Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog maar es posten

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Linkje met wallpapers voor de liefhebbers, niet de mooiste, maar toch:

Comment

• LOL, dat straatje en die auto ken ik van ergens...

Vorig jaar waren we (ikke en een vriend) er ook op bezoek, in de namiddag.
        Leuk kletsen met de receptioniste, z'n dochter ( ) en de master himself, al was het maar voor enkele minuten bij die laatste.

Ons Hotel (Rechigi Park) lag op een km of 2/3 van Pagani Motors.
        S'avonds in Modena wat gaan eten en toen maar wat liggen rondrijden van her naar der...
        Toch nog eens door dat industrie-parkje rijden waar Pagani gevestigd is en ja hoor, prijs, volgas kwam er eentje voorbij, alleen al dat geluid doet je verstarren.
        Zeker wanneer de ramen opstaan en de beste man onze SUbaru herkende van die afgelopen middag....

De "chauffeur" had nog wel even wat tijd over en vergezelde ons naar een naburige kroeg.
        (De grapjas reed met een hele ouwe Range Rover V8...)

Zijn woorden :

-When you draaive eee Porsche, it's more like a flat-beaten VW, nobody sees you coming anymore...
        -When you draaive eee Ferarri, some heads are turning, but not enough to make you satisfied...
        - When you flyyy eee Zonda, the world stops turning and everybody look's frozen...
        Last edited by Wally; 13/06/2007, 21:23.
        www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
          nog maar es posten

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Amai, Schumi on public roads !!

Ik ken werkelijk niets van Pagani, is de Zonda F een speciale uitvoering ofzo? En heeft dit exemplaar een stock uitlaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
            En heeft dit exemplaar een stock uitlaat?
            Ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe Bekijk Berichten
              Stonden die bij alvan beide te koop ?
              Die is nog een tijdje invoerder geweest, dus ja

Comment

• dit is wel een sublieme kleurencombinatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                  dit is wel een sublieme kleurencombinatie

Vet!
                  'Jammer' dat het een F is! Anders mochten ze hem direct aan mij geven! (nu ook nog hoor, maar doe mij maar een S)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Vet!
                    'Jammer' dat het een F is! Anders mochten ze hem direct aan mij geven! (nu ook nog hoor, maar doe mij maar een S)
                    Waarom een S? Een F is toch veel performanter én die carbon afwerkingen zijn gewoon cool!

Deze komt van op GoodWood vorig jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                      nog maar es posten

+ YouTube Video
                      Echt 1 van de vetste sounds die ik ooit op video gehoord heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                        Echt 1 van de vetste sounds die ik ooit op video gehoord heb
                        Zonda F & Carrera GT -> Beste sounds ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                          Waarom een S? Een F is toch veel performanter én die carbon afwerkingen zijn gewoon cool!

Deze komt van op GoodWood vorig jaar.
                          Ik hou gewoon van die 2 spoilertjes.

Comment

• Goh geef mij maar een Zonda Roadster F met blanke lak, zwart leder/alcantara interieur en antracietkleurige velgen.

Dat naast een S 63 AMG en een GL 500.

Imho klinkt een F met titanium uitlaat een pak beter dan de S, en natuurlijk 650 pk i.p.v. 555 pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Goh geef mij maar een Zonda Roadster F met blanke lak, zwart leder/alcantara interieur en antracietkleurige velgen.

Dat naast een S 63 AMG en een GL 500.

Imho klinkt een F met titanium uitlaat een pak beter dan de S, en natuurlijk 650 pk i.p.v. 555 pk.
                              de pagani zonda roadster F clubsport heeft 650PK, de 'gewone' 'slechts' 602stuks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                de pagani zonda roadster F clubsport heeft 650PK, de 'gewone' 'slechts' 602stuks
                                De Zonda S en Roadster S hebben 555 pk
                                De Zonda F heeft 602 pk
                                De Zonda Roadster F en Clubsport hebben 650 pk
                                De Zonda R heeft 750 pk

...

Comment

Ik hou gewoon van die 2 spoilertjes.
                                  Die kan je ook krijgen op de F hoor .

Comment

• Serieus? Zalig!
                                    En kan je dan die spoiler uit één stuk ook krijgen op de S, of niet?

Comment

Serieus? Zalig!
                                      En kan je dan die spoiler uit één stuk ook krijgen op de S, of niet?
                                      yep, no problem
                                      money talks remember

Comment

• Uhu, maar dan zit je zogezegd wel met een 'omgebouwde'... Ochja, dan koop ik mij een Zonda S én een Zonda F roadster met carbon en rood interieur...

*wordt wakker*

Comment

• omgebouwde??
                                          nee hoor
                                          gewoonweg een personalized custom build

Comment

Working...
                                          X