Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gorgeous! Recht in de roos!

Comment

Ik smelt, ik kwijl dat het niet mooi meer is

Goh, ik wil dat zo erg, alleen die stomme VAA.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
        Ik smelt, ik kwijl dat het niet mooi meer is

Goh, ik wil dat zo erg, alleen die stomme VAA.
        Met de nieuwe diesels zal de C0² goed meevallen, Eu6 motoren + lage co² zal aannemelijke VAA zijn denk ik (als je niet overdrijft in opties)

Comment

Maar de prijs zal niet min zijn.

Comment

idd, en dat interieur is een optie waarschijnlijk

Comment

Gewoon kopen, zijn zalige wagens.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

Wachten op de S500 plugin hybrid, co2 van 75g!!!

Comment

Heel erg mooi! Al vraag ik me af of men niet te ver gaat met al die technologische snufjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    *** UPDATE ***

wie het Executive-pakket bestelt, kan de leuning van de achterbank zelfs 43 graden laten kantelen en een voetensteuntje behoort – evenals een massagefunctie en tv-schermpjes - ook tot de mogelijkheden.

Big deal. Onze verlengde A8 heeft dat ook en die schermen zijn nog een stuk groter dan deze.

Maar hoe dan ook. Als zelfs mijn baas (een echte Audi freak en een mercedes is voor oude venten mentaliteit) deze kan lusten ziet het er goed uit voor Mercedes. Nu maar snel 300.000 kms op de audi zetten en deze aanschaffen.
                    Denk dat de BMW7 nu wel lastiger klanten gaat vinden
                    Last edited by ; 20/03/2013, 12:49.

Comment

Manman... Mercedes doet het weer. Respect!
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Heel erg mooi! Al vraag ik me af of men niet te ver gaat met al die technologische snufjes.
                        7

Das toch meestal de bedoeling van een S / 7 en consoorten... met alles uitpakken en tonen wat er weer mogelijk is in autoland.

Prachtige S, de kont is wennen en dat interieur jawadde datte...
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Totaal geen fan van Mercedes. Ook dit uiterlijk kan mij niet bekoren, maar dat interieur vind ik ronduit indrukwekkend mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            Big deal. Onze verlengde A8 heeft dat ook en die schermen zijn nog een stuk groter dan deze.

Maar hoe dan ook. Als zelfs mijn baas (een echte Audi freak en een mercedes is voor oude venten mentaliteit) deze kan lusten ziet het er goed uit voor Mercedes. Nu maar snel 300.000 kms op de audi zetten en deze aanschaffen.
                            Gaan de verkopers bij garage Rietje niet leuk vinden vrees ik...
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Gaan de verkopers bij garage Rietje niet leuk vinden vrees ik...
                              er worden nog andere wagens daar gekocht. Weliswaar niet in die prijsrange

Comment

Bah Rietje. Arrogantie ten top.
                                BMW X5 45e

Comment

En een gigantisch lelijk logo, ook. Telkens als ik dat zie moet ik denken aan het lettertype dat je doorgaans op verpakkingen wokmie ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Der lopen nochtans enkele goede gasten tussen, maar de eigenaar is een eikel, dat klopt wel.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Der lopen nochtans enkele goede gasten tussen, maar de eigenaar is een eikel, dat klopt wel.
                                      Een beetje uw manieren houden.
                                      Last edited by joodoo; 22/03/2013, 12:19.

Comment

als tegengewicht, erna is oke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          awel

smoor

ik zie er beetje lijnen van 211 in : curve van deurhout naar dash (veel ruimte, maar visueel gecompenseerd)
                                          Inderdaad, was ook direct mijn eerste gedachte.

Comment

Working...
                                          X