Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is toen niet doorgegaan. Ik ben toen gaan kijken maar ik dacht dat het een 5-traps automaat was. Bleek dus een 4-traps en de reden dat ik de 190 weg zou doen was juist het feit dat de 4-traps wat loom was bij de 75 Pk. Het verschil met de E 220D met 95 Pk was dus verwaarloosbaar. Ondertussen blijven doorkijken en ook nog een dochter bij gekregen zodat de 190 mij toch krap begon te worden met 3 kinderen.
Ook even gezocht in Duitsland maar diegene die mij interesseerde kreeg ik geen reactie op en de rest was te ver in Duitsland (en de prijs verschilde niet veel met België). En dan toevallig de huidige wagen E220 cdi tegengekomen. Was eigenlijk geïnteresseerd in een andere maar die was juist verkocht en deze kwam toen juist binnen. Was eigenlijk iets boven budget maar had aannemelijke km (87.000 km) en had de juiste opties (leder, automaat en navi). Ik moet nu enkel nog de ruiten laten verduisteren (afspraak gemaakt voor 7 december) en dan is hij naar wens en kan ik weer een jaar of 2 verder.
2500 km gereden overal en aan alle snelheden. Dat ding was niet boven de 6.5l/100 km te krijgen. Wel even als je boven de 150 km/h gaat maar dat daalde dan weer int verkeer.
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment