Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo weinig geld
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
      Zo weinig geld
      Daarom dat'k hem postte, waar zit het addertje?

Nuja, ik denk wel dat de prijs in 2009 (komst nieuwe Z4) toch gaat zakken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        En wat vinden jullie van de bbs wielen?
        Zorgen ervoor dat de auto recht uit 2 fast 2 furious komt gereden.
        Nu ja, als die gast die zijn (bom!!) geld eraan uitgeeft, de auto maar mooi vindt...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik vind m' best mooi.
          Hij is net niet té. Misschien dat de geïntegreerde achterspoiler in de koffer en de vooruit stekende voorspoiler net iets dicreter mochten zijn, maar dat is maar muggezifterij.

Comment

• Die BBS'en zijn verschrikkelijk
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Heel die kar imo.

Comment

• Form follows function e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Ons interieur verschilt toch nog hoor, andere pook onder andere (automatiek van u?). Loopt uw hout over het hele stuurtje of enkel de 'T'? Enkel T hier. EN het hout ziet er nog donkerder uit bij ons, of wel is dat de foto natuurlijk. Ook ng een andere radio (bmw professional ofzo)

Tis nen ottomatic, ja.
                  Het is met het klein navigatie systeem(ben niet zeker of het professional heet) en met de Harman Kardon speakers.

Comment

• mat is afterlarket

Comment

• Beste bmw lovers. HIer zie je hoe onze helden van het bmw f1 team hun 1O.OOO.OOO dollar dure bolide effe uitgeleend hebben aan de pitcrew
                      Graham Rahal demonstrating F1 at BMW Pit Lane Park at CES Las Vegas 2008.

en
                      BMW Sauber F1 Team Pit Lane ParkSebastian Vettel F1 ExhibitionStadio dei Marmi - Rome (Italy)22-24 June 2007
                      Last edited by ; 10/01/2008, 22:00.

Comment

• pff,dollar staat laag hé

Comment

• Heeft er iemand de onderhoudsintervallen van een E87 Pré-FL (diesel)?
                          Of waar ik die kan terugvinden...

Comment

Beste bmw lovers. HIer zie je hoe onze helden van het bmw f1 team hun 1O.OOO.OOO dollar dure bolide effe uitgeleend hebben aan de pitcrew
                            Graham Rahal demonstrating F1 at BMW Pit Lane Park at CES Las Vegas 2008.

en
                            http://www.youtube.com/watch?v=fVZMN...eature=related
                            Mijn vader heeft zo'n Pitlane park in Canada nog bezocht vorig jaar. Ik heb er een lanyard van. Moet echt tof zijn om daar eens rond te wandelen, alleen die donuts vind ik een beetje ... mja ik weet niet. Ik hoor een F1 liever voorbijrijden dan zo over-the-top lawaai maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              mat is afterlarket
                              Dat is gewoon ter bescherming van de originele OEM mat

Comment

*Kots* Weg, lekkere racy-look!

Comment

• Die M3 is zalig!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Stel dat dit de officiele nieuwe bmw gtr prototype zou zijn met een gewichtstrim van 15O kg en 1OO pk meer, van Bmw zelf, dan waren er ongetwijfeld meer fans Net zoals de E92 M3 eigenlijk ook niet echt estetisch mooier is dan de klassevolle coupé, niet echt lelijk maar toch een pak minder dan de E92 sobere klasse coupé en de GTR dan de overtreffende trap is van de M3 met een vormgeving die gericht is op circuit prestaties en dus de grote vleugel achteraan plots wel politiek correct is: form follows function

Maar het feit alleen dat hij van Bmw zelf zou komen zou hem plots meer politiek correct maken. De officiele E46 GTR was ook niet echt mooi (in vergelijking met een gewone coupe E46) en plak er de naam Kerscher op en iedereen begint spontaan te kotsen

An E46 GTR came to life on February 2001, powered by a 4000 cm³ V8 producing 444 bhp (race version—street version produced 380 bhp). Unlike the straight-six powered M3 versions, which were outpaced by the Porsche 996 GT3, the racing version of the E46 M3 GTR 16 was very successful in the American Le Mans Series (ALMS), entered by Schnitzer Motorsport. Rivals such as Porsche pointed out that this car was more of a prototype as no V8 engine was available in the road-going BMW E46, which is in violation of the spirit of Gran Turismo. In 2001, ALMS regulations stated that cars must be for sale on two continents within twelve months of the rules being issued. To fulfill this rule, BMW put 10 road going GTRs on sale after the 2001 season, for 250,000 euros (then $218,000) each, allegedly only available for select customers.
                                    Due to this, the ALMS rules were altered for 2002 to state that 100 cars and 1000 engines must be built for the car to qualify without penalties. Although BMW could have raced the V8 with the new weight and power penalties under these new regulations, they chose to pull out of the ALMS, effectively ending the shortlived M3 GTR's career.

Last edited by ; 11/01/2008, 11:58.

Comment

• Het grote probleem, vind ik (je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want ik vind jouw wagens wel iets hebben met die subtiele wijzigingen) is dat de meeste tuners hun wagen verneuken. Ze willen té fel opvallen, en monteren dan maar een bumper die "overmaats" is. Je kan niet ontkennen dat de bumpers van de M3 eerder "subtiel" zijn ivm met de witte M3 hier op de vorige pagina's. Dat vind ik er gewoon over, en daarom ook lelijk.

Moesten er "tjoeners" bestaan die een M3 op een subtiele manier konden uitbouwen (en volgens mij zal dat ook wel zo zijn, ik ben niet zo thuis in dat wereldje), dan zou ik die foto's wel eens willen zien.

Comment

• Ik voel me zelden aangevallen hier maar ik sprak in het algemeen. Meestal staan mijn postings wel vol met om dat duidelijk te maken en anders zat ik hier al lang niet meer gezien tuning op aw echt not done is

Ik sprak meer in het algemeen. Hier maakt men gewoon meer het onderscheid tussen form en function en daar is helemaal niks verkeerd mee. Ander voorbeeld. Heb je de nieuwe skyline gezien? Je kan met de hand op uw hart dat toch niet echt mooi noemen e maar het is één der opwindenste coupe in jaren wat het rijplezier zal betreffen maar hij is gewoon lelijk naar westerse schoonheidsnormen.

Maar ik denk niet dat je hier veel scheld postings erover zal vinden omdat het gewoon een symbool is.

Maar zet hem voor je deur gratis en iedereen zal er graag en trots mee rondrijden

Beauty is in the eye of the beholder

Technisch uit tuning oogpunt is deze wagen een pareltje want fitting, pasvorm, originaliteit en uitvoering zijn quasi perfekt. Dit is ook geen werk van een amateur en de transformatie is very high end wat de prijs ook betreft. Iedereen mag hem gerust kotslelijk vinden daar heb ik echt geen probleem mee. Wilde gewoon maar duidelijk maken dat er een verband is tussen wat je mooi vind en door wie het zou gemaakt zijn. Hier in dit geval : plak er official Bmw GTR op en reakties zouden eerder zijn van miljair weer een staaltje vakwerk van bmw :-)
                                        Last edited by ; 11/01/2008, 12:43.

Comment

• De Nissan GTR vind ik wel mooi, op zijn eigen manier. Het is geen Italiaanse schoonheid, maar meer de sportieve look. DIe speciale zijruit, de gapende bek, daar past het, maar doe diezelfde styling op een Italiaans of Duitse bolide en trekt op niets.

En de straat M3GTR trekt ook op niets vind ik, maar dan de echte, met de kleuren, de strijkplank Het hoort gewoon en niet op straat...

Comment

Working...
                                          X