Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagje aan de kenners hier.
Heb juist een Lancer Evolution VI GSR T.M. SCP '99 van wat gerief voorzien, staat nu op 396 PK. Maar wat ik nu voorheb, is dat mijn achterste wiel(en) even doorslippen als ik volgas geef uit een bocht. 'T is niet driften hé, want hij blijft mooi stabiel. Het is precies gewoon alsof de banden geen grip vinden. Liggen Sport Hard banden op.
zult wel een koppelverdelend middendiff moeten kopen daarvoor. anders ook een sper steken vanachter
Pfieuw, moet ik mij dan eens in verdiepen. Wat raadt je dan aan, Sper kost Cr 7.200, dat middendif 15.000. Beide kopen, of enkel dat middendif?
Wat er nu op zit:
- Raceophanging: hard
- Raceremkit (wat een verschil )
- Kit met drievoudige koppelingsplaten
- Koolstofvezel cardanas
- Motor: Fase 2
- Sportcomputer
- Inlaattuning
- Katalysator: Sport
- Sportbanden: hard
Pfieuw, moet ik mij dan eens in verdiepen. Wat raadt je dan aan, Sper kost Cr 7.200, dat middendif 15.000. Beide kopen, of enkel dat middendif?
Wat er nu op zit:
- Raceophanging: hard
- Raceremkit (wat een verschil )
- Kit met drievoudige koppelingsplaten
- Koolstofvezel cardanas
- Motor: Fase 2
- Sportcomputer
- Inlaattuning
- Katalysator: Sport
- Sportbanden: hard
voor nen 4x4 zijn dat middendiff en achtersper een van de eerste dingen die ik installeer. met de volledig aanpasbare ophanging kan je ook vree goed onderstuur wegwerken. meestal zet ik mijn middendiff op 65 achter 35 voor, is wel met een 1999 v5 STI type R
voor nen 4x4 zijn dat middendiff en achtersper een van de eerste dingen die ik installeer. met de volledig aanpasbare ophanging kan je ook vree goed onderstuur wegwerken. meestal zet ik mijn middendiff op 65 achter 35 voor, is wel met een 1999 v5 STI type R
Wel, ben al begonnen met de middendif. Stond standaard op 30/70, heb het nu ingesteld op 40/60, eens zien wat dat geeft.
Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen
Nog één vraagje, linksonder in je scherm zie je ook de gripmeter of wat het ook is van je banden hé? Je ziet dan bij elke band bv SH staan, maar wat wil dat cijfer eronder zeggen?
Wel, ben al begonnen met de middendif. Stond standaard op 30/70, heb het nu ingesteld op 40/60, eens zien wat dat geeft.
Volledig aanpasbare ophanging moet ik me nog eens aanschaffen, maar heb dat nog niet echt gedurft, omdat ik de ballen ervan ken om dat af te stellen
Bij die instellingen krijg je bij iedere instelling een uitleg wat het juist doet en hoe je het moet instellen om meer onder of overstuur te hebben.
Nog een vraag, wat is eigenlijk beste, 5 of 6bak? Geraak niet echt wijs uit de uitleg? En als een wagen standaard al een 6bak heeft, en je koopt een 6bak, geeft dat dan voordelen?
Nog een vraag, wat is eigenlijk beste, 5 of 6bak? Geraak niet echt wijs uit de uitleg? En als een wagen standaard al een 6bak heeft, en je koopt een 6bak, geeft dat dan voordelen?
Ik koop een volledig aanpasbare versnellingsbak, kan je beter t vermogen regelen en elk circuit is anders.
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment