Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
    Wat doet active steering dan
    Aan lage snelheid(parkeren dus) moet je je stuur amper draaien om een maximale wieluitslag te hebben. Aan hogere snelheden wordt de wieluitslag kleiner.
    Een behoorlijk geniale optie vind ik persoonlijk. Vele testers klagen dat het moeilijk is om de stuurhoek in te schatten op een gevarieerd parcours maar ik heb daar nog nooit last van ondervonden. Eigenlijk merk je pas dat er active steering aanwezig is als je met een andere wagen rijdt, het stuurgevoel komt erg natuurlijk over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
      Aan lage snelheid(parkeren dus) moet je je stuur amper draaien om een maximale wieluitslag te hebben. Aan hogere snelheden wordt de wieluitslag kleiner.
      Een behoorlijk geniale optie vind ik persoonlijk. Vele testers klagen dat het moeilijk is om de stuurhoek in te schatten op een gevarieerd parcours maar ik heb daar nog nooit last van ondervonden. Eigenlijk merk je pas dat er active steering aanwezig is als je met een andere wagen rijdt, het stuurgevoel komt erg natuurlijk over.
      Mooi dan maar het is meer voor luxe als nodig en ik zou denk ik ook heel erg moeten wennen dan. wat kost deze optie?

Comment

• Comment

Mooi dan maar het is meer voor luxe als nodig en ik zou denk ik ook heel erg moeten wennen dan. wat kost deze optie?
          Het verrassende is juist dat je helemaal niet moet wennen, het stuur voelt erg natuurlijk aan en er is eigenlijk helemaal geen overgangsperiode. 't Is pas als je met een auto zonder rijdt dat je beseft dat active steering echt wel zijn nut heeft.

Ik heb geen idee wat de kostprijs is op een X6.

Comment

Het verrassende is juist dat je helemaal niet moet wennen, het stuur voelt erg natuurlijk aan en er is eigenlijk helemaal geen overgangsperiode. 't Is pas als je met een auto zonder rijdt dat je beseft dat active steering echt wel zijn nut heeft.

Oke ik hoop ergens te kunnen test rijden dan die active steering heeft. Mooie foto btw.

Comment

1300 op ne x5 denk ik, beste optie die ik ooit in 'mijn handen' heb gehad

Comment

1119,83 ongeveer.

Comment

• oeie. mijn ma heeft die optie "active steering" niet op haar E92 genomen. had ze dat dan wel beter gedaan? Ik vond het stuur sowieso niet echt heel makkelijk en soepel draaien. (tegenover de 7 van ons pa daarentegen )

Comment

• Bij onze dealer is de presentatie, met walking dinner, op 29/05.

Ben is benieuwd wat er allemaal gaat staan en in welke kleur.
                    Maar wss zal het maar één exemplaar zijn, zoals bij de intro van de M3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      Bij onze dealer is de presentatie, met walking dinner, op 29/05.

Ben is benieuwd wat er allemaal gaat staan en in welke kleur.
                      Maar wss zal het maar één exemplaar zijn, zoals bij de intro van de M3.
                      Is dat alleen op uitnodiging?

Comment

• Vijdagavond in Willebroek eentje gezien met Z-platen, indrukwekkende kar
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Iemand enig idee waar deze foto genomen is?
                          sigpic

Comment

• Ergens op een boerenweg in het VK zeker... ik zou het straf vinden moest iemand de exacte locatie kennen!

Comment

Ik veronderstel van wel.
                              Die uitnodiging stak bij mij in de post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                Ergens op een boerenweg in het VK zeker... ik zou het straf vinden moest iemand de exacte locatie kennen!
                                De UK heeft veel van dat soort wegen.

Comment

Yup, zondag 1 juni is het ook voorstelling van de X6 bij Beckers te Genk, I'll be there

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    De UK heeft veel van dat soort wegen.
                                    Vandaar dat niemand gaat kunnen zeggen waar die foto getrokken is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                      Vandaar dat niemand gaat kunnen zeggen waar die foto getrokken is...
                                      Misschien als je goed zoekt op http://www.wetroads.co.uk , anders vragen aan de maker van de foto.

Comment

• Jaja, den deze heeft juist met nen x6 3,0sd gereden, juist terug, heb wel maar een foto genomen, zet deze er straks wel op
                                        In het echt is het toch nen beestige wagen ze, i think i'm in love

edit: foto zit er nu bij
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Last edited by ; 26/05/2008, 21:50.

Comment

• Allez, ket, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

En, rijd em zo goed als de autojournalisten beweren?

Zit er genoeg power in die 3.0sd?

Comment

Working...
                                          X