Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tjah , LL zn charmes..

Comment

• Or LL's mum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Zijn de X6's in Zwitserland dan nog niet allemaal verkocht? Raar dat je die gewoon nog bij de dealer kan kopen.

Geen flauw idee, maar de situatie in Zwitserland is hier sowieso altijd "een beetje anders".

De dealer heeft een 35i besteld als ik het goed heb, én als die m'n moeder bevalt kan ze een 35d ergens in september dacht ik krijgen. En als ze die niet wil kan ie die wel aan iemand anders verkopen, maar wel in de config van m'n moeder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
          Tjah , LL zn charmes..
          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Or LL's mum

Onderschat ons niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            @ RangeLove,

koop voorlopig onze Range Rover Sport over en steek daar 20'' onder en dan ben je nog goed gesteld tot die X6 geleverd wordt .

Pm me maar wanneer je interesse hebt.
            Sorry de Snorrie, maar ik zie de aankoop van yet another LandRover écht niet zitten.

"It must have been love, but it's over now!"

Comment

• Deze zaterdag wordt de X6 naar't schijnt voorgesteld op onze school. De Nayer in Sint-katelijne waver.

Weet iemand daar meer van?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Onderschat ons niet
                Ik zou niet durven

Comment

• range love wat voor een heb je besteld een 50i?

Anders kan het niet dat hij zo laat komt of tog als je een 30 d of 35 d 35 i hebt besteld kan ik me niet voorstellen dat je tot juni 2009 moet wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                    range love wat voor een heb je besteld een 50i?

Anders kan het niet dat hij zo laat komt of tog als je een 30 d of 35 d 35 i hebt besteld kan ik me niet voorstellen dat je tot juni 2009 moet wachten
                    Jawel dit kan wel mijn vader heeft het aan een verkoper bij bmw gevraagd en die zei dat productiejaar 2008 al helemaal volzit voor de x6.
                    Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                      Jawel dit kan wel mijn vader heeft het aan een verkoper bij bmw gevraagd en die zei dat productiejaar 2008 al helemaal volzit voor de x6.

JUNI ??? vind ik een beetje te ver gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
                        JUNI ??? vind ik een beetje te ver gaan
                        Er zijn merken die je nog langer laten wachten sé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Deze zaterdag wordt de X6 naar't schijnt voorgesteld op onze school. De Nayer in Sint-katelijne waver.

Weet iemand daar meer van?
                          Idd, dat klopt helemaal. Alez tis te zeggen, het is niet zaterdag maar vrijdag ( dus wanneer ik dit schrijf vandaag dus (16 mei) In avant -premiere in België. Dus zoals ik al zei, vandaag wordt die op school voorgesteld. Om 8 uur krijgen wij een voordracht van BMW tot 10 uur en vanaf dan is het receptie in de ATC daar waar ook die BMW X6 zal staan. Zaterdag zoals jij zegt is het opendeurdag en dan staat die daar uiteraard ook. Die zelfde dag worden ook de sleutels van de nieuwe RAV4 en die witte Volvo truck die daar ook in de garage staat officieel overgedragen. Om half 5 zaterdag dus. Wij moeten daar aanwezig zijn. Wij moeten vrijdag (vandaag dus) aanwezig zijn omdat wij met de hapjes rondgaan en die presentatie wordt ook als examenleerstof beschouwd. En zaterdag ook want dan hebben wij les. Alez wat aan ons projectje werken van elektronica en Labview om toch maar geen leeg lokaal te hebben bij de opendeur. Dus opendeurdag 17 mei van 2 uur tot 5 allen daarheen indien je de BMW X6 wilt zien
                          Last edited by ; 16/05/2008, 20:13.

Comment

• welke school welke plaats adres mischien

Comment

• Stond in de citaat van Mercedeske:

Zal adres erbij voegen:

De Nayer Hogeschool
                              Jan De Nayerlaan 5
                              2860 Sint Katelijne Waver
                              België

Last edited by ; 16/05/2008, 20:19.

Comment

• Ik ben al onderweg!

Comment

• Ik moet daar niet voor naar een opendeur ofzo gaan. Vandaag en gisteren gespot in 't wild. Tweemaal met garageplaten. Ring Leuven en Kessel-Lo.

Wat ik op foto's maar "zo zo" vond is na gisteren veranderd in een "hmm, kan er wel door". Ik denk zelfs dat ik hem mooi kan vinden, als ik hem nog 'ns deftig kan bekijken.

Comment

• Kheb 'm vandaag zien staan op school.

Niets voor mij maar hij valt al iets beter mee dan op de foto's, vooral z'n frontaal zicht achteraan viel veel beter mee dan verwacht.
                                    Langs de zijkant gezien ziet de achterkant er dan weer evenslecht uit als op de foto's...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Ik kan er helaas niet heen

Zou iemand foto's voor mij willen maken

Weet trouwens iemand of hij echt 31 mei bij de dealer in de showroom staat want ik vroeg het aan een dealer waar ik nog nooit mee contact heb gehad en die zij dat ze hem half juni binnenkregen

Comment

• Ik heb foto's maar het is wel maar met gsm getrokken. Ik heb ook een filmpje van toen die s'avonds wegreed uit de garage. De BMW X6 was een 35d. Persoonlijk vind ik hem nog mooier dan de X5. Buitenkant dan want het interier verschilt niet veel met de X5. Heb op alle plaatsen is gaan zitten. Vanachter had die een tv schermpje. Toen ik aan het stuur zat, ineens zetelmassage. Comfortzetels, TV-functie, schakelpeddels achter het stuur, Head Up Display. Trouwens leuk om te zien. Je ziet de gegevens niet op de ruit maar die zweven zo terhoogte van het begin van de motorkap. Dus een meter verder. Raar om te zien. Banden vanachter 315 mm breedt. 20 inch. Vreed machien.

Comment

• Heb je achterin gezeten hoe was de ruimte daar en hoe groot ben je en zou je ie foto's willen posten?

Comment

Working...
                                          X