Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat matzwart is echt om te kotsen. Enkel een helm in matte kleur vind ik nog knap.

Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
    O JA! Zo moet dat!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

Oké.

DIT

IS GEIL .

WAJOW

Comment

• Daar is volgens mij echt niet meer onderhoud aan dan aan een glanzend zwarte...
          Alleen oppassen voor vingerafdrukken

Comment

• Die SLK's die in het mat geleverd waren waren een hel om te onderhouden.
            Mocht geen zeep gebruiken om dat te kuisen, enkel met speciale producten,...

Comment

• 320d E46 touring

Hello

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vragen maar ik ga het toch proberen.
              Heb zopas een E46 touring gekocht, ben zeer tevreden met de auto (meer info kan je vinden bij de voorstelling van de auto's) maar nu heb ik toch een paar vraagjes in de hoop dat die hier kunnen beantwoord worden.

1) iemand nog ervaring met deze auto + motor
              2) ben op zoek naar nieuwe inleg, doordat hij een zwart interieur heeft en zwarte inleg zou ik al dat zwart willen doorbreken met een alu of titanium look, het probleem is, ik heb geen idee waar ik die kan vinden, winkel, internet, ...????

Merci voor de feedback

Comment

• Comment

• BMW 325d

Comment

• Hoe verneuk je een E60?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Dat matzwart is echt om te kotsen. Enkel een helm in matte kleur vind ik nog knap.

O JA! Zo moet dat!
                      Inderdaad, wat een tijdloze kanjer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lean Mean Speed Machine Bekijk Berichten
                        Hello

Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vragen maar ik ga het toch proberen.
                        Heb zopas een E46 touring gekocht, ben zeer tevreden met de auto (meer info kan je vinden bij de voorstelling van de auto's) maar nu heb ik toch een paar vraagjes in de hoop dat die hier kunnen beantwoord worden.

1) iemand nog ervaring met deze auto + motor
                        2) ben op zoek naar nieuwe inleg, doordat hij een zwart interieur heeft en zwarte inleg zou ik al dat zwart willen doorbreken met een alu of titanium look, het probleem is, ik heb geen idee waar ik die kan vinden, winkel, internet, ...????

Merci voor de feedback
                        Je kan uw zwarte lijsten ook demonteren en spuiten met een metallicgrijze autolak. Wel de matte afwerkingslaag die zich op de originele lijsten bevindt volledig afschuren want dat wringt met de lak.
                        Je kan soms ook tweedehandssetjes vinden op ebay.

Vraag het anders eens op dit forum: www.bimmerboard.be
                        Daar zijn ze meer technisch aangelegd dan hier en gaan ze je zeker beter kunnen helpen.

Comment

• Ik zal het hier maar effe zetten voor al de Bmw kenners

Is dit een goede prijs voor deze wagen? Plus- en minpunten?

Ik dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Ik zal het hier maar effe zetten voor al de Bmw kenners

Ik dank u
                            Ik ben geen kenner, laat staan een BMW kenner. Wat ik wel kan zeggen is dat die witte BMW's me stilaan de strot uitkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Ik dank u
                              Veel te duur!

Het is een PFL...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Veel te duur!

Het is een PFL...
                                      Dat zijn de prijzen,de goedkoopste rotste 118d kost bij een BMW dealer 17 900€

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

liever dit dan, wel wat duurder maar mooier

Ik dank u

Comment

• Z4 coupé is toch zo prachtig é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Z4 coupé is toch zo prachtig é
                                          Dat is zo mijn droomwagen hé.

Net een test gelezen en die schrijven dat hij (Z4 cabrio 3.0si) op elk gestest nummertje beter scoort dan een Porsche Boxster.

En volgens mij is dat als droomwagen nog relatief betaalbaar? Nee?

Want one

Comment

Working...
                                          X