Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Megane E-TECH Electric (2022)
Collapse
X
-
De laatste dagen een paar tests gezien op youtube.
Dan valt het mij wel op dat die toch maar een kleine koffer heeft en dat je met de kleinste batterij zelfs niet eens kan snelladen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenVia via via life kunnen bewonderen, en een uurtje of 2 kunnen rijden. (wel mijn beste koeterwaals moeten boven halen)
En....
Ik kan beamen: de eerste verslagen van de autopers zijn niet overdreven.
Dus: vandaag besteld.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLang wachten?
Ben benieuwd of dat gaat kloppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe laatste dagen een paar tests gezien op youtube.
Dan valt het mij wel op dat die toch maar een kleine koffer heeft en dat je met de kleinste batterij zelfs niet eens kan snelladen?
Ik bestelde een 60 kWh Iconic versie met optimum charge: 22kW AC en 130 kW DC. Dat is niet baanbrekend maar wel dik OK.
Die koffer gaat nog hoor, enkel nogal diep.
Verder heb ik echt geen nood meer aan een formaat Espace.
De 3 belangrijkste eigenschappen voor mij waren het knappe design zowel buiten als vooral binnen, Android Automotive en fijn rijgedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat zou (voorwaardelijke wijs ) meevallen ergens tussen einde april en -volgens de bestelbon- ten laatste 17 juli. (2022).
Ben benieuwd of dat gaat kloppen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenRafale grijs met zwart dak, zandgrijze zetelbekleding, warmtepomp, alle rijhulpsystemen (parking pack 1)
Die f1 blade heb ik in dat bronskleurtje gelaten, ik vind dat bij dat speciaal grijs wel passen.
Zal er echt snel zijn!
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenGa je gelijk wallbox installeren (hoeveel vermogen zou je doen?) of proberen of de autolader volstaat?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tijdens de wekelijkse boodschappen in de Lidl 30 tot 45 minuten aan de 50 kW lader zal al het grootste gedeelte van mijn verbruik dekken vermoed ik. ( en het is nog gratis ook )
11 en 22kW laadpalen zijn er indien noodzakelijk ook voldoende in de buurt en een laadkabel voor gewoon stopcontact schaf ik ook aan.
Comment
Comment