Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes S-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Het is duidelijk dat ze proberen op deze manier het ter ziele gegane Maybach wat te recupereren qua beleving. Maar ik weet niet of ze hiermee in Europa klanten gaan afsnoepen van Audi en BMW...
    hoeft dat dan ? ze zijn nu al marktleider in het segment...
    Dit zijn nog geen officiële foto's dus kans zit er in dat het nog 'egaler' wordt, alsook betere kleuren combo's kunnen het uitzicht zachter maken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      wat een gezeik, het zit blijkbaar diep he mannen
      Ik heb ook die indruk
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Filmpje:

[www.youtube.com]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                fraaie gezinswagen , de beenruimte achterin overtreft zelfs de referentie in zijn klasse , de Skoda Superb. Goed werk van Mercedes. Die dvd spelers die op de hoofdsteunen gekleefd zijn zijn wel handig om de kinderen onderweg stil te houden. Heb verleden jaar soortgelijke gekocht in de Aldi.
                Ja lap, de skoda superb is nu overtroffen op zijn enige sterk punt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                  Ja lap, de skoda superb is nu overtroffen op zijn enige sterk punt!
                  Ik ben vooral onder de indruk van de krachttoer van dbr om dezelfde Mercedes videoschermpjes in de Aldi te hebben gekocht

Comment

• Ik ben overtuigd bij deze

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Het lijkt erop dat er helemaal niks geheim kan blijven met betrekking tot de nieuwe Mercedes S-Klasse! Dankzij een folder die is uitgelekt kunnen we jullie ook alvast welke 3 motoren er leverbaar gaan worden. Ook weten hebben we meer specificaties zoals afmetingen en gewicht boven water gekregen. Zullen we maar met het belangrijkste beginnen? […]

Opnieuw de baas

Comment

• Opnieuw?

Hij is altijd baas geweest en gebleven

Comment

• Hij is nog altijd korter dan de huidige A8 lange versie. Daar verschiet ik van. Had ergens eens gelezen dat de langversion 5,45 m zou worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Opnieuw?

Hij is altijd baas geweest en gebleven
                                    Dat bedoelde ik, dat het elke generatie opnieuw de patron is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      Hij is nog altijd korter dan de huidige A8 lange versie. Daar verschiet ik van. Had ergens eens gelezen dat de langversion 5,45 m zou worden.
                                      Dat is de XL-versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Dat is de XL-versie
                                        Maybach vervanger?
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Die van mij past net niet in de garage.
                                          IRIDIUM
                                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                          Helderzienden

Comment

Working...
                                          X