Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En mocht ik 1000 euro betalen, krijg'k dan 1.XXL.333 of 9.XXL.333?

(was geen perso plaat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      9-ELF-001 op een Porsche 997 4S

Heel knap! Benieuwd wanneer we 9-ELF-911 tegenkomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        En mocht ik 1000 euro betalen, krijg'k dan 1.XXL.333 of 9.XXL.333?

(was geen perso plaat)
        Dan krijg je 9.XXL.333

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Vandaag ook een CD plaat gezien in Gent.

Wel goed bedacht!
          Behlave dat ELF de eerste 3 letters zijn van zijn achternaam en ELF-001 al op alle type van auto gestaan hebben

Dus ELF heeft niets te maken met de 11 van 911, dit is puur toeval.. wel een mooie toeval nu dat de 9 ervoor moet en dat hij tijdelijk met een Porsche rijdt
          Last edited by blue8300; 07/02/2011, 07:38.
          2014 Porsche Boxster 981
          2015 BMW serie 2 Cab 220d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            Jep

Maar ik weet nu niet of ze meevolgen met Webdiv of ze zelf zoals vroeger
            een aantal platen hebben gereserveerd per antenne.

Je zal de combinatie al weten , maar pas de dag nadien de nummerplaat
            in de bus krijgen.
            Kan ik met een bewijs van diefstal van nummerplaat via webdiv direct een nieuwe aanvragen? Of moet ik naar een div antenne?

Comment

• daarjuist wat zitten aanpassen zodat er nu vooraan een strijkplank ophangt en achteraan de motoplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
                Behlave dat ELF de eerste 3 letters zijn van zijn achternaam en ELF-001 al op alle type van auto gestaan hebben

Dus ELF heeft niets te maken met de 11 van 911, dit is puur toeval.. wel een mooie toeval nu dat de 9 ervoor moet en dat hij tijdelijk met een Porsche rijdt
                Ahzo. Inderdaad wel mooi toeval dan.

Nu zitten ze aan 1-AMC-878. Gaat wel snel want een uur geleden was het nog 1-AMC834.

Werken ze 's avonds ook door of zo? Hoeveel platen gaan er zo de deur uit op een dag?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Iemand een idee rond welk uur de AMG's gaan uitgegeven worden morgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Iemand een idee rond welk uur de AMG's gaan uitgegeven worden morgen?
                    Eerst moeten nog de AMD-, AME- en AMF- reeksen uitgereikt worden, wat betekent dat de AMG-platen rond 12 uur uitgereikt gaan worden. 's Morgens ben ik bezig, maar tussen de middag zou ik online moeten zijn voor een update. Anders kun je die link gebruiken:

Je moet het derde vak invullen met combinaties tot je het bericht "ER IS GEEN SPOOR VAN HET AANVRAAGFORMULIER" krijgt (probeer toch enkele opeenvolgende nummers, want soms worden enkele combinaties overgeslagen om een of andere technische fout).
                    Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
                    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Daar heb ik helaas geen tijd voor morgen
                      Heb mijn pa volmacht gegeven en hij gaat om 13u naar de div

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Daar heb ik helaas geen tijd voor morgen
                        Heb mijn pa volmacht gegeven en hij gaat om 13u naar de div
                        Hopelijk voor u staan er dan ondertussen al geen 100 mensen, waarvan nog de helft met een nummertje van voor de middag.

Ik ben pas in de running voor een nieuwe plaat als men met KEN begint!

Comment

• Zijn die AMG platen in 1 (halve) dag uitgedeeld?

Dan ben ik waarschijnlijk te laat. Om een auto in te schrijven moet je ook een verzekeringsdocument hebben zeker? Of zou dat lukken via WebDIV? Geen tijd om naar een antenne te gaan (pas op 16u30 gedaan met werken).

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Zijn die AMG platen in 1 (halve) dag uitgedeeld?

Dan ben ik waarschijnlijk te laat. Om een auto in te schrijven moet je ook een verzekeringsdocument hebben zeker? Of zou dat lukken via WebDIV? Geen tijd om naar een antenne te gaan (pas op 16u30 gedaan met werken).
                            Ik zou je aanraden om naar je verzekeraar of makkelaar te gaan om je voertuig te laten herinschrijven, want daar heb je (normaal gezien) geen file. Die kan direct het inschrijvingsformulier invullen (en een vignet erop plakken) en een nieuwe combinatie aanvragen via WebDIV. Hopelijk krijg je een AMG-plaat, afhankelijk van het uur
                            Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Als uw inschrijvingbewijs kwijt is krijg dan ook direct een nieuwe plaat via webdiv?

Comment

• Meeste recente nieuwe nummerplaat die ik gezien heb

1-AAA-483 (iedere dag, wanneer ik maar wil, het is mijn nummerplaat :-) )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Als uw inschrijvingbewijs kwijt is krijg dan ook direct een nieuwe plaat via webdiv?
                                  Daarvoor moet je naar een antenne gaan, vrees ik. Maar vraag het maar eens aan je verzekeraar, je weet nooit.

Comment

• Als je in Brussel of Kontich gaat aanschuiven, krijg je dan meteen je nieuwe nummerplaat of wordt die dan ook nog opgestuurd via de post?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                      Als je in Brussel of Kontich gaat aanschuiven, krijg je dan meteen je nieuwe nummerplaat of wordt die dan ook nog opgestuurd via de post?
                                      via de post...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                                        Ik zou je aanraden om naar je verzekeraar of makkelaar te gaan om je voertuig te laten herinschrijven, want daar heb je (normaal gezien) geen file. Die kan direct het inschrijvingsformulier invullen (en een vignet erop plakken) en een nieuwe combinatie aanvragen via WebDIV. Hopelijk krijg je een AMG-plaat, afhankelijk van het uur
                                        Via web-div is een herinschrijving niet mogelijk.

Comment

• BREAKING NEWS!

Over een kwartiertje worden de AMG-platen uitgereikt!

Ze zitten nu aan de 1-AMF-9**.

Comment

Working...
                                          X