Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Na een weekend weer op u kot komen en heel u kot dat stint naar de sigaretten van de onderbuurvrouw. Pfff, als niet-roker haat ik dat echt om op u gemak in die geur te zitten.

2e ergernis, die fucking traject controle in Wetteren. Rij op mijn gemak achter ene aan 120/u op cc en bij zowel binnen als buitenrijden van de trajactcontrole gaat die voor mij vol op de rem om tot 90 te vertragen. :fp:
    Sigarettengeur is zelfs voor rokers degoutant als je niet rookt..

Ene trajectcontrole is al een ergernis op zich vind ik..,

Niet vergeten top gear BBC binnen uurtje, anti-gif ? Of weer bron voor ergernis?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Dedju chanse dat ge et zegt! Digicorder instellen.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Je moet tegenwoordig al fel zoeken om een tankstation te vinden dat niet erop voorzien is om gesmos met brandstof niet in het milieu te laten komen. Je moet er maar eens op letten: aan de rand van het eigenlijke tankstation vind je een goot en aparte afwatering voor die brandstoffen.

Nu, op al mijn voertuigen slaat het pistool automatisch af, en het afslaan is onafhankelijk of er nu iemand het pistool ingedrukt houdt of er een pinnetje het pistool ingedrukt houdt...

Mijn frustratie is vooral dat je voor 50+ liter toch heel lang moet wachten eer de tank is gevuld, en ik tijdens dat vullen vaak de ramen was, of op mijn smartphone de kilometerstand en literprijs al invul in fuelly.com. Dat gaat niet als je dat pistool ingedrukt moet houden.
        ik steek vaak mijn portefuille in de hendel zodat ik idd ook eens bepaalde zaken kan afwassen.
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          ik steek vaak mijn portefuille in de hendel zodat ik idd ook eens bepaalde zaken kan afwassen.
          Aha bedankt als ik het nog eens tegenkom zal ik dat eens proberen

Comment

• De helft van de tijd stinken die handgrepen naar diesel. Als ik tank gebruik ik een hoop van die papieren doekjes als handschoen, geen kans meer op een stinkend stuurwiel meer achteraf.

Comment

• Niet alleen stinken maar ook vettig. Een heel onaangenaam gevoel. Pak ook altijd papier om te tanken. Ofwel een handschoen als ze niet op zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                Van dat tanken, ik hou gewoon mijn vinger ertegen tot hij afslaat, van de golf kan er dan wel nog wat bij ( min of meer nen liter ).
                Hebde bij VAG dat ontuchtingspalletje niet meer vooraan in de buis? Als je dat induwt kan je er makkelijk nog 10 liter bij krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                  Aha bedankt als ik het nog eens tegenkom zal ik dat eens proberen
                  zoals jakkel aangeeft wel een papiertje rond doen
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Hebde bij VAG dat ontuchtingspalletje niet meer vooraan in de buis? Als je dat induwt kan je er makkelijk nog 10 liter bij krijgen...
                    Unk? Bij de 7 is alles dicht, kunt ge zelf uw vulpistool niet meer zo ver steken als vroeger, een beveiliging blijkbaar. Redelijk vervelend wel.
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                      Unk? Bij de 7 is alles dicht, kunt ge zelf uw vulpistool niet meer zo ver steken als vroeger, een beveiliging blijkbaar. Redelijk vervelend wel.
                      Aan de rechterkant in het tankgat zit een klein ventielke, ontlucht uw tank. Als ge daar met u pistool de lucht uitlaat kunt ge nog wat extra liters erin doen.
                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ja, je kan ook met het pistool dit palletje ingeduwd houden en intussen tanken, gaat sneller. Wel voorzichtig zijn om niet te morsen. Maar scheelt hem veeeeele liters hoor.
                        Ah ja, best niet doen in de zomer op een warme dag en dan de auto ergens parkeren. Als je het doet voor een lange rit kan het geen kwaad... In de winter kan het ook geen kwaad. In 't verleden dikwijls gedaan, kon je direct 150 a 200 km meer rijden met je tank.
                        Last edited by ; 26/01/2015, 17:08.

Comment

• Sorry aan de XC60 in het uiterste linkerrijvak op de R0 (Brussels ring) voor het optrekken toen ik de ring opreed in Machelen, ik was nu eenmaal gewoon sneller, en ik reed de snelweg op ^^ #sorrynotsorry.

Ik kan begrijpen dat het niet zo leuk is als iemand op het middenvak optrekt en je dan terug naar links moet.. Maar 't is niet alsof hij mij voorbijstak en ik expres optrok. Ik reed gewoon de ring op en accelereerde aan constante snelheid, terwijl hij links was gaan rijden omdat hij ruimte wou maken voor mij. (oei, ik besef net dat ik dan een beetje ondankbaar ben lol)
                          Last edited by Tomskii; 27/01/2015, 01:34.

Comment

• Waarom is dat ondankbaar? Je kan toch moeilijk hem laten passeren en daarna terug gas geven en hem weer passeren...
                            Kwam weer van Maasmechelen, dus een heel lang stuk autosnelweg. Wie kan me uitleggen waarom bepaalde chauffeurs op de uiterste band zo dikwijls en nodeloos remmen zodat iedereen op z'n rem gaat staan? Kan me daar serieus in ergeren...

Comment

Waarom is dat ondankbaar? Je kan toch moeilijk hem laten passeren en daarna terug gas geven en hem weer passeren...
                              Kwam weer van Maasmechelen, dus een heel lang stuk autosnelweg. Wie kan me uitleggen waarom bepaalde chauffeurs op de uiterste band zo dikwijls en nodeloos remmen zodat iedereen op z'n rem gaat staan? Kan me daar serieus in ergeren...
                              Awel dat dacht ik toch ook, is te onnozel als ik de snelweg oprij dat ik zou moeten inhouden voor iemand om er dan achter te gaan rijden en dan hem terug voorbij te steken. Das ni ecologisch he.. :p

En ivm dat nodeloos remmen... als mensen is wat meer plaats zouden laten en gewoon hun gas zouden loslaten zou het idd al veel helpen.

