Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele 8-platen:

Zelfs een vierkante plaat (8-AYA), primeur dus:

Ook een motorplaat op een elektrisch karretje:

Tot slot een CD-plaat:

Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
    Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Hoe vet, die CD-platen. Jammer dat het 'groen' er uit verdwenen is, maar zou zalig zijn moesten onze combinaties er ook zo uitzien.

Comment

• Kan iemand uitrekenen of voorspellen wanneer 1-BMW-xxx zal uitgedeeld worden ?

Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Hoe vet, die CD-platen. Jammer dat het 'groen' er uit verdwenen is, maar zou zalig zijn moesten onze combinaties er ook zo uitzien.
          Die CD platen zijn inderdaad cool. Dat groen had erin moeten blijven, was echt zalig geweest dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
            Kan iemand uitrekenen of voorspellen wanneer 1-BMW-xxx zal uitgedeeld worden ?

Thanks.
            Nu is dat zeer moeilijk te voorspellen, mss kunnen deze mannen je helpen : http://brightbluemoon.com/crystalballs.html

Gewoon geregeld websites checken en volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
              Kan iemand uitrekenen of voorspellen wanneer 1-BMW-xxx zal uitgedeeld worden ?

Thanks.
              Ik vermoed ergens in augustus dit jaar

Comment

• Aan welke lettercombinatie zitten ze momenteel? Ik ben eens benieuwd welke combo ik ga krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                  Aan welke lettercombinatie zitten ze momenteel? Ik ben eens benieuwd welke combo ik ga krijgen.
                  Heb zonet mijn combinatie gekregen: 1-ANC-127

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                    Heb zonet mijn combinatie gekregen: 1-ANC-127

African National Congress

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Verwacht je maar aan een lichtkrant-boodschap.

Comment

• dan denk ik dat ze hierna bij de A-reeks enkel nog de letters P*, R*, S*, T*,V* en X* gaan uitbrengen, en dan beginnen met de B?

(O wordt geskipt wegens oldtimer, Q trailer, U trailer, W motor, Y vierkante plaat, Z kleine plaat) ?
                        Dus zal niet zo lang meer duren wanneer de combinaties gaan beginnen met een B?

edit: dom van mij. uiteraard zal O, Q, U en W wel worden gebruikt, omdat die niet aan het begin van de combinatie staan. was weer eens te snel :p )
                        Last edited by znimmer; 15/02/2011, 18:04.

Comment

• Ik hoop dat ik APU krijg

Thank you, come again

Comment

• Per week worden ongeveer 26 reeksen uitgereikt, d.w.z.: de tweede letter verandert elke week

Momenteel zit men aan de ANP-reeks (de 340ste reeks om precies te zijn), en er blijven 273 andere reeksen over t.e.m. AXZ; het zal nog een week of tien duren voor de eerste B-plaat uitgereikt wordt.

Hier vind je een lijst met al de uitgereikte reeksen:

This page features tables with the codes that have been issued so far (29 February 2011, 10.59 a.m.): 1- A XX-111 Total A B C D E F G H I J ...

Om de vraag van iemand anders te beantwoorden: de BMW-platen worden over 5 à 6 maanden uitgereikt.
                            Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).

De recentste Belgische nummerplaten volgens WebDIV: http://belgianlicenceplates.blogspot...ng-issued.html

Ik raad iedereen aan om geen foto's van persoplaten op het forum te uploaden om diefstal te vermijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                              Zelfs een vierkante plaat (8-AYA), primeur dus:

Dit is hoe het NIET moet.

Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                              Ook een motorplaat op een elektrisch karretje:

Dit is hoe het WEL moet.

Oorspronkelijk geplaatst door slabate Bekijk Berichten
                              Tot slot een CD-plaat:

CD platen zijn vet. Niet persé de 'CD', gewoon de manier van 'compositie', geen streepje tussen AB-068. Staat toch veel mooier dan onze gewone platen...

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Vet cool toch?
                              Last edited by Ian; 15/02/2011, 19:58.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Vandaag ook m'n nieuwe plaat ontvangen, op de juiste dag (verzekeraar zei dat ze dinsdag ging toekomen). M'n Auto 5 duplicaat is wel bleker.

Nog een plaat met een motor:

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Comment

M'n Auto 5 duplicaat is wel bleker. ]
                                    Komt er van als je niet hier of hier bestelt.

Comment

Vandaag ook m'n nieuwe plaat ontvangen, op de juiste dag (verzekeraar zei dat ze dinsdag ging toekomen). M'n Auto 5 duplicaat is wel bleker.

Ian en zijn 1-AN plaat… leuk hé.

Comment

Wtf . Is dat het kleinste formaat dat je kan krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Komt er van als je niet hier of hier bestelt.
                                          Tevreden van LIN-799!

Duplicaat is bijna volledig identiek zoals je kon zien

*edit: en was nog promotie ook, maar 18 euro ofzo betaald, inclusief verzending
                                          Last edited by ; 15/02/2011, 21:12.

Comment

Working...
                                          X