stuk voor stuk denken aan de Passat R-GT die op de Amerikaanse tuningsbeurs SEMA vorig jaar werd gepresenteerd.
Bodykit
Aan de voorzijde van de Passat V-Line zien we een compleet gewijzigde bumper. Deze is voorzien van opvallende luchtinlaten en in een matgrijs gespoten grille. De zijkant van de Passat krijgt een sportieve look dankzij de 18 inch lichtmetalen wielen en de zijskirts. Aan de achterzijde is de nieuwe bumper met geïntegreerde diffusor een aandachtstrekker. De apart vormgegeven uitlaatpijpen en het spoilertje op de kofferbak ronden het geheel af. Wie voor het complete pakket kiest krijgt ook andere veren. Hierdoor komt de Passat 25 mm dichter bij de weg te liggen.
Via de dealer
Volkswagen levert de accessoires als V-Line pakket via de Volkswagen-dealer. Alle onderdelen zijn ook los verkrijgbaar. In Duitsland kost het pakket ruim 3.000 euro. Vanaf september is het V-Line pakket leverbaar.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment