Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Behlave dat ELF de eerste 3 letters zijn van zijn achternaam en ELF-001 al op alle type van auto gestaan hebben
Dus ELF heeft niets te maken met de 11 van 911, dit is puur toeval.. wel een mooie toeval nu dat de 9 ervoor moet en dat hij tijdelijk met een Porsche rijdt
Behlave dat ELF de eerste 3 letters zijn van zijn achternaam en ELF-001 al op alle type van auto gestaan hebben
Dus ELF heeft niets te maken met de 11 van 911, dit is puur toeval.. wel een mooie toeval nu dat de 9 ervoor moet en dat hij tijdelijk met een Porsche rijdt
Ahzo. Inderdaad wel mooi toeval dan.
Nu zitten ze aan 1-AMC-878. Gaat wel snel want een uur geleden was het nog 1-AMC834.
Werken ze 's avonds ook door of zo? Hoeveel platen gaan er zo de deur uit op een dag?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Iemand een idee rond welk uur de AMG's gaan uitgegeven worden morgen?
Eerst moeten nog de AMD-, AME- en AMF- reeksen uitgereikt worden, wat betekent dat de AMG-platen rond 12 uur uitgereikt gaan worden. 's Morgens ben ik bezig, maar tussen de middag zou ik online moeten zijn voor een update. Anders kun je die link gebruiken:
Je moet het derde vak invullen met combinaties tot je het bericht "ER IS GEEN SPOOR VAN HET AANVRAAGFORMULIER" krijgt (probeer toch enkele opeenvolgende nummers, want soms worden enkele combinaties overgeslagen om een of andere technische fout).
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
Dan ben ik waarschijnlijk te laat. Om een auto in te schrijven moet je ook een verzekeringsdocument hebben zeker? Of zou dat lukken via WebDIV? Geen tijd om naar een antenne te gaan (pas op 16u30 gedaan met werken).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dan ben ik waarschijnlijk te laat. Om een auto in te schrijven moet je ook een verzekeringsdocument hebben zeker? Of zou dat lukken via WebDIV? Geen tijd om naar een antenne te gaan (pas op 16u30 gedaan met werken).
Ik zou je aanraden om naar je verzekeraar of makkelaar te gaan om je voertuig te laten herinschrijven, want daar heb je (normaal gezien) geen file. Die kan direct het inschrijvingsformulier invullen (en een vignet erop plakken) en een nieuwe combinatie aanvragen via WebDIV. Hopelijk krijg je een AMG-plaat, afhankelijk van het uur
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
Ik zou je aanraden om naar je verzekeraar of makkelaar te gaan om je voertuig te laten herinschrijven, want daar heb je (normaal gezien) geen file. Die kan direct het inschrijvingsformulier invullen (en een vignet erop plakken) en een nieuwe combinatie aanvragen via WebDIV. Hopelijk krijg je een AMG-plaat, afhankelijk van het uur
Comment