Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenZo weinig geld
Nuja, ik denk wel dat de prijs in 2009 (komst nieuwe Z4) toch gaat zakken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEn wat vinden jullie van de bbs wielen?
Nu ja, als die gast die zijn (bom!!) geld eraan uitgeeft, de auto maar mooi vindt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Hij is net niet té. Misschien dat de geïntegreerde achterspoiler in de koffer en de vooruit stekende voorspoiler net iets dicreter mochten zijn, maar dat is maar muggezifterij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOns interieur verschilt toch nog hoor, andere pook onder andere (automatiek van u?). Loopt uw hout over het hele stuurtje of enkel de 'T'? Enkel T hier. EN het hout ziet er nog donkerder uit bij ons, of wel is dat de foto natuurlijk. Ook ng een andere radio (bmw professional ofzo)
Het is met het klein navigatie systeem(ben niet zeker of het professional heet) en met de Harman Kardon speakers.
Comment
-
Beste bmw lovers. HIer zie je hoe onze helden van het bmw f1 team hun 1O.OOO.OOO dollar dure bolide effe uitgeleend hebben aan de pitcrew
en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenBeste bmw lovers. HIer zie je hoe onze helden van het bmw f1 team hun 1O.OOO.OOO dollar dure bolide effe uitgeleend hebben aan de pitcrew
en
http://www.youtube.com/watch?v=fVZMN...eature=related
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmat is afterlarket
Comment
-
-
Stel dat dit de officiele nieuwe bmw gtr prototype zou zijn met een gewichtstrim van 15O kg en 1OO pk meer, van Bmw zelf, dan waren er ongetwijfeld meer fans Net zoals de E92 M3 eigenlijk ook niet echt estetisch mooier is dan de klassevolle coupé, niet echt lelijk maar toch een pak minder dan de E92 sobere klasse coupé en de GTR dan de overtreffende trap is van de M3 met een vormgeving die gericht is op circuit prestaties en dus de grote vleugel achteraan plots wel politiek correct is: form follows function
Maar het feit alleen dat hij van Bmw zelf zou komen zou hem plots meer politiek correct maken. De officiele E46 GTR was ook niet echt mooi (in vergelijking met een gewone coupe E46) en plak er de naam Kerscher op en iedereen begint spontaan te kotsen
An E46 GTR came to life on February 2001, powered by a 4000 cm³ V8 producing 444 bhp (race version—street version produced 380 bhp). Unlike the straight-six powered M3 versions, which were outpaced by the Porsche 996 GT3, the racing version of the E46 M3 GTR 16 was very successful in the American Le Mans Series (ALMS), entered by Schnitzer Motorsport. Rivals such as Porsche pointed out that this car was more of a prototype as no V8 engine was available in the road-going BMW E46, which is in violation of the spirit of Gran Turismo. In 2001, ALMS regulations stated that cars must be for sale on two continents within twelve months of the rules being issued. To fulfill this rule, BMW put 10 road going GTRs on sale after the 2001 season, for 250,000 euros (then $218,000) each, allegedly only available for select customers.
Due to this, the ALMS rules were altered for 2002 to state that 100 cars and 1000 engines must be built for the car to qualify without penalties. Although BMW could have raced the V8 with the new weight and power penalties under these new regulations, they chose to pull out of the ALMS, effectively ending the shortlived M3 GTR's career.
Comment
-
Het grote probleem, vind ik (je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, want ik vind jouw wagens wel iets hebben met die subtiele wijzigingen) is dat de meeste tuners hun wagen verneuken. Ze willen té fel opvallen, en monteren dan maar een bumper die "overmaats" is. Je kan niet ontkennen dat de bumpers van de M3 eerder "subtiel" zijn ivm met de witte M3 hier op de vorige pagina's. Dat vind ik er gewoon over, en daarom ook lelijk.
Moesten er "tjoeners" bestaan die een M3 op een subtiele manier konden uitbouwen (en volgens mij zal dat ook wel zo zijn, ik ben niet zo thuis in dat wereldje), dan zou ik die foto's wel eens willen zien.
Comment
-
Ik voel me zelden aangevallen hier maar ik sprak in het algemeen. Meestal staan mijn postings wel vol met om dat duidelijk te maken en anders zat ik hier al lang niet meer gezien tuning op aw echt not done is
Ik sprak meer in het algemeen. Hier maakt men gewoon meer het onderscheid tussen form en function en daar is helemaal niks verkeerd mee. Ander voorbeeld. Heb je de nieuwe skyline gezien? Je kan met de hand op uw hart dat toch niet echt mooi noemen e maar het is één der opwindenste coupe in jaren wat het rijplezier zal betreffen maar hij is gewoon lelijk naar westerse schoonheidsnormen.
Maar ik denk niet dat je hier veel scheld postings erover zal vinden omdat het gewoon een symbool is.
Maar zet hem voor je deur gratis en iedereen zal er graag en trots mee rondrijden
Beauty is in the eye of the beholder
Technisch uit tuning oogpunt is deze wagen een pareltje want fitting, pasvorm, originaliteit en uitvoering zijn quasi perfekt. Dit is ook geen werk van een amateur en de transformatie is very high end wat de prijs ook betreft. Iedereen mag hem gerust kotslelijk vinden daar heb ik echt geen probleem mee. Wilde gewoon maar duidelijk maken dat er een verband is tussen wat je mooi vind en door wie het zou gemaakt zijn. Hier in dit geval : plak er official Bmw GTR op en reakties zouden eerder zijn van miljair weer een staaltje vakwerk van bmw :-)
Comment
-
De Nissan GTR vind ik wel mooi, op zijn eigen manier. Het is geen Italiaanse schoonheid, maar meer de sportieve look. DIe speciale zijruit, de gapende bek, daar past het, maar doe diezelfde styling op een Italiaans of Duitse bolide en trekt op niets.
En de straat M3GTR trekt ook op niets vind ik, maar dan de echte, met de kleuren, de strijkplank Het hoort gewoon en niet op straat...
Comment
Comment