Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het kan verruimend werken,een wagen waar jezelf geen geld aan zou geven kan je zo toch eens verkennen,ik zie bijna niemand met de mazda 787b rijden en wel met de veyron om maar even een vb te geven.
Het kan verruimend werken,een wagen waar jezelf geen geld aan zou geven kan je zo toch eens verkennen,ik zie bijna niemand met de mazda 787b rijden en wel met de veyron om maar even een vb te geven.
ik verkies de Mazda any day! zo goede herinneringen aan uit GT3. Da ding ging zo oerendhard! En hoe meer gas je gaf, hoe sneller die ging. Was de enige die in de buurt van de Escudo kon komen.
ik verkies de Mazda any day! zo goede herinneringen aan uit GT3. Da ding ging zo oerendhard! En hoe meer gas je gaf, hoe sneller die ging. Was de enige die in de buurt van de Escudo kon komen.
indd,ik wil enkel nog wat rommelen zodat ze naar de 400 gaat nu stopt ze bij 349 Km/h
ik bedoelde door de bocht
Hoe harder je het gas er op zetten, hoe meer die de binnenkant van de bocht op zocht zonder in overstuur te gaan. Beetje gelijk de XJ220 racecar in GT2.
Comment