Enkel zien denk ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenkopen level 30 a spec voor 20 miljoen. winnen level 35 b spec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEnkel zien denk ik.
Comment
-
Wie dat de Red Bull X2010 eens in Real Life wil zien hij staat op het Autosalon van Brussel.
Klik: Red Bull X2010 in wereldprimeur op autosalon van Brussel
Edit: denk wel dat het hier ook thuis hoortis toch een deel van Gran Turismo 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenWelke Nascars heb je om te ruilen?
En nog ne blauwe impala maar weet zo van buite niet van wie die is... ben nu niet thuis ook niet.
Ze hebbe beide hetzelfde vermogen enzo dus tis alleen het kleurtje dat verschillend is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJaguar XJR die je via Facebook kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenDat "online delen met vrienden" van wagens, hoe werkt dat? Kunnen ze'm dan louter zien, of ook mee rijden?Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Deze week is mijn Wheelstand Pro aangekomen dus ik stond te springen om de pas aangekochte DFGT te monteren en GT5 nog eens op te zetten.
Ik ben zwaar teleurgesteld in het stuur, niet precies genoeg. Ik heb nog een G25 gehad en die was echt 10 keer beter, veel realistischer.
Iemand interesse om het stuur + wheelstand over te nemen, ik vraag er € 175 voor. Nieuwprijs is € 209+, is slechts een half uurtje gebruikt dus nog in absolute nieuwstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FunK Bekijk BerichtenIemand een goede tip voor welke auto ik het best kan gebruiken om men b-spec rijder te laten winnen bij professional league bij british lightweight?
Ik laat hem rijden met een fully tuned TVR Griffith 500 maar hij raakt niet verder dan een
7de plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenDeze week is mijn Wheelstand Pro aangekomen dus ik stond te springen om de pas aangekochte DFGT te monteren en GT5 nog eens op te zetten.
Ik ben zwaar teleurgesteld in het stuur, niet precies genoeg. Ik heb nog een G25 gehad en die was echt 10 keer beter, veel realistischer.
Iemand interesse om het stuur + wheelstand over te nemen, ik vraag er € 175 voor. Nieuwprijs is € 209+, is slechts een half uurtje gebruikt dus nog in absolute nieuwstaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenkopen level 30 a spec voor 20 miljoen. winnen level 35 b spec
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJaguar XJR die je via Facebook kan krijgen.
btw ps friend request staat nog open
Comment
-
'k heb hier trouwens nog een usb sidewinder force feedback liggen van vroeger op m'n pc. Toch volgende week eens testen of dit op de ps3 werkt.
Al herinner ik wel dat je eerst drivers moest installeren. Toch zou dat mogelijk moeten zijn door de drivers via usb slot op ps3 te zetten, niet?Last edited by B3noît; 15/01/2011, 22:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenik wil de wheelstand wel apart
Let wel op, dit is het type voor de DFGT er zit dus geen extra plaat bij voor een shifter of extra bouten voor het wiel vast te zetten. Het wiel vast zetten moet je met de klemmen op het wiel zelf doen.
Comment
-
Iemand die trouwens zo vriendelijk is om me eventjes een kar uit te lenen voor de historic race car (expert A-spec)?
EDIT: met m'n JAG XJ13 chrome line lukt het me dus niet om te joinenLast edited by B3noît; 16/01/2011, 23:26.
Comment
Comment