Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel zien denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Enkel zien denk ik.
      Nut 0,0 dus ?

Comment

• Ik ben niet 100% zeker. Wat ik wel weet, is dat je niet zelf kan rijden met de auto's die je zelf online hebt gedeeld. Je moet dat delen eerst ongedaan maken

Comment

• Weet iemand waar je de RedBull X1 kan kopen of winnen in GT5 ?

Comment

• kopen level 30 a spec voor 20 miljoen. winnen level 35 b spec
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              kopen level 30 a spec voor 20 miljoen. winnen level 35 b spec
              of winnen bij de Vettel challenges (level 30)

Comment

Enkel zien denk ik.
                Enkel om te zien idd, kunt da gebruiken om wa te stoefen

Comment

• Wie dat de Red Bull X2010 eens in Real Life wil zien hij staat op het Autosalon van Brussel.

Klik: Red Bull X2010 in wereldprimeur op autosalon van Brussel

Edit: denk wel dat het hier ook thuis hoort is toch een deel van Gran Turismo 5.
                  Last edited by ; 15/01/2011, 15:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Welke Nascars heb je om te ruilen?
                    1 jeff gordon (orange impala)

En nog ne blauwe impala maar weet zo van buite niet van wie die is... ben nu niet thuis ook niet.

Ze hebbe beide hetzelfde vermogen enzo dus tis alleen het kleurtje dat verschillend is.

Comment

Jaguar XJR die je via Facebook kan krijgen.
                      Via facebook? Heb dat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                        Dat "online delen met vrienden" van wagens, hoe werkt dat? Kunnen ze'm dan louter zien, of ook mee rijden?
                        Die functie wordt eind deze maand geactiveerd
                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                        Audi S3 '02 sold => topic
                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Deze week is mijn Wheelstand Pro aangekomen dus ik stond te springen om de pas aangekochte DFGT te monteren en GT5 nog eens op te zetten.
                          Ik ben zwaar teleurgesteld in het stuur, niet precies genoeg. Ik heb nog een G25 gehad en die was echt 10 keer beter, veel realistischer.

Iemand interesse om het stuur + wheelstand over te nemen, ik vraag er € 175 voor. Nieuwprijs is € 209+, is slechts een half uurtje gebruikt dus nog in absolute nieuwstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FunK Bekijk Berichten
                            Iemand een goede tip voor welke auto ik het best kan gebruiken om men b-spec rijder te laten winnen bij professional league bij british lightweight?
                            Ik laat hem rijden met een fully tuned TVR Griffith 500 maar hij raakt niet verder dan een
                            7de plaats
                            lotus elise 111R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Deze week is mijn Wheelstand Pro aangekomen dus ik stond te springen om de pas aangekochte DFGT te monteren en GT5 nog eens op te zetten.
                              Ik ben zwaar teleurgesteld in het stuur, niet precies genoeg. Ik heb nog een G25 gehad en die was echt 10 keer beter, veel realistischer.

Iemand interesse om het stuur + wheelstand over te nemen, ik vraag er € 175 voor. Nieuwprijs is € 209+, is slechts een half uurtje gebruikt dus nog in absolute nieuwstaat.
                              ik wil de wheelstand wel apart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                kopen level 30 a spec voor 20 miljoen. winnen level 35 b spec
                                Kopen pas vanaf level 40. Hij staat inderdaad in de dealership vanaf level 30 maar je kan hem pas kopen vanaf level 40.

Comment

Jaguar XJR die je via Facebook kan krijgen.
                                  Ik heb die GT5 dingen idd al regelmatig op m'n newsfeed zien passeren. Hoe koppel je dat eigenlijk aan je fb?
                                  btw ps friend request staat nog open
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Zal morgen eens checken

Comment

• 'k heb hier trouwens nog een usb sidewinder force feedback liggen van vroeger op m'n pc. Toch volgende week eens testen of dit op de ps3 werkt.

Al herinner ik wel dat je eerst drivers moest installeren. Toch zou dat mogelijk moeten zijn door de drivers via usb slot op ps3 te zetten, niet?
                                      Last edited by B3noît; 15/01/2011, 22:29.
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                                        ik wil de wheelstand wel apart
                                        Geen probleem, € 100 inc. verzending (Taxipost) € 90 ex. verzending. Nieuwprijs was € 109.

Let wel op, dit is het type voor de DFGT er zit dus geen extra plaat bij voor een shifter of extra bouten voor het wiel vast te zetten. Het wiel vast zetten moet je met de klemmen op het wiel zelf doen.

Comment

• Iemand die trouwens zo vriendelijk is om me eventjes een kar uit te lenen voor de historic race car (expert A-spec)?

EDIT: met m'n JAG XJ13 chrome line lukt het me dus niet om te joinen
                                          Last edited by B3noît; 16/01/2011, 23:26.
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3

Comment

Working...
                                          X