Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote "algemene vragen i.v.m cleaning & detailing" topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe kan je het beste krasjes op de inleglijsten aanpakken? Betreft bruine notelaar inleglijsten.

Comment

• Ik heb licht-grijze lederen zetels en ik merk dat mijn jeansbroeken een blauwe kleur achterlaten op het leder.
      Vorgie week heb ik mijn zetels gekuist met een lederprodukt maar nu slaat mijn zetel weer blauw uit.
      Iemand een tip voor een duurzaam produkt zodat mijn zetel niet op 1.2.3 weer blauw uitslaat?
      Last edited by 't Cliptje; 13/01/2011, 09:40.
      2008 Mercedes Viano
      2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
        Ik heb licht-grijze lederen zetels en ik merk dat mijn jeansbroeken een blauwe kleur achterlaten op het leder.
        Vrogie week heb ik mijn zetels gekuist met een lederprodukt maar nu slaat mijn zetel weer blauw uit.
        Iemand een tip voor een duurzaam produkt zodat mijn zetel niet op 1.2.3 weer blauw uitslaat?
        Swissvax Leather glaze !

Gloss-it en Blackfire hebben ook goeie producten die gedeeltelijk beschermen.
        De leather polish en de interior protectant geven een bescherming, maar je zal dit regelmatig moeten herhalen.

Een klant van ons heeft oyster in zijn bmw, licht beige en die heeft Swissvax Leather glaze. Bij hem werkt het echt super ! 6 maanden later is zijn passagierszetel (waar het niet op stond) vuiler dan zijn bestuurderszetel

Stuur anders een mailtje voor meer info
        Last edited by ; 13/01/2011, 09:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Swissvax Leather glaze !

Gloss-it en Blackfire hebben ook goeie producten die gedeeltelijk beschermen.
          De leather polish en de interior protectant geven een bescherming, maar je zal dit regelmatig moeten herhalen.

Een klant van ons heeft oyster in zijn bmw, licht beige en die heeft Swissvax Leather glaze. Bij hem werkt het echt super ! 6 maanden later is zijn passagierszetel (waar het niet op stond) vuiler dan zijn bestuurderszetel

Stuur anders een mailtje voor meer info
          Waar kan ik uw mailadres vinden?
          2008 Mercedes Viano
          2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 't Cliptje Bekijk Berichten
            Waar kan ik uw mailadres vinden?
            Gewoon ff op de banner in Wax-it's onderschrift klikken en je vindt wat je zoekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
              Gewoon ff op de banner in Wax-it's onderschrift klikken en je vindt wat je zoekt.
              ok bedankt
              2008 Mercedes Viano
              2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Hoe kan je het beste krasjes op de inleglijsten aanpakken? Betreft bruine notelaar inleglijsten.
                Je kan die demonteren en machinaal polieren, of met de hand als ze nog gemonteerd zitten in het interieur.
                Als je dat niet ziet zitten kan je ze aanpakken met Poorboy's Black Hole Glaze. Deze zal de krasjes lichtjes opvullen en de glans mooi terugbrengen, maar je moet er dan wel rekening mee houden dat de krassen zullen terugkomen, aangezien je ze verbergt en niet verwijdert.

Dit aspect komt ook aan bod in onze demodag op 29 januari moest je interesse hebben.

Comment

• Die demodag kan wel interessant zijn, wie weet kom ik eens kijken

De meeste krassen zitten op de inleglijst op de middentunnel rond de MMI-bedieningsknoppen. Demonteren zal wellicht heel wat werk vragen. Welke methode en producten zou je aanraden om met de hand te polieren?

Comment

Die demodag kan wel interessant zijn, wie weet kom ik eens kijken

De meeste krassen zitten op de inleglijst op de middentunnel rond de MMI-bedieningsknoppen. Demonteren zal wellicht heel wat werk vragen. Welke methode en producten zou je aanraden om met de hand te polieren?
                    Poorboy's SSR1 in combinatie de witte kant van de Blackfire Ultimate Applicator Pad.

Comment

• Als je die PB SSR1 toegepast hebt, moet daar dan nog een beschermlaag over of is dat na het polieren voldoende beschermd?

Ik heb net de auto eens volledig gewassen en bij het drogen heb ik gemerkt dat de chromen raamomlijsting onder de lelijke afdrukken zit van opgedroogde waterdruppels. Welk product zou je aanraden om de chromen raamomlijsting te reinigen?

Comment

• Na polieren altijd bescherming aanbrengen.

Probeer eens met die SSR1 op de raamoplijsting. Kans is groot dat dat al werkt. Anders iets als Prime Strong of een metal polish.
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dus na het polieren kan ik best die PB Black Hole Glaze toepassen?

Comment

• Dat kan je, maar dat is geen wax hè. Dat is een glaze met fillers die voor extra glans gaan zorgen en lichte swirls maskeren. Na de black hole moet je dus nog je wax of sealant aanbrengen.
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                              Na polieren altijd bescherming aanbrengen.

Probeer eens met die SSR1 op de raamoplijsting. Kans is groot dat dat al werkt. Anders iets als Prime Strong of een metal polish.
                              Zoiets?

Comment

• Als het echt ongelakt metaal is wel ja. Anders ben beter af met een paint cleaner à la werkstat prime strong

Al geprobeerd met SSR1?
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik moet de producten nog kopen

Comment

• Aaaah!

In dat geval zou ik zeker voor de Menzerna polishes gaan, die is beter opgewassen tegen de harde Audi lak
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Voor de raamomlijsting zou ik eerder naar Werkstät Prime Strong gaan.

Die vraag over SSR1 en black hole, gaat dat nog over het interieur of over het exterieur?

Comment

• Ok, da's prima.

Ivm de SSR1 en black hole gaat het over de behandeling van het interieur.

Comment

• Ah ok! Hetzelfde dan
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X