Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR-topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
    Mja dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur he. Ik hou niet van de Ferrari's omdat ze hun gat nogal snel verliezen en de Saleen zijn achterbanden verslijten veel te snel. De Viper is (niet meer) snel genoeg en de Lambo is niet echt stabiel.

Ik ken er die niet zonder de Ferrari 550 kunnen, ik ben hetzelfde maar dan met de Lister.
    De Lambo zit ook al in dit game? Of is het een auto die je achteraf kunt downen?

Comment

• de lambo zit er standaard in.

Comment

• ik vind de lister een van de betere wagens.

ik rij wel 't makkelijkste (lees: meest constante tijden) met de corvette.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
          de lambo zit er standaard in.
          We hebben het hier toch over de Murciélago hé?

Comment

• jup Lambo Murciélago R-GT

Corvette valt al bij al ook nog goed mee ja.

Ja dan hebt ge nog de Porsches 993 GT2, maar die kunnen soms nog niet eens op tegen een NGT Porsche GT3RS.

Nadeel van de Lister is het gebrek aan vermogen, maar hij is dan weer sneller in de bochten (door de beperkte lengte).

Comment

• 'k vind de porsches wel héél gevoelig aan hun afstelling. op hoge snelheid geven ze een "zoekerig" gevoel. helemaal niet stabiel. wat me opvalt aan elke NGT is hun belabberde stabileit tijdens 't remmen.

'k heb trouwens de MC12 van 't net gehaald en das een echt beest! Ver-schri-kkelijk bruut op de gas. zelfs met een deftige afstelling kan je hem bijna niet plankgas duwen in de eerste 3 versnellingen.

Comment

• Ik rijd ook niet graag met NGT. Als je hard remt met die Modena bvb, trekt uw achtertrein altijd naar rechts. Heel ambetant als je een bocht naar rechts wilt nemen zoals Eau Rouge.

De Porsche zijn inderdaad wat zweverig op hoge snelheid, maar ze zijn dan ook weer 10 km/u sneller dan de Modena. De Porsches zijn dan weer onderstuurd in bochten en in het remmen.

Ik rijd al bij al nog het liefst met de Vertigo: goed wendbaar, maar dan weer geen hoge topsnelheid.

Het is echt compromissen sluiten.

Comment

• HITCHIN RACE CIRCUIT

Comment

• Wanneer is de DBR9 af?

Het project ziet er alvast fantastisch uit!

BRON

Comment

• Er zijn verschillende Aston Martin projecten: namelijk 3.

Eentje is al gestopt (Janimox) en rond de andere 2 is het de laatste tijd ook stil.

Ik volg dat topic op de voet, maar Edog en SuperM zouden nog bezig zijn. SuperM is zelfs van plan om de 3 verschillende versies uit te brengen (Sebring-versie, LeMans-versie en Silverstone-versie).

Het is echt een hele krachttoer om op je eentje een heel nieuwe auto te maken voor een spel. Verwacht dus maar dat dit nog een tijdje kan duren.

Iets waar ik ook naar uitkijk is de Belcarmod. Daar zijn ze zelfs 3 nieuwe modellen aan het maken: de Mini S3, Marcos LM600 en de Ultima. Ook hebben ze de PSI biturbo gemaakt, vertrekkende uit de biturbo die al in het spel zat.

Comment

• Pfff, ik verlangde zo tot na mijn herexamens om mij GTR te kopen samen met een stuurtje en nu hoor ik pas van die kerel aan wie ik dat stuurtje tegen een goede prijs zou kopen dat hij het al verkocht heeft.

Comment

• Lap, ik koop eens een spel, en het wil niet werken
                          Wat doe ik verkeerd:
                          • CD1 wordt in de reader gestoken, wordt gedetecteerd en lanceert het setup prgramma.
                          • We vinken wat aan (I accept..., icons on desktop, etc...) en vervolgens begint de installatie...
                          • Na enige tijd vraagt de pc om CD2 erin te steken, doen we, en de installatie doet gaat verder z'n gang.
                          • De installatie is completed
                          • We klikken op het pas aanwezige desktop icoon 'GTR'
                          • De pc vraagt ons om te rebooten, we halen de CD2 uit de reader, en rebooten de pc
                          • Eens gereboot, klikken we wederom op 'GTR' en daar komt de melding "Error (en wat lager staat "Please insert de Fia GT Racing Game Disc and click Reply"
                          • We steken er CD1 terug in en klikken op retry
                          • Er gebeurt niks , we steken CD2 erin, weer gebeurt er niets!
                          • De reader wilt de CD precies ook niet lezen, het lampje brand niet.
                          De pc heeft ons nog niets gevraagd van CD Key of Online Gaming Key (dat laatste is niet nodig dacht ik bij de installatie, enkel bij het online gaan in Multiplayer modus)

Daar word je toch kierewiet van!

Is er een vriendelijke ziel dat mij wat hulp kan aanbieden, want ik (en mijn vader), zien niet in wat we fout doen.

Thanks

Comment

• Uninstal en opnieuw proberen, er zit niets anders op.

Zie wel dat je alles afsluit als je dat spel installeert dat kan helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Uninstal en opnieuw proberen, er zit niets anders op.

Zie wel dat je alles afsluit als je dat spel installeert dat kan helpen.
                              Ja dat zullen we doen, maar misschien niet vanavond meer aangezien het pap's pc is, en hij er bij wil zijn...

I'll let you know!

*keep your fingers crossed!*

Comment

• Die DBR 9 ziet er echt supervet uit
                                Kon ik dat spel ook maar draaien op mijn pc

Comment

• Het spel valt steeds uit als ik wil rijden.

Comment

• Na lange tijd achter de pc doorgebracht te hebben, is het eindelijk gelukt om GTR te installeren.

Ik weet niet hoe het bij anderen onder jullie verlopen is, maar bij mij was het echt een b*tch om te installeren!

Nu, het spel staat erop, en het eerste wat ik probeer te doen is de multiplayer-modus, aangezien een vriend van me daarop aan het wachten was.

Ik selecteer Internet
                                    Ik registreer mij, dus User name, password, retype password en email-adres.

En dan krijg ik volgende foutmelding:
                                    "Registration failed: Version check failed!"

Het spel blijft fantastisch, maar waarom lukt het mij toch allemaal niet....

Iemand een idee?

Comment

• Ge moet uw versie updaten. Ge zit nog met 1.2 en internationaal zitten ze nu 1.4.

In het hoofdmenu in GTR gewoon op "what's new" vanboven klikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Ge moet uw versie updaten. Ge zit nog met 1.2 en internationaal zitten ze nu 1.4.

In het hoofdmenu in GTR gewoon op "what's new" vanboven klikken.
                                        Ik zit met 1.3, maat dus is het nodig om 1.4 te downloaden.
                                        Ok, wel erg eigenlijk dat ze dat niet veranderen in de winkels.

Maar bon, ik ben blij dat je mij hebt kunnen helpen.
                                        Ik kan de update niet uitvoeren want ons paps is administrator en heb z'n pass niet.

I'll let you know.

Comment

• En is het nu gelukt met GTR? Anders kan ik zoeken wat een andere oorzaak kan zijn.

Comment

Working...
                                          X