Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote verbruikstopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MB 220 cdi break (s210) automaat

constructeur: 7,1 l

mijn verbruik (na nog maar +/- 1.400 km gereden te hebben met deze wagen): 6,5 l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      MB 220 cdi break (s210) automaat

constructeur: 7,1 l

mijn verbruik (na nog maar +/- 1.400 km gereden te hebben met deze wagen): 6,5 l
      En wat is er gebeurd met de E220D?
      BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
        En wat is er gebeurd met de E220D?
        Dat is toen niet doorgegaan. Ik ben toen gaan kijken maar ik dacht dat het een 5-traps automaat was. Bleek dus een 4-traps en de reden dat ik de 190 weg zou doen was juist het feit dat de 4-traps wat loom was bij de 75 Pk. Het verschil met de E 220D met 95 Pk was dus verwaarloosbaar. Ondertussen blijven doorkijken en ook nog een dochter bij gekregen zodat de 190 mij toch krap begon te worden met 3 kinderen.
        Ook even gezocht in Duitsland maar diegene die mij interesseerde kreeg ik geen reactie op en de rest was te ver in Duitsland (en de prijs verschilde niet veel met België). En dan toevallig de huidige wagen E220 cdi tegengekomen. Was eigenlijk geïnteresseerd in een andere maar die was juist verkocht en deze kwam toen juist binnen. Was eigenlijk iets boven budget maar had aannemelijke km (87.000 km) en had de juiste opties (leder, automaat en navi). Ik moet nu enkel nog de ruiten laten verduisteren (afspraak gemaakt voor 7 december) en dan is hij naar wens en kan ik weer een jaar of 2 verder.

Comment

• Ford Focus Break 1.8Tdci (100) : 5,5l/100km

Comment

• BMW 530d Steptronic: ca. 8,5 liter
            BMW 118d: ca. 8 liter
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mijn Cupraatjen nu na zijn eerste 800 km ongeveer 6,9 liter...diesel..
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by DENALEX; 19/11/2006, 21:25.

Comment

• Audi A3 2.0TDI DSG

Gisteren, weliswaar op een ritje van maar ongeveer 10km, vertrokken met koude motor, een mooie 4.3l gemiddeld gehaald op dat ritje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                  Ford Focus Break 1.8Tdci (100) : 5,5l/100km

Ik heb moeite om zo eentje op 6,8 te krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                    Gisteren, weliswaar op een ritje van maar ongeveer 10km, vertrokken met koude motor, een mooie 4.3l gemiddeld gehaald op dat ritje!

Dan zit ik nog altijd op een gemiddelde van 9-10l

Comment

• Vorige week hebben ze mij op 't werk de MINI Cooper uitgeleend...
                      Airco uit, volgetankt met '95. EN RIJDEN MAAR!!

Voornamelijk snelwegverkeer..
                      De verbruiksmeter stond op 6.8 op een totaal van 113.6 km reeds gereden, en nog voor 811 km in de tank.

Niet slecht voor een benzine slurpende MINI

Kort daarna was 't toch gedaan hoor, terug het gas erop
                      Opel Corsa Sport 1.7 CDTI

Comment

• Golf Plus 1.9 TDI 105 pk met 10.000 km

2500 km gereden overal en aan alle snelheden. Dat ding was niet boven de 6.5l/100 km te krijgen. Wel even als je boven de 150 km/h gaat maar dat daalde dan weer int verkeer.
                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• De laatsten tijd 8 à 9l met de A3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            De laatsten tijd 8 à 9l met de A3
                            Valt goe mee zenne, wacht tot ge nen keer nen drie-liter-n-half naft onder uw gat krijgt

Comment

• Mijn record ligt op 5.5l/100km. Verscheidene ritten, totaal bijna 700 km. Bij een wat vlottere rijstijl haal ik meestal 6.6l/100km.

'94 Polo Coupe 1.3 55pk, benzine

Comment

Aha, er zijn nog normale mensen, en dat met een TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Ik heb moeite om zo eentje op 6,8 te krijgen...

Aan welk toerental schakel je meestal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HugoGT Bekijk Berichten
                                    '94 Polo Coupe 1.3 55pk, benzine
                                    Wat een leuke bak Voorstellen

Comment

• VW Touareg V10 TDI;
                                      Verbruik 93/116/EU buiten bebouwde kom (l/100km) 9,8
                                      Verbruik 93/116/EU gemiddeld (l/100km) 12,8
                                      Verbruik 93/116/EU binnen bebouwde kom (l/100km) 16,6
                                      (fabriekgegevens)

Wij zitten wel meestal aan een gemiddelde van 15.5 (rijden het meest in de bebouwde kom)

Hoogste verbruik ooit; 45 l/100km (was wel met een remorque van 3.5 ton)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Zot veel voor ne 2.0 TDI, eigenlijk...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Zot veel voor ne 2.0 TDI, eigenlijk...

PFFFF ... denk da je daarvoor al zot moet doorgaan ...
                                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...