Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Linkje met wallpapers voor de liefhebbers, niet de mooiste, maar toch:
Comment
-
LOL, dat straatje en die auto ken ik van ergens...
Vorig jaar waren we (ikke en een vriend) er ook op bezoek, in de namiddag.
Leuk kletsen met de receptioniste, z'n dochter ( ) en de master himself, al was het maar voor enkele minuten bij die laatste.
Ons Hotel (Rechigi Park) lag op een km of 2/3 van Pagani Motors.
S'avonds in Modena wat gaan eten en toen maar wat liggen rondrijden van her naar der...
Toch nog eens door dat industrie-parkje rijden waar Pagani gevestigd is en ja hoor, prijs, volgas kwam er eentje voorbij, alleen al dat geluid doet je verstarren.
Zeker wanneer de ramen opstaan en de beste man onze SUbaru herkende van die afgelopen middag....
De "chauffeur" had nog wel even wat tijd over en vergezelde ons naar een naburige kroeg.
(De grapjas reed met een hele ouwe Range Rover V8...)
Zijn woorden :
-When you draaive eee Porsche, it's more like a flat-beaten VW, nobody sees you coming anymore...
-When you draaive eee Ferarri, some heads are turning, but not enough to make you satisfied...
- When you flyyy eee Zonda, the world stops turning and everybody look's frozen...Last edited by Wally; 13/06/2007, 21:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
Ik ken werkelijk niets van Pagani, is de Zonda F een speciale uitvoering ofzo? En heeft dit exemplaar een stock uitlaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenEn heeft dit exemplaar een stock uitlaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk BerichtenStonden die bij alvan beide te koop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtendit is wel een sublieme kleurencombinatie
'Jammer' dat het een F is! Anders mochten ze hem direct aan mij geven! (nu ook nog hoor, maar doe mij maar een S)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVet!
'Jammer' dat het een F is! Anders mochten ze hem direct aan mij geven! (nu ook nog hoor, maar doe mij maar een S)
Deze komt van op GoodWood vorig jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenEcht 1 van de vetste sounds die ik ooit op video gehoord heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenWaarom een S? Een F is toch veel performanter én die carbon afwerkingen zijn gewoon cool!
Deze komt van op GoodWood vorig jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenGoh geef mij maar een Zonda Roadster F met blanke lak, zwart leder/alcantara interieur en antracietkleurige velgen.
Dat naast een S 63 AMG en een GL 500.
Imho klinkt een F met titanium uitlaat een pak beter dan de S, en natuurlijk 650 pk i.p.v. 555 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtende pagani zonda roadster F clubsport heeft 650PK, de 'gewone' 'slechts' 602stuks
De Zonda F heeft 602 pk
De Zonda Roadster F en Clubsport hebben 650 pk
De Zonda R heeft 750 pk
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk hou gewoon van die 2 spoilertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSerieus? Zalig!
En kan je dan die spoiler uit één stuk ook krijgen op de S, of niet?
money talks remember
Comment
Comment