Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In die .at CC staan wel meer zaken als je in de .be en .de prijslijsten vindt. Zoals de kleur van de stikking, kleur leder van de deurspiegel, en nog van die zooi. Dus misschien zegt de prijslijst niet alles wat "kan".
Maar ik heb hier op 't forum al enkele dingen gelezen over Porsche die weigerde om bepaalde zaken te doen, ook al wou de klant de 'Exclusive' prijs betalen. Zoals een 997 Mk.I GT3 in de kleuren van de RS, en zo.
Niet alles, soms willen ze bepaalde wensen niet inwilligen. Naar verluidt weigert Porsche om bij de 997 GT3/GT2 een andere interieurkleur te leveren dan zwart of antraciet.
Genoeg tuners die je wagen willen aanpassen.
Er rijdt zo een Ruf rt12 rond met kuipjes in cocoa
In die .at CC staan wel meer zaken als je in de .be en .de prijslijsten vindt. Zoals de kleur van de stikking, kleur leder van de deurspiegel, en nog van die zooi. Dus misschien zegt de prijslijst niet alles wat "kan".
Dat valt al onder de "exclusive" stuff en dat staat niet in de standaard prijslijst (afgezien van een aantal dingen). Je kan volledig "los gehen" door elk paneeltje in een ander kleur leder te steken bv
Dat valt al onder de "exclusive" stuff en dat staat niet in de standaard prijslijst (afgezien van een aantal dingen). Je kan volledig "los gehen" door elk paneeltje in een ander kleur leder te steken bv
To all Saudi towelheads : he was not, i repeat, was NOT serious!
Een Scuderia zou 'k ook in Blu TDF nemen. Vind dat net zo zalig -> thoroughbred car en dan in een middentoon metallic tint steken die je eerder op 'n klassebak verwacht.
Op de 996 GT3 kon je ook 't natuurleder krijgen in 't natuurbruin. Mocht dat bij de 997 nog mogelijk zijn, ik nam een groene GT3 met beige interieur.
I like that.
Volledig mee eens, aquablauwe GT3 en TDF scuderia...
Maar groene GT3 met beige interieur is al minder mijn smaak
Maar groene GT3 met beige interieur is al minder mijn smaak
Zou 't ook niet verkiezen boven iets blauws. Maar 'k vind 't niettemin knap.
Onlangs nog stond er op de Porsche Gebrauchtwagenbörse een 996 GT2 (Mk.I wel, helaas, dus niet de knappe velgen en ook geen Carbon Exterieurpakket) in 't zeehondjesgrijs met natuurbruin natuurleder en wat alu look aankleding binnenin (maar niet teveel, dacht middenconsole, telleromranding, luchtmondlamelletjes en dat was het zo ongeveer). Fack.
Al vind ik stiekem een 996 GT2 eigenlijk nog altijd 't vetst in doodgewoon zilver. Met carbon exterieur pack en nen Mk.II
Comment