Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennee, omdat mijn stoplichten veel licht geven met die LED's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtengTa weet jij trouwens iets meer over dat gat in die FL 335 in de zijbumper achteraan?
Comment
-
Dat is een fill cap voor AdBlue :
32% ureum opgelost in water . Dit vermindert de schadelijke uitstoot van dieselwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenRode auto en rode LED's... Roder komt het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenDat is een fill cap voor AdBlue :
32% ureum opgelost in water . Dit vermindert de schadelijke uitstoot van dieselwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEn kun je dat niet bijvullen onder de motorkap of koffer...
Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk zie U al elke week langs de kant staan met uw motorkap open om blauw water in uw motor te gieten, dan gaan ze U zeker uitlachen
Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!
Maar idd, dat vind ik toch maar prutsen... En dat moet dus telkens bij het tanken gebeuren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenff zitten googlen en alleen maar artikels gevonden uit de USA.
Er zal hier wel iemand zijn die er meer van weet zeker?
Comment
-
Deze facelift is absoluut een grote verbetering.
Ik vond de eerste e90 een van de lelijkste 3 series ooit gemaakt, zeker de achterlichten waren niet om aan te zien. Nu vindt ik de auto perfect zowel voor als achteraan. Het interieur heb ik wel altijd mooi gevonden bij de E90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik verlicht heel de straat achter mij als ik in den donkere rem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenE91 met M-Sportpakket...
Mooi. Wel sluit de motorkap precies niet goed aan bij de nieren...
Mooie velgen. Deze in een andere kleur mogen ze me wel geven
Comment
Comment