Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
    Ok!
    Ik laat het je nog weten want ben nu telkens 2de met mijn stock F430 (die Enzo is gewoon TE snel).
    Wil uiteraard eerst nog goud halen
    Is dat die proef op Monza? Ik heb die kunnen winnen.
    Nu heb ik ook een ouwe brede R5 Turbo.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik wil die R5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Nu heb ik ook een ouwe brede R5 Turbo.

Me too, en een Peugeot 205 turbo, ook echt dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Ik wil die R5
          Die win je toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Die win je toch?
            Maar ik heb nog geen Ferrari

Comment

Ik weet eigenlijk niet meer waar ik hem gewonnen heb, ik zie die precies niet op de lijst staan

Zou ik die dan via zo'n gift ding gekregen hebben nadat ik beginners volledig goud had?

Comment

• Daarvoor ben ik nog op zoek naar een Skyline van voor 1980

Comment

• Ik heb daar een zalig licht getuned rwd driftkot voor gebruikt!

Naam vergeten.

Was ook een Nissan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Ik heb daar een zalig licht getuned rwd driftkot voor gebruikt!

Naam vergeten.

Was ook een Nissan denk ik.
                    Silvia S13 vermoed ik

Comment

• Nope, onbekender. 'ie is niet bekend omdat het een driftkot is eh, het viel gewoon leuk te driften

Comment

Eigenlijk kunnen we toch ook wagens uitlenen...moet de andere wel zo fair zijn de wagen terug te geven natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                          Eigenlijk kunnen we toch ook wagens uitlenen...moet de andere wel zo fair zijn de wagen terug te geven natuurlijk.

Ja idd, eigenlijk wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                            Ja idd, eigenlijk wel
                            haha ik zie het al voor mij
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het kan verruimend werken,een wagen waar jezelf geen geld aan zou geven kan je zo toch eens verkennen,ik zie bijna niemand met de mazda 787b rijden en wel met de veyron om maar even een vb te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                                Het kan verruimend werken,een wagen waar jezelf geen geld aan zou geven kan je zo toch eens verkennen,ik zie bijna niemand met de mazda 787b rijden en wel met de veyron om maar even een vb te geven.
                                ik verkies de Mazda any day! zo goede herinneringen aan uit GT3. Da ding ging zo oerendhard! En hoe meer gas je gaf, hoe sneller die ging. Was de enige die in de buurt van de Escudo kon komen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  ik verkies de Mazda any day! zo goede herinneringen aan uit GT3. Da ding ging zo oerendhard! En hoe meer gas je gaf, hoe sneller die ging. Was de enige die in de buurt van de Escudo kon komen.
                                  indd,ik wil enkel nog wat rommelen zodat ze naar de 400 gaat nu stopt ze bij 349 Km/h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                    En hoe meer gas je gaf, hoe sneller die ging.

Lijkt me logisch voor een auto

Nee idd, in GT3 een van de snelste auto's

Comment

• Juist de S-licentie behaald met alles goud

Eigenlijk de makkelijkste licentie

Comment

Lijkt me logisch voor een auto

Nee idd, in GT3 een van de snelste auto's
                                        ik bedoelde door de bocht
                                        Hoe harder je het gas er op zetten, hoe meer die de binnenkant van de bocht op zocht zonder in overstuur te gaan. Beetje gelijk de XJ220 racecar in GT2.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Juist de S-licentie behaald met alles goud

Eigenlijk de makkelijkste licentie
                                          aleen zonde van het slipherstel dat sowieso opstaat en de computer autookes die veels te vroeg remmen(= botsen = disqualified)

Comment

Working...
                                          X