Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    da's mooi, maar niet in dat geel
    Mooi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
      in engeland zijn er zelfs nummerplaten in de vorm van de uitsparing, bv op een rover 75:

ja da's superzalig

Comment

• britse platen zijn zo fantastisch! gewoon de combinaties al, bv JH34L19 (en dat dan op z'n brits uitspreken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          bv JH34L19 (en dat dan op z'n brits uitspreken)
          en wat moet dat voorstellen?
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• verzinsel

leuker dan ABC-123 of AA-10-BC

Comment

• de oude franse platen hadden ook mooie combinaties: 1230MB83

Comment

verzinsel

leuker dan ABC-123 of AA-10-BC
                gij zijt ne raren
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• klopt! britse zijn zoveel leuker... bij ons komen er altijd vandie stomme woordcombinaties uit, met dat systeem met 3 letters... ze zouden max. 2 moeten toepassen na elkaar!

iemand een idee of deze kleine duitse plaat de zelfde afmeting heeft als de kleinste van belgië?

Comment

• Deze ochtend de eerste " gespot " en valt IMO mee. Je hebt niet meer de indruk met een" lilliputterlandnummerplaat " ( zoals Andorra, enz...) rond te moeten rijden.
                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Ja, Bpost! Schitterend systeem. Blijkbaar zijn er heel wat mensen die hun plaat in een Bpostpunt lieten afleveren(of dat was toch de bedoeling), en daarbij is het allemaal misgegaan.

In eerste instantie leek het mis te zijn gegaan bij de post. Vandaag te weten gekomen dat het misgegaan is bij DIV. Op het moment is men bij de DIV aan het vergaderen omtrent dit probleem. Ik vind dat mijn verzekeringsmakelaar het allemaal goed oplost. Hij heeft al verschillende klachtenbrieven geschreven ed, chapeau voor die man!

Klote blijft wel dat je in principe niet mag rondrijden...

Comment

• .....
                        Last edited by mivec; 23/11/2010, 13:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          Ik weet nu niet of ik dat mooi of lelijk moet vinden.
                          Da mag je zelf kiezen.

Voor mij hebben de Britten de mooiste platen.
                          Buiten de getoonde Rover hebben ook bepaalde Jags een "voorgevormde" nummerplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                            Da mag je zelf kiezen.

Voor mij hebben de Britten de mooiste platen.
                            Buiten de getoonde Rover hebben ook bepaalde Jags een "voorgevormde" nummerplaat.
                            heb daar ook enkele aston martin's met zo'n voorgevormde plaat gezien meen ik mij te herinneren

Comment

• levering..

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Voor de 20ste keer ondertussen nog maar

Platen kun je ook op je werk laten leveren.

Maar idd, dat is voor veel mensen nog altijd niet evident...
                              Je kan ze ook laten leveren bij je dealer, die hangt ze dan al onmiddelijk aan je nieuwe wagen.
                              Indien je een tweedehandswagen koopt, dat moet je zorgen dat er iemand thuis is op het leveringsadres.
                              Het zijn voertuigen van BPost, dat enkel pakjes en nummerplaten vervoeren, dat zich verplaatsen tussen alle leveringsadressen.
                              De dagelijkse postbode brengt ze dus niet mee.
                              Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                              VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                              VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                              Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                              Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                              Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                De afgelopen 24 u werden op dit forum al drie totaal foute keuzes getoond van het formaat van de nieuwe nummerplaat.
                                In eerste instantie de stomme fout van die kwieten van eigenaars die hiermee echt wel laten zien hoe slim ze zijn, maar stellen diegenen die dat effectief ingeven naar DIV toe zich geen vragen als ze zo een uitzonderlijk formaat moeten opgeven?
                                Het is toch niet waar zeker. wat is dat voor iets. Zijn die niet slimmer, vraag dan toch een andere aan zeg. Die moesten ze een proces geven. of zo.

Comment

• Na 8 dagen of 192u is mijn nummerplaat aangekomen

Nr 78 van de O-platen

Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                    Na 8 dagen of 192u is mijn nummerplaat aangekomen

Nr 78 van de O-platen

amai das toch ook een schande, zo lang moeten wachten!

Comment

• Een hele verbetering ten opzichte van de korte platen Ik ben fan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
                                        De "gewone" vierkante plaat heeft de volgende afmetingen:

340 x 210mm

De "mini" vierkanten plaat heeft de volgende afmetingen:

210 x 140mm

Amerikaanse platen hebben de volgende afmetingen

305 x 152mm

De gewone plaat is dus groter, de mini plaat is dus kleiner dan US plates
                                        Waarom 2 soorten vierkante platen
                                        Een soort was toch genoeg, geweest, enkel de kleine variant, die past altijd.
                                        Of hoe de regering iets simpel altijd ingewikkeld moet kunnen maken.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

de post

donderdagochtend duplicaat verstuurd uit alken met taxipost 24, ligt nog steeds in antwerpen x
                                          Een duplicaat in Alken laten maken als je van Gent bent
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X