Staat bij jou bij de grafische opties DX 11 aan? Verander dat eens naar 10.1, dan heb je normaal geen problemen meer met DX crashes. Moet je geen bestanden voor verwijderen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grand Theft Auto V
Collapse
X
-
-
Staat al naar DX 10.1, was één van de eerste dingen die ik deed..
Ben ondertussen weer al de hele tijd aan het proberen langer dan 5 minuten te spelen (voor het spel crasht).. Nu net weer de gfx drivers uninstalled en opnieuw geïnstalleerd... Echt vervelend, gisteren kon ik uren aan een stuk spelen, dus 't is niet dat mijn pc het niet kan draaien.
Daarnet 3 keer gehad dat het spel vastloopt, nadat ik met een auto ergens hard tegenaan gecrasht was (oh, ironie).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenMijn madam heeft gisteren ook een uurtje zitten spelen.
1. 30 minuten alle kledingwinkels en kappers aflopen om Franklin "iets fatsoenlijkers" te laten uitzien;
2. 30 minuten met een gekaapte bus zitten rondrijden, braafjes de verkeersregels volgend.
Dat laatste ging goed tot ze ergens op een modderige bergweg uit de bocht ging en haar bus (passagiers inclusief) een ravijn in donderde.
Gevolg was gekrijs vanuit de bus; "YOU MANIAC!"
"Ah alst zo zit dan stop ik met spelen!"
Mijn zus durft dat ook af en toe eens in mijn Playstation smijten en die speelde GTA Vice City op de PC. Mensen afknallen enzo, best grappig om te zien Nu is ze kwaad als ik beesten doodrijd
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNa veel gesukkel erin geslaagd het toch een paar uur te kunnen spelen zonder problemen (op 1 crash na). Daarvoor crashte het altijd nadat ik 2 seconden in-game was (storymode geladen).
Toen vond ik dit topic:
Die persoon had z'n crashes kunnen fixen door het bestand dat voor de crashes zorgde te verwijderen. Heb dit ook gedaan (bij mij was dit een directx11 .dll bestand). Toen ook de drivers terug geupdate. Nadien kon ik eindelijk spelen! *hout vasthouden*
Daarnet toen ik het spel startte, moest ik echter alweer die patch downloaden van 353MB, geen idee waarom.. Was bang dat daardoor alles terug verkloot ging zijn, maar gelukkig tot nu toe geen crash.
Oja, ben blijkbaar niet de enige die de physics in GTA IV beter vond dan in GTA V... (aan de topics op internet te zien) In GTA V is er veel meer een arcade gevoel, à la Saints Row. Net daarom vond ik Saints Row altijd minder leuk dan GTA IV etc, want die auto's daar boeiden me niet omdat het niet leuk was om erin te rijden. In GTA V valt het nog mee, maar bvb het rijgedrag van moto's trekt echt op niets... vergeleken met IV. In IV was het leuk dat je moest anticiperen om niet uit bochten te vliegen etc. Natuurlijk waren er velen die klaagden dat de auto's reden als boten, maar dat is in het echt toch ook vaak zo? Net zoals dat door de voorruit vliegen.. vind het beetje jammer dat ze dat er terug uitgehaald hebben in V. Nu knal ik vaak aan topsnelheid door de straten, maar er is geen beleving aan omdat het zo makkelijk is, en crashes zijn ook saai. Denk dat er in de toekomst wss wel een mod zal uitkomen die het rijgedrag à la GTA IV zal maken, maar vrees dan dat je niet meer online zal kunnen spelen..
Vind het ook jammer dat je bijna geen enkel gebouw binnen kunt gaan, waardoor alles zo dood aanvoelt. Dat hoge 'stervormige' bankgebouw, daar kon je nog naar boven in GTA San Andreas, in GTA V vreemd genoeg niet meer...
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenStaat al naar DX 10.1, was één van de eerste dingen die ik deed..
Ben ondertussen weer al de hele tijd aan het proberen langer dan 5 minuten te spelen (voor het spel crasht).. Nu net weer de gfx drivers uninstalled en opnieuw geïnstalleerd... Echt vervelend, gisteren kon ik uren aan een stuk spelen, dus 't is niet dat mijn pc het niet kan draaien.
Daarnet 3 keer gehad dat het spel vastloopt, nadat ik met een auto ergens hard tegenaan gecrasht was (oh, ironie).
Comment
-
Volgens ne maat, een echte GTA freak, is GTA V een heel pak beter dan GTA IV. Ik vertelde hem van wat ik hier gelezen heb ivm de physics, grafische enz... maar daar ging hij niet met akkoord. GTA V is in zijn ogen in alle aspecten beter dan GTA IV. Spel wordt ook regelmatig geüpdated, zei hij.
De PS4 zie ik in de toekomst nog wel zitten. Enkel het feit dat je moet bijbetalen om online te spelen vind ik iets minder interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenOp PS3 vliegt ge wel nog door uw ruit, wel minder dan in GTA IV. Maar daar vloog je er dan weer extreem veel uit. Volgens mij dragen ze nu gewoon hun gordel
Balen als je zo veel geld geeft aan een spel als het dan niet werkt. Dat is een van de redenen waarom ik geswitcht ben naar console. Mindere graphics maar nooit miserie
Ja, in het verleden ook al vaak gedacht om een console te kopen, maar die games zijn echt kostelijk vind ik, en ik heb ook geen eigen tv (en op zo'n oude non-flatscreen is dat ook maar vermoeiend voor de ogen), en een console is ook vrij snel verouderd...