Comment

Wie kan me uitleggen waarom bepaalde chauffeurs op de uiterste band zo dikwijls en nodeloos remmen zodat iedereen op z'n rem gaat staan? Kan me daar serieus in ergeren...
                                Amai nog niet.

Altijd leuk als je 2-3-4-5 bekwame chauffeurs bij mekaar krijgt, die gaan dan voldoende afstand houden (zonder overgrote gaten te laten vallen), en die afstand is dynamisch, dus bij vertragen laat iedereen gas los, zonder te remmen, bij optrekken schuift iedereen aan. Meteen zie je een "rust" die het verkeer achter je ook ziet tengoede komen, ipv 0-50-0-50-70-0-50 is het dan een meer constante snelheid 50-60-50.

Tot natuurlijk iemand zich ertussen gooit, meestal de werfcamionet met de gazet aan het stuur ofwel de leasebak met de iPad, meteen gatplakken en het is of volgas of volrem, ertussen kennen ze niet.

Resultaat: "flow" onderbroken en iedereen staat stil...hopelijk zonder kopstaart aanrijding...
                                Mijn Skoda

Comment

• Ergernis:

vandaag op de E17, veroorzaken van onnodige file door, en dit is mijn interpretatie, wss een schrijnend gebrek aan werkende hersencellen, een veelvuldig voorkomend fenomeen in het verkeer btw...

Vlak na de afrit van Waasmunster hangt er zo een infobord, daar staat heel vaak op dat er 'traag rijdend verkeer is vanaf de afrit Kruibeke'.

De afrit kruibeke ligt wss 10 km NA dit infobord, toch is er een deel van de bestuurders die deze mededeling lezen, kortsluiting krijgen in hun minuscule brein, en onmiddellijk op de rem gaan staan!?
                                  Aja, want binnen 10km is er traag rijdend verkeer, je kan niet 'veilig' genoeg zijn en 10km op voorhand je boel toesmijten natuurlijk!

Resultaat: een remmende golfbeweging (die steeds agressiever en dus gevaarlijker wordt) om dan 100m voorbij dat bord iedereen weer te moeten versnellen.
                                  Ik kan er gewoon niet bij hoe achterlijk dat is....

Comment

• Mijn ergernis tegenwoordig is dat sommige hun krel van +/-15jaar willen verkopen aan de goudprijs ,en tis dan nog een foorhok daarbij

Comment

• Oh en hoe kon ik het vergeten;

Vanmorgen was de auto serieus dichtgevroren, onverwacht. Aangezien ik weiger te vertrekken met dichtgevroren ramen dan maar de noodoplossing, een gietertje met water erover. Had dat net gedaan toen de carpoolgenoten aankwamen, dan ingestapt en gestart, maar er was nog een hoekje bevroren. Dus opnieuw uitgestapt (de rest zat al in de auto), en nog wat meer water erop gegoten.

"AH MAAR WACHT GE MOET VEGEN ANDERS VRIEST DAT OPNIEUW AAN"

En voor ik "STOP GIJ ACHTERLIJKE!" kon brullen tikt die mijn ruitenwisserhendel aan...leuke guts aan water over de binnenkant van mijn openstaande bestuurdersdeur...al een sjans dat ik aan de buitenkant stond anders was ik nog doornat geweest ook nog...

Mijn Skoda

Comment

• Dit!!

Comment

• heb ik allemaal gene last van. de achteruitkijkspiegel binnen staat omhoog gezet (zie enkel nog het zwarte deel achter mij, de stand van grote faren achter u).
                                          men zijspiegels staan zover naar buiten gedraaid dat ik enkel naast mij zie. Zie geen reet meer achter mij. en dat hoeft ook niet.
                                          ik ben dus eigenlijk nooit opgejaagd door bumperklevers achter mij, enkel die voor mij storen me soms.

vandaag was het VERSCHRIKKELIJK in waregem. er rijd een grote donkere auto voor mij die HEEEL traag rijd. kom ff opzij piepen en zie een wit klein autootje voor hem. 5karakternr plaat en die STOPT voor elke zijstraat. wij zitten btw op voorangsweg, dus hoeven niet te stoppen. in het begin stopt die dus voor die wagen, en daarna remde die nog af voor de fietser. bekijk de wegmarkering moest je de voorrangsborden gemist hebben.
                                          iets verder komt een tegenligger de straat door, geparkeerde wagens aan de kant van de tegenligger, maar eigenlijk plaats genoeg dat 2 vrachtwagens elkaar kruisen. de witte auto REMT AF !!!.
                                          en dan het ergste, de weg draait naar rechts en die kerel heeft afgeremd naar 6, jaja 6!!! km/h. zijn snelheid ervoor was de duizelingwekkende 26km/h waarmee die anders OVER de spoorweg zou gecatapulteerd worden. ik heb camera beelden, MET nummerplaat. die MOET van de weg gehaald worden. oja, vooral kijken hoe hem zen remmen dichtgooid voor het rode licht. die autos stonden er al ff...
                                          die VW voor mij heeft volgens mij zen hele stuur al op. want die zat er al ff achter.

ik heb met al geergerd aan trage rijders, maar als ik naar 1e moet terugschakelen waar ik normaal in 5de rij, dat is EROVER.

video wordt momenteeel door youtube verwerkt...

Comment

Working...
                                          X