Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    204pk
    400Nm
    0-100 : 6,9s
    Vmax: 238 km/h
    damnnnnnnnnn ... gestoord, dat zijn prestaties die tien jaar terug voorbehouden waren aan wagens met een V8 ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
      wat zijn de prestaties van die 123d?

204pk
      400Nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
        Zou de LSE dan toch niet zo een succes geworden zijn?Normaal spraken ze toch maar dat hij te krijgen was tegen juli?
        Ik begin ook te vermoeden dat ze bij BMW altijd 'n groter succes hebben voorgehouden dan 't werkelijk was. Ik hoorde van m'n madammeken in Duitsland dat de LSE ergens eind juni / begin juli al aan 1.700 van de 2.000 exemplaren zat. Wat er van aan is weet ik niet... maar 'k begin te twijfelen aan de correctheid van die mededeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          204pk
          400Nm
          Begint zotjes te worden, als je dat zo ziet. Dat gaat dus over een auto uit (ongeveer) de Golf-klasse (qua grootte) met 'n 4-pitter diesel.

Hier de PDF met alle details : http://www.treffseiten.de/bmw/info/d...d_3t_07_09.pdf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            damnnnnnnnnn ... gestoord, dat zijn prestaties die tien jaar terug voorbehouden waren aan wagens met een V8 ...
            Alex z'n posts worden ook wat teruggeschoven op de tijdsas.

Funky forum, dit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik begin ook te vermoeden dat ze bij BMW altijd 'n groter succes hebben voorgehouden dan 't werkelijk was. Ik hoorde van m'n madammeken in Duitsland dat de LSE ergens eind juni / begin juli al aan 1.700 van de 2.000 exemplaren zat. Wat er van aan is weet ik niet... maar 'k begin te twijfelen aan de correctheid van die mededeling.
              Ik heb in april een offerte laten maken voor een LSE 120d en de verkoper zei dat ik niet te lang mocht twijfelen omdat ze rap uitverkocht zouden zijn.En nu in september zijn ze nog altijd bestelbaar ,in welke landen is de LSE overal verkrijgbaar?

Comment

• En dat alles met een opgegeven verbruik van 5,6 liter.

Comment

Ik denk dat dat een gerucht is dat is ontstaan op basis van het gefluister dat er een "diesel met twee turbo's" in de BMW '1 zou komen, en dat gerucht is al zowat 'n jaar oud, dus ik denk dat men er toen nog geen rekening mee had gehouden dat er een 2-liter met twinturbo zou komen.
                  Is er eigenlijk een markt voor een 135d? Snelle TDI's in bijvoorbeeld een Seat Leon, of een Mégane RS dCi zitten nog maar aan 170-180pk. Een diesel-eend met 286pk

Comment

Begint zotjes te worden, als je dat zo ziet. Dat gaat dus over een auto uit (ongeveer) de Golf-klasse (qua grootte) met 'n 4-pitter diesel.
                    Als je dat 10 jaar geleden durfde zeggen, werd je in een instelling geplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                      Mijn pa hoorde nochtans onlangs van iemand bij garage Meerschman dat die er ging komen
                      Ja, 'k heb het ook al af en toe gehoord.

Maar weet dit: als 't op geruchten aankomt van wat er komen gaat en wat niet, dan moet je niet naar dealers stappen. BMW Bornem is rijkelijk laat met 't verspreiden van de communiqués naar de medewerkers over nieuwe zaken. Als 't een geconfirmeerd iets is, krijg je onmiddellijk meer informatie erover, en als 't echte geruchten zijn, dan vereist de deontologie dat ze zeggen dat het gene waar is. Ofwel betreft de bron iemand die net als wij 't net afschuimen, en zijn 't dus ook gissingen.

Ik acht het niet waarschijnlijk. Een 3-liter twin turbo diesel in een auto van die klasse? Wat gaan ze vragen als basisprijs, dan? 43k EUR voor een basic 135d? Met opties tot voorbij de 60k EUR? Lijkt me niet dat daar nog veel publiek voor bestaat. Dan neem je toch, eerlijk waar, een 335d?

Comment

• Sorry, forum verschuift weer.
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Maar weet dit: als 't op geruchten aankomt van wat er komen gaat en wat niet, dan moet je niet naar dealers stappen. BMW Bornem is rijkelijk laat met 't verspreiden van de communiqués naar de medewerkers over nieuwe zaken. Als 't een geconfirmeerd iets is, krijg je onmiddellijk meer informatie erover, en als 't echte geruchten zijn, dan vereist de deontologie dat ze zeggen dat het gene waar is. Ofwel betreft de bron iemand die net als wij 't net afschuimen, en zijn 't dus ook gissingen.

Ik acht het niet waarschijnlijk. Een 3-liter twin turbo diesel in een auto van die klasse? Wat gaan ze vragen als basisprijs, dan? 43k EUR voor een basic 135d? Met opties tot voorbij de 60k EUR? Lijkt me niet dat daar nog veel publiek voor bestaat. Dan neem je toch, eerlijk waar, een 335d?

Comment

• Godverdomme toch, nu al twéé keer!
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Comment

• Ging er ook geen 135d komen?
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik heb in april een offerte laten maken voor een LSE 120d en de verkoper zei dat ik niet te lang mocht twijfelen omdat ze rap uitverkocht zouden zijn.En nu in september zijn ze nog altijd bestelbaar ,in welke landen is de LSE overal verkrijgbaar?
                              Geen idee. In Nederland alleszins al niet, dacht ik. Duitsland en Oostenrijk wel. Rest van de landen: geen idee.

Comment

De verkopers zeggen dat precies vaak. Toen we info vroegen over een 320d Coupé, mochten we ook niet meer te lang wachten met bestellen, als we hem wilden hebben tegen eind maart 2008. Dat is geen Limited Edition, maar je weet wat ik wil zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Ging er ook geen 135d komen?
                                  Ik denk dat dat een gerucht is dat is ontstaan op basis van het gefluister dat er een "diesel met twee turbo's" in de BMW '1 zou komen, en dat gerucht is al zowat 'n jaar oud, dus ik denk dat men er toen nog geen rekening mee had gehouden dat er een 2-liter met twinturbo zou komen.

Comment

Mijn pa hoorde nochtans onlangs van iemand bij garage Meerschman dat die er ging komen
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Pff, dan probeer je eens te reply-en, stom forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Pff, dan probeer je eens te reply-en, stom forum
                                        Zot.

Nochtans stond je in de topiclijst als laatste poster in dit topic, maar er staan nog 4 posts achter jou.

Comment

• Allemaal naar autowereld!

Comment

Working...
                                          X