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenVolgens nemaat, een echte GTA freak, is GTA V een heel pak beter dan GTA IV. Ik vertelde hem van wat ik hier gelezen heb ivm de physics, grafische enz... maar daar ging hij niet met akkoord. GTA V is in zijn ogen in alle aspecten beter dan GTA IV. Spel wordt ook regelmatig geüpdated, zei hij.
Ik heb het verhaal van V nog niet uitgespeeld, maar tot nu toe is het veel minder 'wauw' dan ik verwacht had (en dan ik bij IV had). Het feit dat je nu 3 hoofdpersonages hebt (wat dus nogal chaotisch kan zijn), zal hier ook wel meespelen. GTA V wordt vooral geloofd om GTA Online volgens mij (nog niet gespeeld). Hoop dat het niet de richting gaat uitgaan zoals Call of Duty; korte en niet echt revolutionaire single player maar vooral focussen op de multiplayer. Maar ik vond GTA vooral altijd zo goed om de goeie single player verhaallijnen (en soundtrack).
Bij GTA IV heb ik denk ik 2x de verhaallijn gespeeld, bij GTA V ga ik die behoefte wss niet hebben. Ook 'missies' zoals 'ga eens wat maskers en overalls kopen', vind ik maar flauwtjes, en dingen waar je zo snel mogelijk vanaf wilt zijn. De soundtrack van GTA IV vond ik ook super, zowel qua radiostations als vb de introtune wanneer Niko aankomt in LC.
Heb de indruk dat wapens en melee-combat ook verminderd zijn.. Vind het flauw dat peds nu meteen bewusteloos zijn (ipv dat je ze af kon maken, en als je in het bloed liep, je rode voetstappen had ). In IV kon je bvb ook random voorwerpen oprapen en naar peds gooien.. Ook geen ketting-explosies meer van auto-opstoppingen op de (snel)weg. Of mensen die dingen uit hun autoraam laten vallen. Of hotdogs kopen of Cluckin' Bell binnenlopen.. Of rampage doen in 't ziekenhuis. En vliegen is kak! In GTA SA en zelfs IV was het veel beter... Nu is het vervelend dat je scherm mee beweegt met je vliegtuig..
Beetje spijtig dat ze, om het grote publiek tevreden te stellen, de gameplay en diepgang terug wat afgevlakt hebben...
Verder wel zot hoe gigantisch groot de map is in GTA V, vergeleken met GTA SA en GTA IV.. Maar bigger isn't always better (veel opvullings-land)..
Oorspronkelijk geplaatst door Azgard Bekijk BerichtenDe verplichte sociale nummertjes met vrienden en liefjes zijn weggevallen, dat vind ik iig al een verbetering.
Comment
-
Idd, bigger niet altijd beter. Ik mis bijvoorbeeld heel wat dingen uit GTA:SA op de map. De Vegas strip is zo één van die dingen die ik me levendig herinner. Alsook was het boslandschap rond mount huppeldepup wat indrukwekkender vond ik. Desondanks is GTA V wel leuk, ik mis idd ook wel diepgang in het verhaal. Is iets te oppervlakkig soms.
Comment
-
Thx mannen, door jullie ben ik weer begonnen met gta sa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenIdd, bigger niet altijd beter. Ik mis bijvoorbeeld heel wat dingen uit GTA:SA op de map. De Vegas strip is zo één van die dingen die ik me levendig herinner. Alsook was het boslandschap rond mount huppeldepup wat indrukwekkender vond ik. Desondanks is GTA V wel leuk, ik mis idd ook wel diepgang in het verhaal. Is iets te oppervlakkig soms.
Zelfde met die canyons en woestijn... Als ik tegenwoordig rondrij in GTA SA, mis ik het wauw gevoel van vroeger wel, maar heb 't dan ook grijs gespeeld (veel MTA race en beetje SA-MP).
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenThx mannen, door jullie ben ik weer begonnen met gta saLast edited by Ian; 24/04/2015, 15:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenOpvullingsland? Echt nie eh... Der is geen een hoekske in da game da leeg is! Speel het al jaarnalf en heb deze week nog een dorpje tegengekomen die ik nog nooit gezien had...
Dat met die kerk op dat heuveltje?
Dat heb ik pas ook maar ontdekt.
Comment
-
Win 8 en GTA SA zijn geen goede vriendjes... de muis valt steeds weg in het spel, zo is het wel niet handig spelen natuurlijk. Tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenWin 8 en GTA SA zijn geen goede vriendjes... de muis valt steeds weg in het spel, zo is het wel niet handig spelen natuurlijk. Tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Azgard Bekijk BerichtenAl s geprobeerd in xp-compatibiliteit op te starten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat met die kerk op dat heuveltje?
Dat heb ik pas ook maar ontdekt.
Comment
-
http://cdn2-www.craveonline.com/asse...ots/gta5_1.jpg dit hier, blijkbaar just onder fort zancudo
Comment
Comment