Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigenlijk, als mijn bestaande nu gewoon eens zwart gemaakt worden. Op zo'n kleine foto ga je dat verschil tussen 18" en 19" toch amper zien (zeker met dat zwart). Is dat niet eenvoudiger?
Eigenlijk, als mijn bestaande nu gewoon eens zwart gemaakt worden. Op zo'n kleine foto ga je dat verschil tussen 18" en 19" toch amper zien (zeker met dat zwart). Is dat niet eenvoudiger?
Goei idee En als je wil, kan ik ze zelfs 19" maken
Merci, ziet er mij wel eerder 20" uit Zit eraan te twijfelen mijn huidige velgen te poederlakken. Of zou ik dat beter niet doen (het zijn nu ook niet echt goedkope velgen geweest).
Merci, ziet er mij wel eerder 20" uit Zit eraan te twijfelen mijn huidige velgen te poederlakken. Of zou ik dat beter niet doen (het zijn nu ook niet echt goedkope velgen geweest).
voor alle mensen die graag andere velgen op hun auto zien.
http://www.newstalgiawheel.com/wheel_visualizer.asp <= hier staat een wheel visualizer
moet je gewoon je auto selecteren, en de velg erop zetten die je zelf wilt.
dan kan je nog eens verschillende grotes van velgen nemen, achteraan grotere banden monteren, wieltjes laten draaien, kleur van de wagen instellen, ramen tinten, auto verlagen of verhogen.
Comment