Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn de X6's in Zwitserland dan nog niet allemaal verkocht? Raar dat je die gewoon nog bij de dealer kan kopen.
Geen flauw idee, maar de situatie in Zwitserland is hier sowieso altijd "een beetje anders".
De dealer heeft een 35i besteld als ik het goed heb, én als die m'n moeder bevalt kan ze een 35d ergens in september dacht ik krijgen. En als ze die niet wil kan ie die wel aan iemand anders verkopen, maar wel in de config van m'n moeder.
Deze zaterdag wordt de X6 naar't schijnt voorgesteld op onze school. De Nayer in Sint-katelijne waver.
Weet iemand daar meer van?
Idd, dat klopt helemaal. Alez tis te zeggen, het is niet zaterdag maar vrijdag ( dus wanneer ik dit schrijf vandaag dus (16 mei) In avant -premiere in België. Dus zoals ik al zei, vandaag wordt die op school voorgesteld. Om 8 uur krijgen wij een voordracht van BMW tot 10 uur en vanaf dan is het receptie in de ATC daar waar ook die BMW X6 zal staan. Zaterdag zoals jij zegt is het opendeurdag en dan staat die daar uiteraard ook. Die zelfde dag worden ook de sleutels van de nieuwe RAV4 en die witte Volvo truck die daar ook in de garage staat officieel overgedragen. Om half 5 zaterdag dus. Wij moeten daar aanwezig zijn. Wij moeten vrijdag (vandaag dus) aanwezig zijn omdat wij met de hapjes rondgaan en die presentatie wordt ook als examenleerstof beschouwd. En zaterdag ook want dan hebben wij les. Alez wat aan ons projectje werken van elektronica en Labview om toch maar geen leeg lokaal te hebben bij de opendeur. Dus opendeurdag 17 mei van 2 uur tot 5 allen daarheen indien je de BMW X6 wilt zien
Ik moet daar niet voor naar een opendeur ofzo gaan. Vandaag en gisteren gespot in 't wild. Tweemaal met garageplaten. Ring Leuven en Kessel-Lo.
Wat ik op foto's maar "zo zo" vond is na gisteren veranderd in een "hmm, kan er wel door". Ik denk zelfs dat ik hem mooi kan vinden, als ik hem nog 'ns deftig kan bekijken.
Niets voor mij maar hij valt al iets beter mee dan op de foto's, vooral z'n frontaal zicht achteraan viel veel beter mee dan verwacht.
Langs de zijkant gezien ziet de achterkant er dan weer evenslecht uit als op de foto's...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Weet trouwens iemand of hij echt 31 mei bij de dealer in de showroom staat want ik vroeg het aan een dealer waar ik nog nooit mee contact heb gehad en die zij dat ze hem half juni binnenkregen
Ik heb foto's maar het is wel maar met gsm getrokken. Ik heb ook een filmpje van toen die s'avonds wegreed uit de garage. De BMW X6 was een 35d. Persoonlijk vind ik hem nog mooier dan de X5. Buitenkant dan want het interier verschilt niet veel met de X5. Heb op alle plaatsen is gaan zitten. Vanachter had die een tv schermpje. Toen ik aan het stuur zat, ineens zetelmassage. Comfortzetels, TV-functie, schakelpeddels achter het stuur, Head Up Display. Trouwens leuk om te zien. Je ziet de gegevens niet op de ruit maar die zweven zo terhoogte van het begin van de motorkap. Dus een meter verder. Raar om te zien. Banden vanachter 315 mm breedt. 20 inch. Vreed machien.
Comment