Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
idd,de golf 4 is best wel populair bij buitelanders,want is goedkoop,mooi,goed en redelijk snel.Maar die opmerking van school en werk hou dat maar voor jezelf.
Misschien je probleem eens aankaarten met een topicje in het subforum 'techniek' , daar weet men meer
Tenzij je tevreden bent met dit schamele rendement, maar dat denk ik toch ook niet?
bwa, bij 'normaal' rijgedrag schakel ik nog tegen 3500 toeren...
Kan tot 6900 gaan en dan komt de begrenzer tussen...
Anyway, k'vind het niet zo erg. Ik bol de laatste tijd weer minder km's met mijn wagen omdat ik werk zoek.
Heb misschien nieuwe job in Leuven en is 35km bollen, dus kan zijn dat ik toch nog naar een diesel zal moeten grijpen...
ik heb onlangs ns een rustig bakje opgereden. 't gemiddelde verbruik lag op 5,8 liter. met die bak ben ik uiteindelijk gaan tanken op zo'n 830 kilometer, ma 'k had nog wel ff verder gekunnen. da heb ik toch maar ni gedaan, om bomma-situaties gelijk afgelopen zondag te vermijden...
stond nu 650km op, en het meterke van de diesel stond op 3/4.
Vorig jaar haalde ik daar 8.3 gemiddeld uit, nu is dat gezakt naar 7.5l/100km.
En als dat meterke klopt zou het nu rond de 6,5 liggen
Eens op letten als we gaan tanken...
Comment