Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Helaas weten we inderdaad (nog) niets concreet voor de Belgische markt wat LBX betreft.
Hetgeen het internet te bieden heeft wel, maar daar komt men niet voor natuurlijk :-).
Het vervelende is dat er tegenwoordig tussen een internationale voorstelling en een nationale launch nogal wat tijd zit. Een half jaar tot een jaar is niets. Het is in die periode dat er o.a. gewerkt wordt aan de specs voor ieder land. Welke versies worden er voor ons gebouwd? Wat gaat hun uitrusting zijn? Welke opties zijn mogelijk? En dan is er nog zoiets als de prijs, die vaak als laatst wordt bepaald. Logisch, want zonder specs, geen prijzen...
Dus ja, tegenwoordig weet een autoverkoper vaak niet meer of soms minder dan de klant. Tenzij die eerste niets anders te doen heeft dan internetten op zijn werkdag van 10 uur. (En dat is gelukkig niet het geval.)
En wat die 3000 launch editions voor NL betreft, daar heb ik zwaar mijn bedenkingen over. Dit zouden er dan aanzienlijk meer zijn dan hun jaarlijks verkoopvolume van het merk. En dat voor 1 versie van 1 model? Ik ben zeer benieuwd! :-)
Lang verhaal kort, tijd brengt raad. Hopelijk heb je tijd en hebben wij binnenkort raad!
Aangename kennismaking trouwens en tot...
Comment